quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:01 schreef V1z0R het volgende:
Coco's foto's kwamen mij al zo bekend voor...
[ afbeelding ]
maar het is lekker weerquote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:32 schreef Viking84 het volgende:
Ik moet zo hardlopen en ik heb zó geen zin. Loop liever een duurloop in het weekend en dan 5 km lekker 's ochtends vroeg en tis nu alweer half 11 geweest, meh.
True, maar het wordt geen lekker loopje, want ik ga intervallenquote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 08:20 schreef _aurum_ het volgende:
Ik kan naar de huisarts![]()
Moet wel opschieten want ik ben over een uurtje al aan de beurt
In Birmingham is het droog geloof ik en staat iets flink te fikkenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:40 schreef loveli het volgende:
[..]
Als dat tegen relschoppers helpt...
Heb je geen compensatiespringtouw?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Zit hier ook in hardloopkleding te hangen
Maar hier regent het dus dan mag het nog, toch?
Whehequote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Zit hier ook in hardloopkleding te hangen
Maar hier regent het dus dan mag het nog, toch?
Ach, bepaalde dieetclubbers volgen ook rare diëten.. Het 'vetvrije-ziekenhuisdieet' (lees: overleven op yoghurt en sla en beschuiten) bijvoorbeeld. En die openen er niet een apart topic over. Ik schrik soms echt van die lijstjesquote:
Ik heb m'n kleren nog niet aanquote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Springtouw.. martelwerktuig.. neuh![]()
Kom Vik, we gaan!!
Nu
* uniekhoorn opspringt
het eier-dieet heeft een collega van mij ooit gevolgdquote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:50 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ach, bepaalde dieetclubbers volgen ook rare diëten.. Het ziekenhuisdieet (overleven op yoghurt en sla en beschuiten) bijvoorbeeld. En die openen er niet een apart topic over. Ik schrik soms echt van die lijstjes.
Is er serieus iemand die dat doet?????quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:50 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ach, bepaalde dieetclubbers volgen ook rare diëten.. Het 'vetvrije-ziekenhuisdieet' (lees: overleven op yoghurt en sla en beschuiten) bijvoorbeeld. En die openen er niet een apart topic over. Ik schrik soms echt van die lijstjes. En dan wel supplementen slikken bij het leven.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Is er serieus iemand die dat doet?????
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:09 schreef T.O.P het volgende:
Ben nog steeds bezig met vetvrij ziekenhuisdieet. Gaat op zich prima, en volgens mij al wel een kilo of 2 kwijt (weet het niet precies, omdat ik mezelf niet gewogen heb voordat ik begon).
Ben vorige week woensdag begonnen, toen in het weekend normaal gegeten (dat hoort), en nu deze hele week vetvrij ziekenhuisdieet, in het weekend weer normaal eten... en dan nog 2 weken vetvrij ziekenhuisdieet. Hopelijk ben ik dan zo'n 10 kilo kwijt.
Afgelopen zaterdag woog ik 89,4 . Mijn doel is nu om 80 te halen. Einddoel is uiteindelijk tussen 75-80, maar ik denk dat dat een utopie voor mij blijft
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:58 schreef T.O.P het volgende:
[..]
Mijn lijstje: http://www.medisoft.nl/DIEET.PDF
Waarom een verrader? Eet je te weinig kcals, krijg je niet voldoende voedingsstoffen binnen? If so,quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:56 schreef motorbloempje het volgende:
En ik voel mezelf al een verrader hier met m'n low carb experiment
Pannekoeken = bij mij vier handen op 1 opgeblazen buik.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:03 schreef Nallie het volgende:
Lijstje:
O: Psylliumvezels (+water) en Havermout met melk, banaantje, handje rozijnen
T: Appel en 3 grote bekers groene thee
L: 4 Vitalucrackers, 2 met gerookte zalm, 2 met smeerkaas en rauwkost
T: 1 paprika en twee tomaten in stukjes met een ei en beetje dressing
S: 5 km hardlopen
D: ik denk dat ik weer eens pannenkoeken bak
Ohquote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:04 schreef loveli het volgende:
[..]
Pannekoeken = bij mij vier handen op 1 opgeblazen buik.
De vezels schrijf ik erbij voor loveliquote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:07 schreef MarMar het volgende:
Psylliumvezels schrijf ik nooit bij mijn lijstjes, 3maaldaags, zeker nu weer met de oxycodon die alles echt stil legt
Groene thee kan je zoveel drinken als je wilt, mits je er geen suiker en melk in doet is het eigenlijk gewoon water met een smaakje.
Zou ik ook denken! De paar keer dat ik hem zag op mn oude werk was ie meestal aan het mopperen over 't een of ander en had ie alleen maar zwart aan! En hij is een publiek figuur.quote:
Ja, mijn vaderquote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Is er serieus iemand die dat doet?????
Ja ga ik doen!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:10 schreef MarMar het volgende:
Duurt ook wel even voordat die vezels structureel helpen en als het na een weekje nog niets uithaalt, misschien 2 keer daags proberen?
Mn vader heeft Atkins gedaan (geen koolhydraten) 22 kg afgevallen, zat na een jaar alweer 15 aan. Nu net Prodimed volgens mij, met een dietiste, van shakes en zakjes naar langzaam een gezond voedingspatroon (steeds nieuw voedingsmiddel toevoegen, koolhydraten als laatste). Dus nu eet hij ook stuk kleinere porties dan eerst. Al blijven koekjes zijn grootste vijandquote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:11 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja, mijn vaderDat zogenaamde ziekenhuisdieet met yoghurt & sinaasappelen en kroppen veldsla, het soepdieet (zogenaamd van de hartstichting) en Dr. Frank. Hij (vr)eet nu weer normaal
Die is leukquote:
Epic meal time gemist?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:20 schreef Perruche het volgende:
Ik wil eigenlijk de webiste manlycooking.com gaan maken om alle mannen van deze kant van de aarde aan het koken te krijgen
Doel 1: aankledenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:18 schreef kwakz0r het volgende:
Ik zit al de hele ochtend in mijn pyjama een day-zero lijst te makenmoet maar eens de katten van boven eten gaan geven (oeps) en ontbijten (dubbel oeps) om daarna de eerste puntjes van die lijst af te werken (ultieme wog, een blog aanmaken met 100 dingen, waaronder het ene puntje dat je vandaag wilde doen vóór half drie 's middags
)
Maar dat is normaal, je bent verhuisd in de zomervakantie dus dat is een soort gat. Ik vind het nog steeds tof dat je het gewoon gedaan hebt. Het is al 3 jaar mijn doel om weer terug te gaan (met diploma op zak) dus daar ben ik heel druk mee bezig, het is echt iets wat ik moet doenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:13 schreef motorbloempje het volgende:
@sdb: ups en downs, maar mainly ups! Ben druk bezig met zoeken naar werk en kijk héél erg uit naar het begin van het collegejaar. Heb zin in de vakken die ik ga volgen en wil graag weer wat meer onder de mensen komen. De buurt en het huis zijn echter wel fantastisch en we hebben het ontzettend naar ons zin. Fiets ook op m'n gemakje al de hele stad door en weet m'n weg al aardig te vinden! Maar gisteren had ik even een labielo-dagje
Dat is vies vuil en ranzig eten. Nee maar serieus, ik ken alleen maar eten-blogs enzo voor en door en over vrouwen.quote:
Is dat met powertools?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:20 schreef Perruche het volgende:
Ik wil eigenlijk de webiste manlycooking.com gaan maken om alle mannen van deze kant van de aarde aan het koken te krijgen
Epic Meal Time en BBQ Pitboys! Je bent te laatquote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:23 schreef Perruche het volgende:
[..]grote BBQ's enzo. en grote doch gezonde hompen vlees. Het moet wel mannelijk blijven!
jezus wat word ik moe van dat soort initiatieven. Goed op zich hoor, maar kijk eens naar andere landen (china, india), waar het gewoon normaal is dat iedereen dat soort opleidingen kan doen, als je dan toch gaat studeren.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:25 schreef progje het volgende:
Ik heb me hier net maar eens aangemeld, ik vind het wel een leuk initiatief.
http://www.spiegelbeeld.net/
Dan ga je een weekendje weg en neem je de barbeque mee!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:28 schreef motorbloempje het volgende:
Dit weekend barbecue![]()
![]()
maar eigenlijk wil ik een weekendje weg
nee, de bovenbuurman is op vakantie. ik doe t maar 4 dagen (vandaag laatste dag) daarna neemt kattenliefhebbende buurvrouw het over. alsof ze het aanvoelen hebben ze tot nu toe elke dag in de kamer gepiest of gekotst. fijn. (doorgaans ben ik wel op tijd met eten geven, maar dat is buurman zelf ook niet altijd, ivm lat-relatie)quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:21 schreef loveli het volgende:
[..]
Doel 1: aankleden
En ik wist niet dat je katten had!
Maar dan is zo'n initiatief toch juist goed? Een vriendin van mij is een van de weinige meisjes op haar opleiding (informatiekunde of zoietsquote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:27 schreef Perruche het volgende:
[..]
jezus wat word ik moe van dat soort initiatieven. Goed op zich hoor, maar kijk eens naar andere landen (china, india), waar het gewoon normaal is dat iedereen dat soort opleidingen kan doen, als je dan toch gaat studeren.
Toen ik de beta kant op wilde zei men "nee, daar ben je niet slim genoeg voor", om vervolgens mijn sullige klasgenoot (man) wel te stimuleren. Jaja, erg handig, zo'n initiatief.
/verbitterdeoudevrouw
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:27 schreef Perruche het volgende:
[..]
jezus wat word ik moe van dat soort initiatieven. Goed op zich hoor, maar kijk eens naar andere landen (china, india), waar het gewoon normaal is dat iedereen dat soort opleidingen kan doen, als je dan toch gaat studeren.
Toen ik de beta kant op wilde zei men "nee, daar ben je niet slim genoeg voor", om vervolgens mijn sullige klasgenoot (man) wel te stimuleren. Jaja, erg handig, zo'n initiatief.
/verbitterdeoudevrouw
Ja eventueel. Ik denk niet dat je het "normaler" maakt door het zoveel speciale aandacht te geven.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:32 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Maar dan is zo'n initiatief toch juist goed? Een vriendin van mij is een van de weinige meisjes op haar opleiding (informatiekunde of zoiets) en die doet het heel goed.
Wat een leuke kerel!!!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:33 schreef V1z0R het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dat soort initiatieven haalt maar weinig aan heb ik gemerkt.
Veels te veel meisjes hebben een wiskundefobie en als je op een opendag dan ook nog verteld dat je niet leert hoe je een hyves-pimp maakt zijn ze teleurgesteld..
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:30 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Dan ga je een weekendje weg en neem je de barbeque mee!
Hij moet alleen ff naar de kapper.quote:
Dat was ook een knappe kerel dan, geen wonder dat 'ie zoveel aanbidders hadquote:
wij ook! geld gaat veelte hard bij ons!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon achterop de brommer!
Maar nee, het bezwaar zit 'm vooral in de kostenwe waren net goed op weg om deze maand de kosten die we hier maken op een rijtje te zetten en te kijken hoe zuinig we kunnen doen met vanalles
Op 3 open-dagen gestaan, 9/10 haakten af zodra ik zei dat er wiskunde bij kwam kijken.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:34 schreef Perruche het volgende:
[..]
Wat een leuke kerel!!!
En wat een domme opmerking over meisjes. Stiekem zijn er nog best wel veel -van dit soort- vooroordelen over ons vrouwen. Ik merk het zelfs nu op m'n werk. Prima, maar zolang dat zo is halen dat soort initiatieven weinig uit inderdaad.
Motorkokenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:23 schreef Perruche het volgende:
[..]grote BBQ's enzo. en grote doch gezonde hompen vlees. Het moet wel mannelijk blijven!
Doorgaans leefden wij heel zuinig en groeide de spaarrekening gestaag. Nu met de verhuizing is het allemaal even aftasten. We weten nog niet zo goed waar we alles het voordeligst kunnen halen (kosten liggen al net wat hoger hier) en de huur en vaste lasten zijn gestegen. Dus als we ook nog willen sparen moet er gewoon even een goede inventarisatie gemaakt worden en deze maand is de eerste maand dat we helemaal gesetteld zijn en we dus een 'normale' maand hebben zonder verhuisuitgaven.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:36 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
wij ook! geld gaat veelte hard bij ons!
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:33 schreef V1z0R het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dat soort initiatieven haalt maar weinig aan heb ik gemerkt.
Veels te veel meisjes hebben een wiskundefobie en als je op een opendag dan ook nog verteld dat je niet leert hoe je een hyves-pimp maakt zijn ze teleurgesteld..
ik heb het echt heel erg zwaar gehad op de MTSquote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:27 schreef Perruche het volgende:
[..]
/verbitterdeoudevrouw
zijn spellingscontrole heeft een slechte dagquote:
Onderschat de kracht van stereotype threat niet hoor XM, het ligt niet uitsluitend aan de mannelijke 'wiskundeknobbel', maar minstens net zoveel aan stereotypering. Ik heb er een skon onderzoek over, wil je de namen vd auteurs? Dan zoek ik het even op (2 voor 12 style).quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben gewoon een echt meisje-meisje en suck grote tijden in wiskunde en aanverwante rampvakken. Dus ik zou best een technische studie willen doen, maar het is beter voor het leven op aarde dat ik dat niet doe
.
Goed dat je het zegt, dat wilde ik ook weer eens gaan doenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon achterop de brommer!
Maar nee, het bezwaar zit 'm vooral in de kostenwe waren net goed op weg om deze maand de kosten die we hier maken op een rijtje te zetten en te kijken hoe zuinig we kunnen doen met vanalles
^^quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:43 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, dat wilde ik ook weer eens gaan doen
me2quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:42 schreef loveli het volgende:
Oh, en ik ben ook een meisje-meisje *krult haar, trekt rokje en hakken aan*.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |