Partners in crime!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]same!
En XM, ik ben ook een beceller en vloeibare boterder
En ontbijtkoek
Waarom heb ik jou gemist?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]same!
En XM, ik ben ook een beceller en vloeibare boterder
En ontbijtkoek
Nee!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:09 schreef loveli het volgende:
Is het formaat van dat plaatje grelateerd aan onze bum?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Voortdurende drang mensen te verbeteren? Dus het ultieme doelwit...quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:10 schreef Ml-etje het volgende:
Olijfolie![]()
Iemand een hond?
Sorry, maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:10 schreef Ml-etje het volgende:
Olijfolie![]()
Iemand een hond?
Nieuwe schoenen kopen!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Nou, dat vind ik nou ook!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Als iedereen conformeert heb je niks meer te doen en dat is maar saai.
^^quote:
Nomnom..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:17 schreef motorbloempje het volgende:
Slajitas daarentegen waren
Gewoon een groot blad ijsbergsla vullen met kip, groente, yoghurt en chilisausbaas!
Will doquote:
Reuzel..ik geloof dat ik moet googlenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:21 schreef sigme het volgende:
Ik bak bijna alles in reuzel![]()
![]()
Zelfs m'n gebak.
Vandaag moskovisch gebak gemaakt, 5 eiwitten stijfslaan. Nou, dat was drie kwartier kloppen. Maar toen kon ik wel de bak op de kop houden, zoals voorgeschreven.
Toch is dat precies waar die verzekering voor bedoeld is, er is weinig afkeurenswaardigs aan om 'm ook aan te spreken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Will doen deze naar de schoenmaker.
Overigens is het een beetje jammer dat de schoenen ernaast van de hulp geen neus meer hebben
Mijn Mr gortdroog "Goh dan maken we ook eens gebruik van de verzekering"
Varkensvet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Reuzel..ik geloof dat ik moet googlen
Hagelwit zacht varkensvetquote:
Ik ben niet zo'n verzekerings aanspreker geloof ikquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Toch is dat precies waar die verzekering voor bedoeld is, er is weinig afkeurenswaardigs aan om 'm ook aan te spreken.
3 stuksquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:35 schreef loveli het volgende:
Je hebt toch een beknaagde schoen als bewijs?
Zag het ja, eigen kweek?quote:
Euh ja, daarom zullen ze het ook niet erg raar vinden. Je kan er overigens geen nieuwe schoenen van kopen voor jezelf, wel kan je die van de hulp vergoeden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n verzekerings aanspreker geloof ik
En "de hond heeft de schoenen opgegeten" horen ze dat niet elke dag?
Alle varken dat ik eet is eigen kweekquote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Euh ja, daarom zullen ze het ook niet erg raar vinden. Je kan er overigens geen nieuwe schoenen van kopen voor jezelf, wel kan je die van de hulp vergoeden.
Vind varkensvlees echt smerig uit de winkel dus enjoy!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Alle varken dat ik eet is eigen kweek. Bevalt me prima. Deze winter varkensvrij lijkt me wel een aangenaam vooruitzicht, maar dan wil ik graag dit voorjaar nieuwe biggen.
Als ze geen bonnetje heeft, maar er dan gewoon een normale schatting van en stuur de boel op naar de verzekering. Je kan ze ook nog even bellen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]hihi dat zou wel erg makkelijk zijn.
Zal de hare doorsturen en donderdag voorzichtig vragen of ze nog een bonnetje heeft
Hm... die MOET ik aan Wolve laten zienquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
http://theoatmeal.com/comics/working_home![]()
+
![]()
Hoop, geloof en liefde en van deze de liefde het meestquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:47 schreef loveli het volgende:
http://www.bbc.co.uk/news/uk-14458424
Hoop dat ze zich een delirium zuipen.
/tolerant, inflexibel en voor lijfstraffen
geniaalquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
+
![]()
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
+
![]()
Het OT met oog om oog (brand om brand) spreekt momenteel meer aan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Hoop, geloof en liefde en van deze de liefde het meest
Jijquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Als ze geen bonnetje heeft, maar er dan gewoon een normale schatting van en stuur de boel op naar de verzekering. Je kan ze ook nog even bellen.
Ik heb een tijdje terug een halve auto gemold met een heel aparte manoeuvre, hele verhaal netjes uitgeschreven en getekend en de meneer in kwestie heeft netjes z'n ruime achthonderd euro schade vergoed gekregen. Gewoonlijk valt schade aan auto's niet onder de aansprakelijkheidsverzekering maar deze wel.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
+
![]()
Hihi trainingsbroek en laptopquote:
Oeh jij rebel jij!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik smeer Becel op brood en bak in van die vloeibare boter.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga slapen. Meld me morgen wel weer vanuit het zkh, want ik voorspel een lange wachttijd.
Take care!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga slapen. Meld me morgen wel weer vanuit het zkh, want ik voorspel een lange wachttijd.
Dat plaatje als die baby eruit komtquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:00 schreef Jagärtrut het volgende:
http://www.planetdan.net/pics/babies/index.htm
hier moest ik bijna om huilen van het lachen...
quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:02 schreef Dalando het volgende:
[..]
Vis een optie meid is hier in het topic. Ik moet hier nu ook posten.
Truste XMquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Er zelf uit kruipt ja..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:10 schreef Perruche het volgende:
[..]
Dat plaatje als die baby eruit komt![]()
![]()
ik ken twee mensen die dat afgemaakt hebben, en die konden allebei geen werk vinden in die richting, en deden dus een tweede master erachteraanquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:57 schreef Viking84 het volgende:
Hoi.
Uit eten geweest. Was matig, maar het toetje (chocoladetaartje) was wel lekker.
En Mark wil ineens godsdienstwetenschappen gaan studeren naast z'n baan(duuuuuuuuuurrrr!!!!). En een paar maanden geleden wilde hij nog een aquarium, dus ik ben benieuwd hoe lang dit plan standhoudt
.
Hij zou het dan ook voor de lol doenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:16 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik ken twee mensen die dat afgemaakt hebben, en die konden allebei geen werk vinden in die richting, en deden dus een tweede master erachteraan
quote:
Heb ook een tussenpersoonquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:34 schreef Amsel het volgende:
Over dat verzekeringsgebeuren: ik ben zo blij met m'n tussenpersoon die dat allemaal regeltDan bel ik op met een warrig verhaal over iets dat vast niet verzekerd is, en dan zeggen ze "gaan we voor je regelen!" en dan heb ik een paar dagen later het geld al gestort
Concreet Mo concreetquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:39 schreef motorbloempje het volgende:
Ondanks alle ellende in London/Engeland levert dit ook weer hartverwarmende initiatieven op. Indrukwekkende beelden van mensen die voor hun wijk en gemeenschap op komen.
Super
niet teveel vezels? je darmen kunnen er ook te actief van worden zou ik denken, dan zit je nog steeds met een opgeblazen buik... drink je er dan wel voldoende water bij, dat je niet verstopt raakt?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:42 schreef Nallie het volgende:
Pfff ik gebruik nu 4 dagen die vezels en heb nog elke avond opgeblazen harde buik
Heb gezond gegeten, genoeg vezels enzo. Snap t niet
Liefquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Sikhs net op Sky News, bijvoorbeeld, maar ook de schoonmaakploegen etc. Super.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:43 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Nou ja, ik drink zo'n 4 grote glazen water en 4 grote mokken thee op een dag. Ik plas me een ongeluk
niet teveel vezels? je darmen kunnen er ook te actief van worden zou ik denken, dan zit je nog steeds met een opgeblazen buik... drink je er dan wel voldoende water bij, dat je niet verstopt raakt?
Is het huur?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:44 schreef Viking84 het volgende:
Volgens mij ben ik ook helemaal niet afdoende verzekerd. Weet ook niet wat handig is om verzekerd te hebben, maar die conversatie hadden we al eens, geloof ik
. Wel iets om even uit te zoeken... Heb iig zorgverzekering (duh) en 'iets voor het huis', inboedelverzekering ofzo?
Oh dat ging mis...quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:47 schreef loveli het volgende:
Doorlopende reisverzekering nemen. Als je ergens bent en je camera wordt gestolen => overnachting boeken => camera op reisverzekering declareren.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Sikhs net op Sky News, bijvoorbeeld, maar ook de schoonmaakploegen etc. Super.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |