Net alsof dat pas sinds dit jaar is.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:05 schreef DuTank het volgende:
Petjes in de botsauto's die gaan (dreigen met) slaan als je tegen ze aan botstEn ga zo maar door..
het is heel cliché inderdaad, maar dat maakt het juist nog veel meer triesterquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:09 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Net alsof dat pas sinds dit jaar is.
ik was er van de week ook even overheen gelopen met een aantal, omdat ik toevallig bij Rosmalen moest tennissen. Nou, dan kom je daar om 22.30 uur, alleen maar paupersquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:58 schreef DuTank het volgende:
Zo, die sneue kermis is ook weg. Wat een kansloze verhalen hoor ik net van m'n broertje zeg
Dat is waar. Helaas verander je er toch niks aan.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:16 schreef DuTank het volgende:
[..]
het is heel cliché inderdaad, maar dat maakt het juist nog veel meer triester
Bommen erop en dan volgend jaar een nieuwe kermis enzovoorts totdat er geen paupers meer over zijn en de normale mensen weer kunnen genieten van de kermis.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat is waar. Helaas verander je er toch niks aan.
Zo KK wat een doordacht plan.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:30 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Bommen erop en dan volgend jaar een nieuwe kermis enzovoorts totdat er geen paupers meer over zijn en de normale mensen weer kunnen genieten van de kermis.
Ben één dag naar de kermis geweest en daar heb ik ook tegen die kutjes aangebotst. Tegen mij zeggen ze niksquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:05 schreef DuTank het volgende:
Petjes in de botsauto's die gaan (dreigen met) slaan als je tegen ze aan botstEn ga zo maar door..
ik stem in op uw plan.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:30 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Bommen erop en dan volgend jaar een nieuwe kermis enzovoorts totdat er geen paupers meer over zijn en de normale mensen weer kunnen genieten van de kermis.
Net of je in Boschveld wasquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:20 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ik was er van de week ook even overheen gelopen met een aantal, omdat ik toevallig bij Rosmalen moest tennissen. Nou, dan kom je daar om 22.30 uur, alleen maar paupersSletjes, gangsta's jwz
Botsauto's afschaffenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat is waar. Helaas verander je er toch niks aan.
http://www.brabantsdagbla(...)p-Bossche-kermis.ecequote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:42 schreef DuTank het volgende:
[..]
Botsauto's afschaffen
Is in Den Bosch toch al?
Ja, maar daar is het lastig botsen tegen elkaarquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
http://www.brabantsdagbla(...)p-Bossche-kermis.ece
En als ze niet bij de botsauto's kunnen kutten gaan ze wel bij de breakdance of ergens anders staan.
Wa dee jij net vliege voor m'n neus kut? *klap, klap, auw*quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:50 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, maar daar is het lastig botsen tegen elkaar
Eerder:quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wa dee jij net vliege voor m'n neus kut? *klap, klap, auw*
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:33 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Eerder:
Ah tfoe kkzemmel bezem ik maak jou kaolo dood.
Op fok pik je wel de nodige straattaal op.quote:
Yo Dawg, I herd U like to suck Kock so i put a cock on a Kock so U can suck cock while U suck Kokquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:44 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Op fok pik je wel de nodige straattaal op.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |