Is dat niet een beetje vroeg?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik heb een graf, nog 15 jaar maar nu wil ik toch chemisch vernietigd worden.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:50 schreef Amsel het volgende:
Ja als die camera meer heeft gekost dan een overnachting is dat nog de moeite waard ookMaar het is wel fraude hč
Ik dacht hetquote:
Nah moet nog even wachten want het is nog niet legaalquote:
Technisch gesproken niet, want je bent op reis als je overnacht. Was tip van een tussenprsoon toen de leren jas van een vriend van me gestolen werd in een garderobe.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:50 schreef Amsel het volgende:
Ja als die camera meer heeft gekost dan een overnachting is dat nog de moeite waard ookMaar het is wel fraude hč
quote:
Succes en sterkte!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga slapen. Meld me morgen wel weer vanuit het zkh, want ik voorspel een lange wachttijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben gelijk zo verzekerd als jij bent.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 08:28 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Goedemorgen.![]()
Vandaag dagje op de uni en vanavond eten met vriendinnen. Leuk.
Ik heb zorgverzekering, inboedel, aansprakelijkheidsverzekering en doorlopende reis- en annuleringsverzekering. Doorlopend is veel goedkoper dan per reis afsluiten, mits je meer dan eens per jaar weggaat.
Lijstje:
O: schaaltje vanilleyoghurt met all-ran
L: twee boterhammen met kaas
T: twee boterhammen met kaas (onderweg, dus makkelijk mee te nemen)
D: pizza, zelfgemaakt
T: waars. witte wijn en iets van chips/popcorn oid
Jaa klopt!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 08:29 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik ben gelijk zo verzekerd als jij bent.
En ik vind dat er nog wel wat groente en fruit bij je lijstje mogen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |