Partners in crime!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]same!
En XM, ik ben ook een beceller en vloeibare boterder
En ontbijtkoek
Waarom heb ik jou gemist?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]same!
En XM, ik ben ook een beceller en vloeibare boterder
En ontbijtkoek
Nee!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:09 schreef loveli het volgende:
Is het formaat van dat plaatje grelateerd aan onze bum?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Voortdurende drang mensen te verbeteren? Dus het ultieme doelwit...quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:10 schreef Ml-etje het volgende:
Olijfolie![]()
Iemand een hond?
Sorry, maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:10 schreef Ml-etje het volgende:
Olijfolie![]()
Iemand een hond?
Nieuwe schoenen kopen!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Nou, dat vind ik nou ook!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Als iedereen conformeert heb je niks meer te doen en dat is maar saai.
^^quote:
Nomnom..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:17 schreef motorbloempje het volgende:
Slajitas daarentegen waren
Gewoon een groot blad ijsbergsla vullen met kip, groente, yoghurt en chilisausbaas!
Will doquote:
Reuzel..ik geloof dat ik moet googlenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:21 schreef sigme het volgende:
Ik bak bijna alles in reuzel![]()
![]()
Zelfs m'n gebak.
Vandaag moskovisch gebak gemaakt, 5 eiwitten stijfslaan. Nou, dat was drie kwartier kloppen. Maar toen kon ik wel de bak op de kop houden, zoals voorgeschreven.
Toch is dat precies waar die verzekering voor bedoeld is, er is weinig afkeurenswaardigs aan om 'm ook aan te spreken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Will doen deze naar de schoenmaker.
Overigens is het een beetje jammer dat de schoenen ernaast van de hulp geen neus meer hebben
Mijn Mr gortdroog "Goh dan maken we ook eens gebruik van de verzekering"
Varkensvet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Reuzel..ik geloof dat ik moet googlen
Hagelwit zacht varkensvetquote:
Ik ben niet zo'n verzekerings aanspreker geloof ikquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Toch is dat precies waar die verzekering voor bedoeld is, er is weinig afkeurenswaardigs aan om 'm ook aan te spreken.
3 stuksquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:35 schreef loveli het volgende:
Je hebt toch een beknaagde schoen als bewijs?
Zag het ja, eigen kweek?quote:
Euh ja, daarom zullen ze het ook niet erg raar vinden. Je kan er overigens geen nieuwe schoenen van kopen voor jezelf, wel kan je die van de hulp vergoeden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n verzekerings aanspreker geloof ik
En "de hond heeft de schoenen opgegeten" horen ze dat niet elke dag?
Alle varken dat ik eet is eigen kweekquote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Euh ja, daarom zullen ze het ook niet erg raar vinden. Je kan er overigens geen nieuwe schoenen van kopen voor jezelf, wel kan je die van de hulp vergoeden.
Vind varkensvlees echt smerig uit de winkel dus enjoy!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Alle varken dat ik eet is eigen kweek. Bevalt me prima. Deze winter varkensvrij lijkt me wel een aangenaam vooruitzicht, maar dan wil ik graag dit voorjaar nieuwe biggen.
Als ze geen bonnetje heeft, maar er dan gewoon een normale schatting van en stuur de boel op naar de verzekering. Je kan ze ook nog even bellen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]hihi dat zou wel erg makkelijk zijn.
Zal de hare doorsturen en donderdag voorzichtig vragen of ze nog een bonnetje heeft
Hm... die MOET ik aan Wolve laten zienquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
http://theoatmeal.com/comics/working_home![]()
+
![]()
Hoop, geloof en liefde en van deze de liefde het meestquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:47 schreef loveli het volgende:
http://www.bbc.co.uk/news/uk-14458424
Hoop dat ze zich een delirium zuipen.
/tolerant, inflexibel en voor lijfstraffen
geniaalquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
+
![]()
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
+
![]()
Het OT met oog om oog (brand om brand) spreekt momenteel meer aan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Hoop, geloof en liefde en van deze de liefde het meest
Jijquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Als ze geen bonnetje heeft, maar er dan gewoon een normale schatting van en stuur de boel op naar de verzekering. Je kan ze ook nog even bellen.
Ik heb een tijdje terug een halve auto gemold met een heel aparte manoeuvre, hele verhaal netjes uitgeschreven en getekend en de meneer in kwestie heeft netjes z'n ruime achthonderd euro schade vergoed gekregen. Gewoonlijk valt schade aan auto's niet onder de aansprakelijkheidsverzekering maar deze wel.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
+
![]()
Hihi trainingsbroek en laptopquote:
Oeh jij rebel jij!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik smeer Becel op brood en bak in van die vloeibare boter.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga slapen. Meld me morgen wel weer vanuit het zkh, want ik voorspel een lange wachttijd.
Take care!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga slapen. Meld me morgen wel weer vanuit het zkh, want ik voorspel een lange wachttijd.
Dat plaatje als die baby eruit komtquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:00 schreef Jagärtrut het volgende:
http://www.planetdan.net/pics/babies/index.htm
hier moest ik bijna om huilen van het lachen...
quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:02 schreef Dalando het volgende:
[..]
Vis een optie meid is hier in het topic. Ik moet hier nu ook posten.
Truste XMquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Er zelf uit kruipt ja..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:10 schreef Perruche het volgende:
[..]
Dat plaatje als die baby eruit komt![]()
![]()
ik ken twee mensen die dat afgemaakt hebben, en die konden allebei geen werk vinden in die richting, en deden dus een tweede master erachteraanquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:57 schreef Viking84 het volgende:
Hoi.
Uit eten geweest. Was matig, maar het toetje (chocoladetaartje) was wel lekker.
En Mark wil ineens godsdienstwetenschappen gaan studeren naast z'n baan(duuuuuuuuuurrrr!!!!). En een paar maanden geleden wilde hij nog een aquarium, dus ik ben benieuwd hoe lang dit plan standhoudt
.
Hij zou het dan ook voor de lol doenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:16 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik ken twee mensen die dat afgemaakt hebben, en die konden allebei geen werk vinden in die richting, en deden dus een tweede master erachteraan
quote:
Heb ook een tussenpersoonquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:34 schreef Amsel het volgende:
Over dat verzekeringsgebeuren: ik ben zo blij met m'n tussenpersoon die dat allemaal regeltDan bel ik op met een warrig verhaal over iets dat vast niet verzekerd is, en dan zeggen ze "gaan we voor je regelen!" en dan heb ik een paar dagen later het geld al gestort
Concreet Mo concreetquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:39 schreef motorbloempje het volgende:
Ondanks alle ellende in London/Engeland levert dit ook weer hartverwarmende initiatieven op. Indrukwekkende beelden van mensen die voor hun wijk en gemeenschap op komen.
Super
niet teveel vezels? je darmen kunnen er ook te actief van worden zou ik denken, dan zit je nog steeds met een opgeblazen buik... drink je er dan wel voldoende water bij, dat je niet verstopt raakt?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:42 schreef Nallie het volgende:
Pfff ik gebruik nu 4 dagen die vezels en heb nog elke avond opgeblazen harde buik
Heb gezond gegeten, genoeg vezels enzo. Snap t niet
Liefquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Sikhs net op Sky News, bijvoorbeeld, maar ook de schoonmaakploegen etc. Super.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:43 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Nou ja, ik drink zo'n 4 grote glazen water en 4 grote mokken thee op een dag. Ik plas me een ongeluk
niet teveel vezels? je darmen kunnen er ook te actief van worden zou ik denken, dan zit je nog steeds met een opgeblazen buik... drink je er dan wel voldoende water bij, dat je niet verstopt raakt?
Is het huur?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:44 schreef Viking84 het volgende:
Volgens mij ben ik ook helemaal niet afdoende verzekerd. Weet ook niet wat handig is om verzekerd te hebben, maar die conversatie hadden we al eens, geloof ik
. Wel iets om even uit te zoeken... Heb iig zorgverzekering (duh) en 'iets voor het huis', inboedelverzekering ofzo?
Oh dat ging mis...quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:47 schreef loveli het volgende:
Doorlopende reisverzekering nemen. Als je ergens bent en je camera wordt gestolen => overnachting boeken => camera op reisverzekering declareren.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Sikhs net op Sky News, bijvoorbeeld, maar ook de schoonmaakploegen etc. Super.
Is dat niet een beetje vroeg?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik heb een graf, nog 15 jaar maar nu wil ik toch chemisch vernietigd worden.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:50 schreef Amsel het volgende:
Ja als die camera meer heeft gekost dan een overnachting is dat nog de moeite waard ookMaar het is wel fraude hè
Ik dacht hetquote:
Nah moet nog even wachten want het is nog niet legaalquote:
Technisch gesproken niet, want je bent op reis als je overnacht. Was tip van een tussenprsoon toen de leren jas van een vriend van me gestolen werd in een garderobe.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:50 schreef Amsel het volgende:
Ja als die camera meer heeft gekost dan een overnachting is dat nog de moeite waard ookMaar het is wel fraude hè
quote:
Succes en sterkte!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben gelijk zo verzekerd als jij bent.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 08:28 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Goedemorgen.![]()
Vandaag dagje op de uni en vanavond eten met vriendinnen. Leuk.
Ik heb zorgverzekering, inboedel, aansprakelijkheidsverzekering en doorlopende reis- en annuleringsverzekering. Doorlopend is veel goedkoper dan per reis afsluiten, mits je meer dan eens per jaar weggaat.
Lijstje:
O: schaaltje vanilleyoghurt met all-ran
L: twee boterhammen met kaas
T: twee boterhammen met kaas (onderweg, dus makkelijk mee te nemen)
D: pizza, zelfgemaakt
T: waars. witte wijn en iets van chips/popcorn oid
Jaa klopt!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 08:29 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik ben gelijk zo verzekerd als jij bent.
En ik vind dat er nog wel wat groente en fruit bij je lijstje mogen!
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 08:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
XM: succes
De film gisteren was leuk!!
Harry spoiler:Ik ben er gister ook geweest. In onze zaal hoorde je ook overal gegiechelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
maar wel lekker, en dat mag ook best wel eens....quote:Op woensdag 10 augustus 2011 08:46 schreef Perruche het volgende:
Ik heb gisteren uiteindelijk te veel gesnoept. Basis lijstje was prima maar 5 blokjes chocola en een puntje taart is teveel..
Weet je al wat je gaat doen qua kapsel?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 08:43 schreef Ml-etje het volgende:
Mogge
Zo meteen kapper
Lijstje:
O: Bakje yoghurt (arla famboos, bessen)
T: 2 volkoren boterhammen met:? (mijn Mr klaargemaakt)
L: Griekse yoghurt met zojuist geplukte aardbeien en rode bessen
T: nootjes?
T: volkoren eierkoek
D: krootjes met spek en gebakken aardappelen a la oma
T: koekje en glas vruchtensap
Heb een fles wortelsap gehad..geen idee of ik het lekker ga vinden
Mijn moeder heeft dat vroeger allemaal al geregeld. Een paar jaar geleden heb ik het op eigen naam overgezet (ging heel makkelijk kwak!). Ik betaal maar een paar euro per maand, wellicht dat ik in the end wel duurder uit ben maar om het nu nog stop te zetten is ook wel zonde. Daarnaast vind ik het wel een fijn idee dat het maar geregeld is. Het is echt naar om geldzaken te moeten uitspitten als er iemand is overleden.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 08:29 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Oja, ik heb geen overlijdensrisicoverzekering - heb gewoon altijd genoeg spaargeld om een evt. begrafenis van te kunnen betalen. Als je 'm vroeg afsluit, en je wordt enigszins oud, betaal je uiteindelijk meer aan premie dan dat je kwijt bent aan de begrafenis/crematie.
9 a 10 lepels havermout op 450gr kwark en 3 lepels rozijnenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 08:57 schreef Nallie het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb vanochtend havermout gegeten, met banaantje, paar rozijnen en een beetje honing.
Ik had 4 eetlepels havermout, maar ik denk dat dat niet genoeg was. Wat doen jullie meestal?
En nog steeds opgeblazen buik... vanochtend maar 1 schepje psyllium ipv 2, doe ik die ander vanavond. Misschien helpt dat..
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 08:59 schreef V1z0R het volgende:
[..]
9 a 10 lepels havermout op 450gr kwark en 3 lepels rozijnen
Dat ligt natuurlijk ook aan de hoeveelheid melk / kwark / yoghurt. Ik doe 5 eetlepels op ca. 250 ml melk. Maar mijn havermout is heel fijn gemalen, geen vlokken meer iig. Dat scheelt natuurlijk ook weer.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 08:57 schreef Nallie het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb vanochtend havermout gegeten, met banaantje, paar rozijnen en een beetje honing.
Ik had 4 eetlepels havermout, maar ik denk dat dat niet genoeg was. Wat doen jullie meestal?
Gaan hier zo'n 12 bakken kwark per week doorheenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:01 schreef Nallie het volgende:
[..]
Zoveel?
Dude, dat is een heel bakje kwark
Ik had t met 200 ml melk...
Ja, als je de verzekering al hebt, is het idd zonde om het nog stop te zetten. Ik snap de gedachte erachter ook wel hoor.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 08:57 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft dat vroeger allemaal al geregeld. Een paar jaar geleden heb ik het op eigen naam overgezet (ging heel makkelijk kwak!). Ik betaal maar een paar euro per maand, wellicht dat ik in the end wel duurder uit ben maar om het nu nog stop te zetten is ook wel zonde. Daarnaast vind ik het wel een fijn idee dat het maar geregeld is. Het is echt naar om geldzaken te moeten uitspitten als er iemand is overleden.
Ik heb een aanvullende tandverzekering. Terwijl ik nooit bij de tandarts kom en nooit problemen heb met m'n gebitquote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:06 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ja, als je de verzekering al hebt, is het idd zonde om het nog stop te zetten. Ik snap de gedachte erachter ook wel hoor.
Als we het er toch over hebben, hoe doen jullie dat met zorgverzekering? Qua aanvullingen zeg maar? Ik heb als aanvulling nu alleen anticonceptie, verder niets.
Alleen doe ik het veel te vaakquote:Op woensdag 10 augustus 2011 08:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
maar wel lekker, en dat mag ook best wel eens....
voor mij niet waar hoor. ik heb via de zorgverzekering een gratis abbonnement bij Europeesche verzekeringen. Ik betaal dan geen assurantiekosten bij het aflsuiten (alleen de allereerste keer wel). betaal ongeveer 1 euro per vakantiedag. Ik ben doorgaans geen 35 dagen op vakantie in een jaar en 35 euro is de prijs die ik het meest hoor voor doorlopende reisverzekering....quote:Op woensdag 10 augustus 2011 08:28 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Goedemorgen.![]()
Vandaag dagje op de uni en vanavond eten met vriendinnen. Leuk.
Ik heb zorgverzekering, inboedel, aansprakelijkheidsverzekering en doorlopende reis- en annuleringsverzekering. Doorlopend is veel goedkoper dan per reis afsluiten, mits je meer dan eens per jaar weggaat.
Lijstje:
O: schaaltje vanilleyoghurt met all-ran
L: twee boterhammen met kaas
T: twee boterhammen met kaas (onderweg, dus makkelijk mee te nemen)
D: pizza, zelfgemaakt
T: waars. witte wijn en iets van chips/popcorn oid
het verschil met doorlopend is dat zelfs als je bij een vriendin ergens gaat slapen en daar je camera laat vallen, dat dat dan ook gedekt is. En ik neem niet aan dat je daar een aparte reisverzekering voorafsluit...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:23 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
voor mij niet waar hoor. ik heb via de zorgverzekering een gratis abbonnement bij Europeesche verzekeringen. Ik betaal dan geen assurantiekosten bij het aflsuiten (alleen de allereerste keer wel). betaal ongeveer 1 euro per vakantiedag. Ik ben doorgaans geen 35 dagen op vakantie in een jaar en 35 euro is de prijs die ik het meest hoor voor doorlopende reisverzekering....
Dat dus. Plus ik heb nooit spaargeld.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 08:57 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft dat vroeger allemaal al geregeld. Een paar jaar geleden heb ik het op eigen naam overgezet (ging heel makkelijk kwak!). Ik betaal maar een paar euro per maand, wellicht dat ik in the end wel duurder uit ben maar om het nu nog stop te zetten is ook wel zonde. Daarnaast vind ik het wel een fijn idee dat het maar geregeld is. Het is echt naar om geldzaken te moeten uitspitten als er iemand is overleden.
WA bestaat niet meerquote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:20 schreef Perruche het volgende:
Ik heb volgens mij:
WA
ziektekosten incl tandarts (via werkgever en betaal niets)
doorlopende reisverzekering (misschien wel 2)
uitvaart
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:26 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben nu naar aansprakelijkheidsverzekeringen aan het kijken, maar ik zie door de bomen het bos niet meer en de premies verschillen nogal. Iets waar ik op moet letten? Dekkingsgraad tot 1.000.000 euro is wel genoeg toch?
.
Havermout: ik mik wat in de pan tot de consistentie goed lijkt. Meestal zat ik op een gram of 75.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 08:57 schreef Nallie het volgende:
Goedemorgen!
En nog steeds opgeblazen buik... vanochtend maar 1 schepje psyllium ipv 2, doe ik die ander vanavond. Misschien helpt dat..
Het verschil zit 'm vooral in de annuleringsverzekering. Kost mij nu doorlopend 0,84 per maand, terwijl als je voor een vakantie apart annuleringsverzekering afsluit, je snel tussen de 60,- en 80,- kwijt bent (vliegvakantie). Ik heb altijd ann.verzek., ivm chronisch ziek zusje.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:23 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
voor mij niet waar hoor. ik heb via de zorgverzekering een gratis abbonnement bij Europeesche verzekeringen. Ik betaal dan geen assurantiekosten bij het aflsuiten (alleen de allereerste keer wel). betaal ongeveer 1 euro per vakantiedag. Ik ben doorgaans geen 35 dagen op vakantie in een jaar en 35 euro is de prijs die ik het meest hoor voor doorlopende reisverzekering....
Ik weet niet of ik er meer last van heb, het is in elk geval niet minder. Misschien dat ik er ook meer op let nu ofzo, maar gisteravond was het echt niet leuk meerquote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Havermout: ik mik wat in de pan tot de consistentie goed lijkt. Meestal zat ik op een gram of 75.
Die psylliumvezels ondersteunen de darmen en darmbacterien. Zelf neem ik 's ochtends 1 schepje (met vruchtensap, krijg het niet weg met water). Een opgeblazen gevoel komt iha door onverteerde suikers die vergist worden. Psylliumvezels stimuleren de darmen en er zit voeding bij voor de goede darmbacterien (inuline). Heb je er meer last van sinds je psyllium gebruikt?
Ohquote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
AVP. Aansprakelijkheidsverzekering voor particulieren.
nee, dat is waar. maar volgens mij is t sowieso niet gedekt als jíj je camera laat vallen? ik ben overigens gewoon ook nog nooit op tijd geweest om voor een vakantie een doorlopende af te sluiten, dat moet nl. minimaal een week van te voren ofzo en ik doe t meestal de dag/nacht/5 minuten voor vertrek via internetquote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:25 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
het verschil met doorlopend is dat zelfs als je bij een vriendin ergens gaat slapen en daar je camera laat vallen, dat dat dan ook gedekt is. En ik neem niet aan dat je daar een aparte reisverzekering voorafsluit...
ik heb geen anticonceptie aanvulling want wat vergoed wordt is veel minder dan wat het kost en me de extra premie niet waard (scheelde dan in totaal maar heel iets met gewoon zelf betalen - ik heb een niet-standaard pil nl.)quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:06 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ja, als je de verzekering al hebt, is het idd zonde om het nog stop te zetten. Ik snap de gedachte erachter ook wel hoor.
Als we het er toch over hebben, hoe doen jullie dat met zorgverzekering? Qua aanvullingen zeg maar? Ik heb als aanvulling nu alleen anticonceptie, verder niets.
ik heb nóóit een annuleringsverzekeringquote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:30 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Het verschil zit 'm vooral in de annuleringsverzekering. Kost mij nu doorlopend 0,84 per maand, terwijl als je voor een vakantie apart annuleringsverzekering afsluit, je snel tussen de 60,- en 80,- kwijt bent (vliegvakantie). Ik heb altijd ann.verzek., ivm chronisch ziek zusje.
opa en oma is ook eerstegraad. Toen mijn oma overleed heeft m'n reisverzekering alles geregeld en betaald zodat ik naar Nederland kon komen...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:33 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nee, dat is waar. maar volgens mij is t sowieso niet gedekt als jíj je camera laat vallen? ik ben overigens gewoon ook nog nooit op tijd geweest om voor een vakantie een doorlopende af te sluiten, dat moet nl. minimaal een week van te voren ofzo en ik doe t meestal de dag/nacht/5 minuten voor vertrek via internet
[..]
ik heb geen anticonceptie aanvulling want wat vergoed wordt is veel minder dan wat het kost en me de extra premie niet waard (scheelde dan in totaal maar heel iets met gewoon zelf betalen - ik heb een niet-standaard pil nl.)
heb een kleine tandartsaanvulling. na het jaar waarin ik ineens 1000 euro tandartskosten had toch maar besloten t bij te verzekeren voortaan...doorgaans moet ik sowieso m'n hele eigen risico terugbetalen...
[..]
ik heb nóóit een annuleringsverzekeringdie keren meestal alleen uit bij eerstegraads familieaangelegenheden en dan vind ik het het geld niet waard. voorheen had ik nog wel zieke opa's en oma's maar die vielen er sowieso niet onder...
oh, nou ja, te laat nuquote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:37 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
opa en oma is ook eerstegraad. Toen mijn oma overleed heeft m'n reisverzekering alles geregeld en betaald zodat ik naar Nederland kon komen...
dank je! we hebben een dagje maastricht op de planning... hoop dat ze er straks nog zijn...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:37 schreef loveli het volgende:
Bij AH zijn NS dagkaarten voor 14 euro in de actie.
oh ja, dat had ik hier nog even zullen melden...Ik heb er 3 gekocht! Offe, m'n moeder, want ik ben nog in Dld. Voor ons reisje naar Amsterdam eind september. Daar heb ik nu al zo'n zin in! De Duutser eindelijk eens wat meer van Nederland laten zien...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:37 schreef loveli het volgende:
Bij AH zijn NS dagkaarten voor 14 euro in de actie.
Goedquote:
Het is mij wel weer duidelijk waar het misgaat.quote:
^^quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:52 schreef Goodbye het volgende:
Is geen probleem hoor AnneX, succes verder!
Heb wel niets gedaanquote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:50 schreef AnneX het volgende:
[..]
Het is mij wel weer duidelijk waar het misgaat.
Deels misschien het (opnieuw) stoppen met roken, deels té weinig eten?
Daarvoor had ik jullie even nodig.
Vandaar mijn korte actieve bijdrage ?
^^quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:52 schreef Goodbye het volgende:
Is geen probleem hoor AnneX, succes verder!
ik zat bij interpolis, via de rabobank, en heb daar vaak gebruik van gemaakt, en was ook altijd laat met iets claimen (moet geloof ik binnen zoveel weken na terugkomst, en dat vergat ik altijd), maar heb nooit moeilijkheden gehad. Zelfs die keer dat ik in Zimbabwe een muurtje omver reed hebben ze me die kosten vergoed...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:58 schreef sigme het volgende:
Over reisverzekeringen, ik heb een keer mijn vader in Frankrijk uit het ziekenhuis moeten plukken, en iets regelen voor diens terugreis en iets voor de verwoeste camper enzo.
Mijn conclusie: neem een verzekering bij de ANWB. Ook als dat iets duurder is.
ik heb die ookquote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:00 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik zat bij interpolis, via de rabobank, en heb daar vaak gebruik van gemaakt, en was ook altijd laat met iets claimen (moet geloof ik binnen zoveel weken na terugkomst, en dat vergat ik altijd), maar heb nooit moeilijkheden gehad. Zelfs die keer dat ik in Zimbabwe een muurtje omver reed hebben ze me die kosten vergoed...
ah, dit weekeind in het weekeind?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:05 schreef motorbloempje het volgende:
Op 't moment niet hier, maar 't weekend schijnt lekker te worden dit weekend
ik ook, alle verzekeringen heb ik bij interpolis. Prima service altijd. Ook toen ik mijn rechtsbijstandsverzekering nodig had.quote:
goedemorgenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:09 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ah, dit weekeind in het weekeind?![]()
Zo, en nu maar eens aan het werk!
Ik had eerst de CZ jongerenverzekering, daar zat alles in één (basis, beperkt aanvullend en tandarts). Dit jaar ben ik overgestapt naar de gewone verzekering van CZ, met los 1 aanvullend pakket en tandarts. Wel jammer dat reisvaccinaties nu niet meer vergoed worden.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:06 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ik gok ziektekosten, als die het niet vergoeden je reisverzekering. Voor buitenlandreizen altijd je gewone ziektekosten regelen, als je dat niet hebt gedaan is er een kans dat je reisverzekering bepaalde dingen niet dekt (pm met voorbeeld als je meer info wilt).quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:14 schreef Phaidra het volgende:
Which reminds me, ik heb nog ziekenhuisrekeningen uit Peru liggen. Moet ik die nu via mijn reisverzekering declareren of via zorgverzekering?
Wow!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:27 schreef _aurum_ het volgende:
zo, bezoekje naar de dokter zit eropIk heb een basisverzekering en een superuitgebreide tandartsverzekering voor lief en mij. Ik heb dit jaar al dik 1000 euro aan tandartsrekeningen gedeclareerd en 98% vergoed gekregen
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:01 schreef V1z0R het volgende:
Coco's foto's kwamen mij al zo bekend voor...
[ afbeelding ]
maar het is lekker weerquote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:32 schreef Viking84 het volgende:
Ik moet zo hardlopen en ik heb zó geen zin. Loop liever een duurloop in het weekend en dan 5 km lekker 's ochtends vroeg en tis nu alweer half 11 geweest, meh.
True, maar het wordt geen lekker loopje, want ik ga intervallenquote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 08:20 schreef _aurum_ het volgende:
Ik kan naar de huisarts![]()
Moet wel opschieten want ik ben over een uurtje al aan de beurt
In Birmingham is het droog geloof ik en staat iets flink te fikkenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:40 schreef loveli het volgende:
[..]
Als dat tegen relschoppers helpt...
Heb je geen compensatiespringtouw?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Zit hier ook in hardloopkleding te hangen
Maar hier regent het dus dan mag het nog, toch?
Whehequote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Zit hier ook in hardloopkleding te hangen
Maar hier regent het dus dan mag het nog, toch?
Ach, bepaalde dieetclubbers volgen ook rare diëten.. Het 'vetvrije-ziekenhuisdieet' (lees: overleven op yoghurt en sla en beschuiten) bijvoorbeeld. En die openen er niet een apart topic over. Ik schrik soms echt van die lijstjesquote:
Ik heb m'n kleren nog niet aanquote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Springtouw.. martelwerktuig.. neuh![]()
Kom Vik, we gaan!!
Nu
* uniekhoorn opspringt
het eier-dieet heeft een collega van mij ooit gevolgdquote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:50 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ach, bepaalde dieetclubbers volgen ook rare diëten.. Het ziekenhuisdieet (overleven op yoghurt en sla en beschuiten) bijvoorbeeld. En die openen er niet een apart topic over. Ik schrik soms echt van die lijstjes.
Is er serieus iemand die dat doet?????quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:50 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ach, bepaalde dieetclubbers volgen ook rare diëten.. Het 'vetvrije-ziekenhuisdieet' (lees: overleven op yoghurt en sla en beschuiten) bijvoorbeeld. En die openen er niet een apart topic over. Ik schrik soms echt van die lijstjes. En dan wel supplementen slikken bij het leven.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Is er serieus iemand die dat doet?????
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:09 schreef T.O.P het volgende:
Ben nog steeds bezig met vetvrij ziekenhuisdieet. Gaat op zich prima, en volgens mij al wel een kilo of 2 kwijt (weet het niet precies, omdat ik mezelf niet gewogen heb voordat ik begon).
Ben vorige week woensdag begonnen, toen in het weekend normaal gegeten (dat hoort), en nu deze hele week vetvrij ziekenhuisdieet, in het weekend weer normaal eten... en dan nog 2 weken vetvrij ziekenhuisdieet. Hopelijk ben ik dan zo'n 10 kilo kwijt.
Afgelopen zaterdag woog ik 89,4 . Mijn doel is nu om 80 te halen. Einddoel is uiteindelijk tussen 75-80, maar ik denk dat dat een utopie voor mij blijft
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:58 schreef T.O.P het volgende:
[..]
Mijn lijstje: http://www.medisoft.nl/DIEET.PDF
Waarom een verrader? Eet je te weinig kcals, krijg je niet voldoende voedingsstoffen binnen? If so,quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:56 schreef motorbloempje het volgende:
En ik voel mezelf al een verrader hier met m'n low carb experiment
Pannekoeken = bij mij vier handen op 1 opgeblazen buik.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:03 schreef Nallie het volgende:
Lijstje:
O: Psylliumvezels (+water) en Havermout met melk, banaantje, handje rozijnen
T: Appel en 3 grote bekers groene thee
L: 4 Vitalucrackers, 2 met gerookte zalm, 2 met smeerkaas en rauwkost
T: 1 paprika en twee tomaten in stukjes met een ei en beetje dressing
S: 5 km hardlopen
D: ik denk dat ik weer eens pannenkoeken bak
Ohquote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:04 schreef loveli het volgende:
[..]
Pannekoeken = bij mij vier handen op 1 opgeblazen buik.
De vezels schrijf ik erbij voor loveliquote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:07 schreef MarMar het volgende:
Psylliumvezels schrijf ik nooit bij mijn lijstjes, 3maaldaags, zeker nu weer met de oxycodon die alles echt stil legt
Groene thee kan je zoveel drinken als je wilt, mits je er geen suiker en melk in doet is het eigenlijk gewoon water met een smaakje.
Zou ik ook denken! De paar keer dat ik hem zag op mn oude werk was ie meestal aan het mopperen over 't een of ander en had ie alleen maar zwart aan! En hij is een publiek figuur.quote:
Ja, mijn vaderquote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Is er serieus iemand die dat doet?????
Ja ga ik doen!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:10 schreef MarMar het volgende:
Duurt ook wel even voordat die vezels structureel helpen en als het na een weekje nog niets uithaalt, misschien 2 keer daags proberen?
Mn vader heeft Atkins gedaan (geen koolhydraten) 22 kg afgevallen, zat na een jaar alweer 15 aan. Nu net Prodimed volgens mij, met een dietiste, van shakes en zakjes naar langzaam een gezond voedingspatroon (steeds nieuw voedingsmiddel toevoegen, koolhydraten als laatste). Dus nu eet hij ook stuk kleinere porties dan eerst. Al blijven koekjes zijn grootste vijandquote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:11 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja, mijn vaderDat zogenaamde ziekenhuisdieet met yoghurt & sinaasappelen en kroppen veldsla, het soepdieet (zogenaamd van de hartstichting) en Dr. Frank. Hij (vr)eet nu weer normaal
Die is leukquote:
Epic meal time gemist?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:20 schreef Perruche het volgende:
Ik wil eigenlijk de webiste manlycooking.com gaan maken om alle mannen van deze kant van de aarde aan het koken te krijgen
Doel 1: aankledenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:18 schreef kwakz0r het volgende:
Ik zit al de hele ochtend in mijn pyjama een day-zero lijst te makenmoet maar eens de katten van boven eten gaan geven (oeps) en ontbijten (dubbel oeps) om daarna de eerste puntjes van die lijst af te werken (ultieme wog, een blog aanmaken met 100 dingen, waaronder het ene puntje dat je vandaag wilde doen vóór half drie 's middags
)
Maar dat is normaal, je bent verhuisd in de zomervakantie dus dat is een soort gat. Ik vind het nog steeds tof dat je het gewoon gedaan hebt. Het is al 3 jaar mijn doel om weer terug te gaan (met diploma op zak) dus daar ben ik heel druk mee bezig, het is echt iets wat ik moet doenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:13 schreef motorbloempje het volgende:
@sdb: ups en downs, maar mainly ups! Ben druk bezig met zoeken naar werk en kijk héél erg uit naar het begin van het collegejaar. Heb zin in de vakken die ik ga volgen en wil graag weer wat meer onder de mensen komen. De buurt en het huis zijn echter wel fantastisch en we hebben het ontzettend naar ons zin. Fiets ook op m'n gemakje al de hele stad door en weet m'n weg al aardig te vinden! Maar gisteren had ik even een labielo-dagje
Dat is vies vuil en ranzig eten. Nee maar serieus, ik ken alleen maar eten-blogs enzo voor en door en over vrouwen.quote:
Is dat met powertools?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:20 schreef Perruche het volgende:
Ik wil eigenlijk de webiste manlycooking.com gaan maken om alle mannen van deze kant van de aarde aan het koken te krijgen
Epic Meal Time en BBQ Pitboys! Je bent te laatquote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:23 schreef Perruche het volgende:
[..]grote BBQ's enzo. en grote doch gezonde hompen vlees. Het moet wel mannelijk blijven!
jezus wat word ik moe van dat soort initiatieven. Goed op zich hoor, maar kijk eens naar andere landen (china, india), waar het gewoon normaal is dat iedereen dat soort opleidingen kan doen, als je dan toch gaat studeren.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:25 schreef progje het volgende:
Ik heb me hier net maar eens aangemeld, ik vind het wel een leuk initiatief.
http://www.spiegelbeeld.net/
Dan ga je een weekendje weg en neem je de barbeque mee!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:28 schreef motorbloempje het volgende:
Dit weekend barbecue![]()
![]()
maar eigenlijk wil ik een weekendje weg
nee, de bovenbuurman is op vakantie. ik doe t maar 4 dagen (vandaag laatste dag) daarna neemt kattenliefhebbende buurvrouw het over. alsof ze het aanvoelen hebben ze tot nu toe elke dag in de kamer gepiest of gekotst. fijn. (doorgaans ben ik wel op tijd met eten geven, maar dat is buurman zelf ook niet altijd, ivm lat-relatie)quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:21 schreef loveli het volgende:
[..]
Doel 1: aankleden
En ik wist niet dat je katten had!
Maar dan is zo'n initiatief toch juist goed? Een vriendin van mij is een van de weinige meisjes op haar opleiding (informatiekunde of zoietsquote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:27 schreef Perruche het volgende:
[..]
jezus wat word ik moe van dat soort initiatieven. Goed op zich hoor, maar kijk eens naar andere landen (china, india), waar het gewoon normaal is dat iedereen dat soort opleidingen kan doen, als je dan toch gaat studeren.
Toen ik de beta kant op wilde zei men "nee, daar ben je niet slim genoeg voor", om vervolgens mijn sullige klasgenoot (man) wel te stimuleren. Jaja, erg handig, zo'n initiatief.
/verbitterdeoudevrouw
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:27 schreef Perruche het volgende:
[..]
jezus wat word ik moe van dat soort initiatieven. Goed op zich hoor, maar kijk eens naar andere landen (china, india), waar het gewoon normaal is dat iedereen dat soort opleidingen kan doen, als je dan toch gaat studeren.
Toen ik de beta kant op wilde zei men "nee, daar ben je niet slim genoeg voor", om vervolgens mijn sullige klasgenoot (man) wel te stimuleren. Jaja, erg handig, zo'n initiatief.
/verbitterdeoudevrouw
Ja eventueel. Ik denk niet dat je het "normaler" maakt door het zoveel speciale aandacht te geven.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:32 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Maar dan is zo'n initiatief toch juist goed? Een vriendin van mij is een van de weinige meisjes op haar opleiding (informatiekunde of zoiets) en die doet het heel goed.
Wat een leuke kerel!!!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:33 schreef V1z0R het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dat soort initiatieven haalt maar weinig aan heb ik gemerkt.
Veels te veel meisjes hebben een wiskundefobie en als je op een opendag dan ook nog verteld dat je niet leert hoe je een hyves-pimp maakt zijn ze teleurgesteld..
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:30 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Dan ga je een weekendje weg en neem je de barbeque mee!
Hij moet alleen ff naar de kapper.quote:
Dat was ook een knappe kerel dan, geen wonder dat 'ie zoveel aanbidders hadquote:
wij ook! geld gaat veelte hard bij ons!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon achterop de brommer!
Maar nee, het bezwaar zit 'm vooral in de kostenwe waren net goed op weg om deze maand de kosten die we hier maken op een rijtje te zetten en te kijken hoe zuinig we kunnen doen met vanalles
Op 3 open-dagen gestaan, 9/10 haakten af zodra ik zei dat er wiskunde bij kwam kijken.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:34 schreef Perruche het volgende:
[..]
Wat een leuke kerel!!!
En wat een domme opmerking over meisjes. Stiekem zijn er nog best wel veel -van dit soort- vooroordelen over ons vrouwen. Ik merk het zelfs nu op m'n werk. Prima, maar zolang dat zo is halen dat soort initiatieven weinig uit inderdaad.
Motorkokenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:23 schreef Perruche het volgende:
[..]grote BBQ's enzo. en grote doch gezonde hompen vlees. Het moet wel mannelijk blijven!
Doorgaans leefden wij heel zuinig en groeide de spaarrekening gestaag. Nu met de verhuizing is het allemaal even aftasten. We weten nog niet zo goed waar we alles het voordeligst kunnen halen (kosten liggen al net wat hoger hier) en de huur en vaste lasten zijn gestegen. Dus als we ook nog willen sparen moet er gewoon even een goede inventarisatie gemaakt worden en deze maand is de eerste maand dat we helemaal gesetteld zijn en we dus een 'normale' maand hebben zonder verhuisuitgaven.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:36 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
wij ook! geld gaat veelte hard bij ons!
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:33 schreef V1z0R het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dat soort initiatieven haalt maar weinig aan heb ik gemerkt.
Veels te veel meisjes hebben een wiskundefobie en als je op een opendag dan ook nog verteld dat je niet leert hoe je een hyves-pimp maakt zijn ze teleurgesteld..
ik heb het echt heel erg zwaar gehad op de MTSquote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:27 schreef Perruche het volgende:
[..]
/verbitterdeoudevrouw
zijn spellingscontrole heeft een slechte dagquote:
Onderschat de kracht van stereotype threat niet hoor XM, het ligt niet uitsluitend aan de mannelijke 'wiskundeknobbel', maar minstens net zoveel aan stereotypering. Ik heb er een skon onderzoek over, wil je de namen vd auteurs? Dan zoek ik het even op (2 voor 12 style).quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben gewoon een echt meisje-meisje en suck grote tijden in wiskunde en aanverwante rampvakken. Dus ik zou best een technische studie willen doen, maar het is beter voor het leven op aarde dat ik dat niet doe
.
Goed dat je het zegt, dat wilde ik ook weer eens gaan doenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon achterop de brommer!
Maar nee, het bezwaar zit 'm vooral in de kostenwe waren net goed op weg om deze maand de kosten die we hier maken op een rijtje te zetten en te kijken hoe zuinig we kunnen doen met vanalles
^^quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:43 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, dat wilde ik ook weer eens gaan doen
me2quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:42 schreef loveli het volgende:
Oh, en ik ben ook een meisje-meisje *krult haar, trekt rokje en hakken aan*.
Leuk initiatief!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:42 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb wel een blog gemaaktomdat ik t anders toch nooit ga volhouden, en als je ook mobiel kan bloggen is t easy bij te houden...
http://dayzerofroukje.blogspot.com/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |