SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel voor een Bossche-Fok-Meet: Ergens in ... nouja ooit.
De OP is hier te vinden.
[ Bericht 3% gewijzigd door Kutstudent op 09-08-2011 21:10:54 ]You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Gifs via Google zoekenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:09 schreef shifto het volgende:
Jij hebt echt een verzameling hé!? Ik altijd maar googlen en hopen dat ik iets relevants vind
Jawel, maar eerder fapvoer.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[ afbeelding ]
KS vindt mij geen baas
Geloof ik niet tot ik de heul beloofde foto nog ooit eens ga zienquote:
Hoiquote:
Heb jij dat nog niet gedaan dan?quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Heb jij dat nog niet gedaan dan?
Dan doe je het buiten de Opiumquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik zou wel willen maar hij komt altijd in de Opium, zodra je daar iemand slaat heb je gelijk heel die tent op je nek zitten.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan doe je het buiten de Opium
Vooral omdat ik daar vaste gast was.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik zou wel willen maar hij komt altijd in de Opium, zodra je daar iemand slaat heb je gelijk heel die tent op je nek zitten.
Ik denk dat dan ze met mij mee zouden doen. Want jij hebt wekelijks al die chickies onder hun neus weggekaapt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:33 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Vooral omdat ik daar vaste gast was.
Toen was ik nog niet zo a-relaxt in de kroeg.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik denk dat dan ze met mij mee zouden doen. Want jij hebt wekelijks al die chickies onder hun neus weggekaapt.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:38 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Toen was ik nog niet zo a-relaxt in de kroeg.Gewoon alleen maar beetje chillen en zuipen met maten, pas later ging ik op jacht. Ik heb wel een paar chicks "gejat", maar dat lukt ook alleen als zo'n chick die andere gast toch niet wil.
Ja ik heb heul lang afwezig geweest van FOK! en die host is down. Nog geen zin gehad om iets te plaatsen, maar als er iets komt, is het goedquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
Zegt iemand met het standaard plaatje
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:06 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja ik heb heul lang afwezig geweest van FOK! en die host is down. Nog geen zin gehad om iets te plaatsen, maar als er iets komt, is het goed
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:09 schreef shifto het volgende:
Hmmm, ik moet nog even die foto zien te scoren van iemand van het KW1C. Als ik die heb, wordt dat mijn avatar ok?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:09 schreef shifto het volgende:
Hmmm, ik moet nog even die foto zien te scoren van iemand van het KW1C. Als ik die heb, wordt dat mijn avatar ok?
Ik ken niemand van het KW1C waar ik een foto van zou willen hebben.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:09 schreef shifto het volgende:
Barrie?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ken niemand van het KW1C waar ik een foto van zou willen hebben.
Uit mijn tijd van '97 tot '99 gekkie.quote:
Oh, vroegah!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Uit mijn tijd van '97 tot '99 gekkie.
Wat deed je daar toen eigenlijk?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Heb jij op school gezeten?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Teveel spijbelen.quote:
Ooooooh, nee gekkie ik bedoelde het Frederik Hendrikquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Teveel spijbelen.![]()
Bedrijfsinformatiekunde
Nee. De jaren daarvoor.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:27 schreef shifto het volgende:
[..]
Ooooooh, nee gekkie ik bedoelde het Frederik HendrikAlleen toen Barrie daar haar brood verdiende heette het als KW1C volgens mij.
Ja dat weet ik allemaal niet heurquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:27 schreef shifto het volgende:
[..]
Ooooooh, nee gekkie ik bedoelde het Frederik HendrikAlleen toen Barrie daar haar brood verdiende heette het als KW1C volgens mij.
NICEquote:bijdehand (Baas. Voorzitter raad der wijzen.)![]()
![]()
BarrieButsers (Tetten.)
Ja sowieso in Brabant maar ook in Den Bosch.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:38 schreef BarrieButsers het volgende:
Hebben veel bedrijven hier hun hoofdkantoor dan?
Oh dat had ik niet verwacht.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja sowieso in Brabant maar ook in Den Bosch.
Nee ik ook niet, maar ik las eens dat het vooral voor de Benelux centraal ligt, dus dat dat wel handig is en wellicht zijn er nog meer redenen, dus het klinkt dan ineens vrij logisch.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:48 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oh dat had ik niet verwacht.
Noem eens wat dan. Vroeger was dit inderdaad zo. Maar in het hedendaagse leven maakt het geen fuck meer uit en zijn al die bedrijven dus weg.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maar ik las eens dat het vooral voor de Benelux centraal ligt, dus dat dat wel handig is en wellicht zijn er nog meer redenen, dus het klinkt dan ineens vrij logisch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Met welke quote?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik sta in de sig van Juicyhil, wat een baas ben ik he!
Jij begrijpt het weer niet hoor.quote:
Ok speurneusquote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:22 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik heb even wat speurwerk gedaan. Tof heur Tux.
Wow kan jij linkjes knippen en plakken?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ja ik zit ook op mobiel nu, dus niet echt handig. [thema-avond] Loverboys
Jij niet dan?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wow kan jij linkjes knippen en plakken?
Via mn mobiel niet.quote:
Wat een paupertelefoon heb jij.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:25 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Via mn mobiel niet.Nondeju nu ben je een eckte eckte baas.
Inderdaad.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat een paupertelefoon heb jij.![]()
Trustequote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:31 schreef BarrieButsers het volgende:
Wajoo ik dacht dat het pas 12uur was ofzo.Goed ik ga slapen truste Tuxxie
quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Flikker op met je kakkersdronkenmanspraat, je had moeten lezen. Dan had je de reacties gezien toen je terugkwam, dat zegt genoeg.
Tegen je eigen kloon praten is echt kansloos.quote:
Die grap was al niet leuk toen je 'm voor het eerst maakte.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Tegen je eigen kloon praten is echt kansloos.
Dat is geen grapquote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die grap was al niet leuk toen je 'm voor het eerst maakte.
Over grappen die niet grappig zijn gesproken.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:11 schreef bijdehand het volgende:
Zo zou ik het ook zeggen ja. Maar gedraag je dan niet alsof je leeftijd je IQ is. Zelfs ik ben volwassener en dat zegt wat.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:11 schreef bijdehand het volgende:
Zo zou ik het ook zeggen ja. Maar gedraag je dan niet alsof je leeftijd je IQ is. Zelfs ik ben volwassener en dat zegt wat.
De grootste grap ben jij. En daar had ik het ook over. Bedankt voor het bevestigen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Over grappen die niet grappig zijn gesproken.
Ik heb niks bevestigd kneus. Doe eens volwassen, doe ik ook!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
De grootste grap ben jij. En daar had ik het ook over. Bedankt voor het bevestigen.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb niks bevestigd kneus. Doe eens volwassen, doe ik ook!
Weer?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ga nu maar weer iemand anders verkrachten bdh
Tuurlijk weet jij niks, dat is hier juist het probleem.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Weer?
Maak je nu weer een dijenkletser of is er iets wat ik niet weet?
Maar het lukt ze niet, laat ze nog maar ff zweten.quote:
Het leven is hardquote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Heb ik weer, ben ik de enige volwassene in dit topic
Leg dan uit als je het zo goed weet, of kan je dat niet omdat je nou weer grappig denkt te zijn?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Tuurlijk weet jij niks, dat is hier juist het probleem.
Was het maar hard, dan kon ik fappen.quote:
ik ben er tochquote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Heb ik weer, ben ik de enige volwassene in dit topic
Dan moet je het hard maken.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Was het maar hard, dan kon ik fappen.
Wat een fantasie heb jij, ik heb nieteens een vent.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:31 schreef bijdehand het volgende:
Haar vent is in de 50, dan lukt dat niet meer zo makkelijk.
Snap ik. Niemand wil dat.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat een fantasie heb jij, ik heb nieteens een vent.![]()
Probeer je nu grappig te zijn zeker? MISLUKT!
Leer jij nou maar neuken. Anders zo zielig voor die meisjes die je dwingt, dan kan je maar beter zorgen dat je er iets van kan. Als ze dan toch genaaid wordt moet ze het wel lekker vinden.quote:
Niemand wil dat? Jij en je kloon willen steeds grappig zijn dus wil je het wel.quote:
is dit een zeer subtiele verwijzing naar jullie nachtelijke escapades?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Leer jij nou maar neuken. Anders zo zielig voor die meisjes die je dwingt, dan kan je maar beter zorgen dat je er iets van kan. Als ze dan toch genaaid wordt moet ze het wel lekker vinden.
Oeh is er een op haar hangtietjes getraptquote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Leer jij nou maar neuken. Anders zo zielig voor die meisjes die je dwingt, dan kan je maar beter zorgen dat je er iets van kan. Als ze dan toch genaaid wordt moet ze het wel lekker vinden.
Anders ik wel. Lekker toepasselijk ookquote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:39 schreef FedExpress het volgende:
[..]
die kende ik nog niet, moest hardop lachen net
??quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Oeh is er een op haar hangtietjes getrapt
Dat zat er ook wel aan te komen, als dat zo heel de dag over de grond sleept.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Oeh is er een op haar hangtietjes getrapt
Ik kan je 100% garanderen dat ik en m'n kloon dat niet, NIET, NIET, NIET willen!!!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Niemand wil dat? Jij en je kloon willen steeds grappig zijn dus wil je het wel.
Je probeert het nu anders toch weer. En nee weer niet geslaagdquote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik kan je 100% garanderen dat ik en m'n kloon dat niet, NIET, NIET, NIET willen!!!
die laatste streep je door, dus eigenlijk wil je toch wel?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik kan je 100% garanderen dat ik en m'n kloon dat niet, NIET, NIET, NIET willen!!!
Ja dat moest ctrl u zijn ipv squote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:42 schreef FedExpress het volgende:
[..]
die laatste streep je door, dus eigenlijk wil je toch wel?
Tuurlijk willen ze grappig zijn, tis alleen jammer dat het er zo dik bovenop ligt.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:42 schreef FedExpress het volgende:
[..]
die laatste streep je door, dus eigenlijk wil je toch wel?
dat dacht ik al ja. Faaaaaaaaaaaaalquote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja dat moest ctrl u zijn ipv s
Wanneer krijg je door dat we je gewoon fucking kut vinden, en dat we niet grappig proberen te zijn?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je probeert het nu anders toch weer. En nee weer niet geslaagd
Grappig zijn, ja. Jouw neukertje zijn, nee.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je probeert het nu anders toch weer. En nee weer niet geslaagd
Bedankt voor de bevestiging. Ik had ALWEER gelijk.quote:
Jong, we zijn grappig. Maar mevrouw is het zelf niet dus gaat ze allemaal dingen verzinnen zodat iemand om haar lacht. Faalquote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:43 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wanneer krijg je door dat we je gewoon fucking kut vinden, en dat we niet grappig proberen te zijn?
Nu nog dat gedoe over het verkrachten.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Bedankt voor de bevestiging. Ik had ALWEER gelijk.
Ik probeer niet grappig te zijn. Ik vind tuxxx gewoon een vieze verlepte uitzuigende uitkeringstrekker en daar hou ik niet van. Als ze dan ook nog hier uber kansloos gaat lopen doen dan heb ik er echt schijt aan gewoon.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jong, we zijn grappig. Maar mevrouw is het zelf niet dus gaat ze allemaal dingen verzinnen zodat iemand om haar lacht. Faal
Lul niet man, aansteller.quote:
Maar leg dit nog eens uit dan? Of kan je dat niet; geef dan toe dat je grappig wilde zijn. Serieus, zoiets is niet grappig.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Laten we het niet hopen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:01 schreef bijdehand het volgende:
En dan geeft ze straks ook geen antwoord meer op m'n vraag, let maar op.
Nee, ik ben wel benieuwd hoe zij erbij komt dat ik een verkrachter ben.quote:
Mag je internetten in de gevangenis?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, ik ben wel benieuwd hoe zij erbij komt dat ik een verkrachter ben.
Nee, zit thuis. En soms kan ik op fok omdat m'n enkelband heel vaak de wifi verstoort.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Mag je internetten in de gevangenis?
Oh dat heb je dan wel erg goed geregeld.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, zit thuis. En soms kan ik op fok omdat m'n enkelband heel vaak de wifi verstoort.
Dus wij hadden ALWEER gelijk?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ja hier de Koningin, ik heb nog meer te doen dan die onzin van de klonen lezen, wat ik dus ook niet ga doen.
Ach, in het land der blinden...quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:37 schreef bijdehand het volgende:
Vooral dat kinderachtige genegeer is mooi
Is Dr. Phill nu al bezig?quote:
Zo gewoon geblevenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:17 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Cool he! En ondanks dat blijf ik toch op FOK! met jullie
Heb je de vakantiefoto's van Ruben op Facebook al gezien?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:17 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Cool he! En ondanks dat blijf ik toch op FOK! met jullie
goed hequote:
Heb er 2 zien staan, durf niet verder te kijkenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Heb je de vakantiefoto's van Ruben op Facebook al gezien?
Ziet tuxxx niet zo gek veel meer als ik het me goed herinner...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ach, in het land der blinden...
Ik heb gekeken.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:24 schreef FedExpress het volgende:
[..]
goed he
[..]
Heb er 2 zien staan, durf niet verder te kijken
Klopt. Dus is ze daar koningin.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:33 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ziet tuxxx niet zo gek veel meer als ik het me goed herinner...
quote:
Rubenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:26 schreef Kutstudent het volgende:
Komt door de foto's van Ruben. Ik ben nu stil in een hoekje aan het huilen.
Voor jou altijd, dat weet je toch?quote:
Ah dat is wel lief!!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Voor jou altijd, dat weet je toch?
DuTank!!quote:
En hoezo dit, ST? Of ben je nog steeds te schijt/dom om te antwoorden?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nu jaag je haar weer weg.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En hoezo dit, ST? Of ben je nog steeds te schijt/dom om te antwoorden?
Want dan hebben KK en ik ALWEER gelijk.
Dat doen de teentjes knoflook al.quote:
En ik maar dat ze daardoor juist hier terug kwam.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat doen de teentjes knoflook al.
Want dan rook het weer naar wanhopige Turk?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En ik maar dat ze daardoor juist hier terug kwam.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Want dan rook het weer naar wanhopige Turk?
Klopt niet, aangezien ik De Baas der Bazen benquote:
Nou ga je te fur.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:00 schreef DuTank het volgende:
[..]
Klopt niet, aangezien ik De Baas der Bazen ben
Je hebt dus wel een baas.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:28 schreef bijdehand het volgende:
Ik ben de baas van de baas der bazen. En ik heb geen baas. Mijn enige baas ben ik.
Ja, maar mijn baas ben ik. Dat is de paradox.quote:
quote:
Jumpenquote:
Hij staat al in klbquote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:39 schreef shifto het volgende:
Helaasch gaat ik hem niet meemaken op dit moment aber ich ga slaffen.
Je hebt het ook wel heel zoetsappig verteld. Valt nog mee dat je niet gedronken hebt.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:49 schreef Kutstudent het volgende:
Ik was even vergeten hoe een sneue mensen er in klb zitten.
Dat heb ik wel.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:55 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je hebt het ook wel heel zoetsappig verteld. Valt nog mee dat je niet gedronken hebt.
Was te verwachten.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:00 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat heb ik wel.Een beetje. Maar dronken ben ik niet.
Ik zat dit nummer te luisteren:
En toen ineens moest en zou ik dat topic schrijven.
watdan?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:58 schreef DuTank het volgende:
Zo, die sneue kermis is ook weg. Wat een kansloze verhalen hoor ik net van m'n broertje zeg
Net alsof dat pas sinds dit jaar is.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:05 schreef DuTank het volgende:
Petjes in de botsauto's die gaan (dreigen met) slaan als je tegen ze aan botstEn ga zo maar door..
het is heel cliché inderdaad, maar dat maakt het juist nog veel meer triesterquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:09 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Net alsof dat pas sinds dit jaar is.
ik was er van de week ook even overheen gelopen met een aantal, omdat ik toevallig bij Rosmalen moest tennissen. Nou, dan kom je daar om 22.30 uur, alleen maar paupersquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:58 schreef DuTank het volgende:
Zo, die sneue kermis is ook weg. Wat een kansloze verhalen hoor ik net van m'n broertje zeg
Dat is waar. Helaas verander je er toch niks aan.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:16 schreef DuTank het volgende:
[..]
het is heel cliché inderdaad, maar dat maakt het juist nog veel meer triester
Bommen erop en dan volgend jaar een nieuwe kermis enzovoorts totdat er geen paupers meer over zijn en de normale mensen weer kunnen genieten van de kermis.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat is waar. Helaas verander je er toch niks aan.
Zo KK wat een doordacht plan.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:30 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Bommen erop en dan volgend jaar een nieuwe kermis enzovoorts totdat er geen paupers meer over zijn en de normale mensen weer kunnen genieten van de kermis.
Ben één dag naar de kermis geweest en daar heb ik ook tegen die kutjes aangebotst. Tegen mij zeggen ze niksquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:05 schreef DuTank het volgende:
Petjes in de botsauto's die gaan (dreigen met) slaan als je tegen ze aan botstEn ga zo maar door..
ik stem in op uw plan.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:30 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Bommen erop en dan volgend jaar een nieuwe kermis enzovoorts totdat er geen paupers meer over zijn en de normale mensen weer kunnen genieten van de kermis.
Net of je in Boschveld wasquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:20 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ik was er van de week ook even overheen gelopen met een aantal, omdat ik toevallig bij Rosmalen moest tennissen. Nou, dan kom je daar om 22.30 uur, alleen maar paupersSletjes, gangsta's jwz
Botsauto's afschaffenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat is waar. Helaas verander je er toch niks aan.
http://www.brabantsdagbla(...)p-Bossche-kermis.ecequote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:42 schreef DuTank het volgende:
[..]
Botsauto's afschaffen
Is in Den Bosch toch al?
Ja, maar daar is het lastig botsen tegen elkaarquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
http://www.brabantsdagbla(...)p-Bossche-kermis.ece
En als ze niet bij de botsauto's kunnen kutten gaan ze wel bij de breakdance of ergens anders staan.
Wa dee jij net vliege voor m'n neus kut? *klap, klap, auw*quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:50 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, maar daar is het lastig botsen tegen elkaar
Eerder:quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wa dee jij net vliege voor m'n neus kut? *klap, klap, auw*
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:33 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Eerder:
Ah tfoe kkzemmel bezem ik maak jou kaolo dood.
Op fok pik je wel de nodige straattaal op.quote:
Yo Dawg, I herd U like to suck Kock so i put a cock on a Kock so U can suck cock while U suck Kokquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:44 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Op fok pik je wel de nodige straattaal op.![]()
ze ging wel uit, dus kan kloppenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 02:56 schreef BarrieButsers het volgende:
Ewaaa
Fedje volgens mij heb ik je zusje gezien in dat ene cafe.
Truste Bosschenaren
Jullie straattaal is trouwens wel baas!
Owja want jij bent in FedExpress veranderd.quote:
kut.. verkeerde accountquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 03:07 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Owja want jij bent in FedExpress veranderd.
Jij kent haar ook alleen maar via Fed. Grapjas.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 03:13 schreef DuTank het volgende:
Maar ze mocht eigenlijk niet uit en weet niet of Fed dit weet
Ik ken Fed en haar gewoon, dus is niet raar verder BB
Oh oke sorry.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 03:17 schreef DuTank het volgende:
Ik kende haar eigenlijk eerderEn kwam er later achter dat ze broer en zus zijn
Ga je gang.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 03:19 schreef DuTank het volgende:
Pffff ik ben daar enorm slecht in... Laat me even hun FB checken.
Eens.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 03:20 schreef DuTank het volgende:
Nee vind ik niet..
Dat ze op elkaar lijken bedoelde ik hiermee te zeggen
Vind ik ook nietquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 03:20 schreef DuTank het volgende:
Nee vind ik niet..
Dat ze op elkaar lijken bedoelde ik hiermee te zeggen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |