Wie zei ook al weer dat ik geen functie had? Heb gewoon nachtdienstquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:41 schreef BrandX het volgende:
[..]
niet nodig, maraca zal deze reeks door de nacht heen loodsen tijdens deze hunt
Niemand begrijpt mijquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:41 schreef BrandX het volgende:
[..]
Jij bent goedquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:41 schreef BrandX het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:41 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik bedoel meer: zal deze vol zitten voor 00:00 (en vast wel aan de ppm te zien)
daar is de reeksenserie voor uitgevondenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:42 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Niemand begrijpt mijmaar Maraca ga jij ook tot het eind wakker blijven ja?
Boeiend als het niks is meteen terugsturen of cancellen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:43 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Het is alleen zo kut dat je niet genoeg tijd hebt om een beetje research te doen over het product.
Gewoon kopen en evt. later annulerenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:43 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Het is alleen zo kut dat je niet genoeg tijd hebt om een beetje research te doen over het product.
Weet ik nog nietquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:42 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Niemand begrijpt mijmaar Maraca ga jij ook tot het eind wakker blijven ja?
mocht de panasonic lumix DMC-TZ20 in de aanbieding komen, dan mag iemand die voor mij kopen, diegene krijgt dan de ibood-aankoop + 10 euro extra vergoedquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:42 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wie zei ook al weer dat ik geen functie had? Heb gewoon nachtdienst
Het feit dat jij in een topic vol onzin een vraag van een user kunt herkennen getuigt van grote klasse, vakmanschap en talent voor het modvakquote:
I call shotgun! Zal t doenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
mocht de panasonic TZ20 in de aanbieding komen, dan mag iemand die voor mij kopen, diegene krijgt dan de ibood-aankoop + 10 euro extra vergoed
hmm?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
mocht de panasonic lumix DMC-TZ20 in de aanbieding komen, dan mag iemand die voor mij kopen, diegene krijgt dan de ibood-aankoop + 10 euro extra vergoed
Tot je straks met 10 van die dingen zit, hehe.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
mocht de panasonic TZ20 in de aanbieding komen, dan mag iemand die voor mij kopen, diegene krijgt dan de ibood-aankoop + 10 euro extra vergoed
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:46 schreef henkdepenk het volgende:
[..]
Tot je straks met 10 van die dingen zit, hehe.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:46 schreef j95 het volgende:
[..]
Het feit dat jij in een topic vol onzin een vraag van een user kunt herkennen getuigt van grote klasse, vakmanschap en talent voor het modvak
quote:
quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:46 schreef henkdepenk het volgende:
[..]
Tot je straks met 10 van die dingen zit, hehe.
quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:47 schreef BrandX het volgende:
[..]ohja, dat in ene 10 userts dat ding kopen, nah laat maar dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |