SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel voor een Bossche-Fok-Meet: Ergens in ... nouja ooit.
De OP is hier te vinden.
[ Bericht 3% gewijzigd door Kutstudent op 09-08-2011 21:10:54 ]You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Gifs via Google zoekenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:09 schreef shifto het volgende:
Jij hebt echt een verzameling hé!? Ik altijd maar googlen en hopen dat ik iets relevants vind
Jawel, maar eerder fapvoer.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[ afbeelding ]
KS vindt mij geen baas
Geloof ik niet tot ik de heul beloofde foto nog ooit eens ga zienquote:
Hoiquote:
Heb jij dat nog niet gedaan dan?quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Heb jij dat nog niet gedaan dan?
Dan doe je het buiten de Opiumquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik zou wel willen maar hij komt altijd in de Opium, zodra je daar iemand slaat heb je gelijk heel die tent op je nek zitten.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan doe je het buiten de Opium
Vooral omdat ik daar vaste gast was.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik zou wel willen maar hij komt altijd in de Opium, zodra je daar iemand slaat heb je gelijk heel die tent op je nek zitten.
Ik denk dat dan ze met mij mee zouden doen. Want jij hebt wekelijks al die chickies onder hun neus weggekaapt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:33 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Vooral omdat ik daar vaste gast was.
Toen was ik nog niet zo a-relaxt in de kroeg.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik denk dat dan ze met mij mee zouden doen. Want jij hebt wekelijks al die chickies onder hun neus weggekaapt.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:38 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Toen was ik nog niet zo a-relaxt in de kroeg.Gewoon alleen maar beetje chillen en zuipen met maten, pas later ging ik op jacht. Ik heb wel een paar chicks "gejat", maar dat lukt ook alleen als zo'n chick die andere gast toch niet wil.
Ja ik heb heul lang afwezig geweest van FOK! en die host is down. Nog geen zin gehad om iets te plaatsen, maar als er iets komt, is het goedquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
Zegt iemand met het standaard plaatje
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:06 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja ik heb heul lang afwezig geweest van FOK! en die host is down. Nog geen zin gehad om iets te plaatsen, maar als er iets komt, is het goed
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:09 schreef shifto het volgende:
Hmmm, ik moet nog even die foto zien te scoren van iemand van het KW1C. Als ik die heb, wordt dat mijn avatar ok?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:09 schreef shifto het volgende:
Hmmm, ik moet nog even die foto zien te scoren van iemand van het KW1C. Als ik die heb, wordt dat mijn avatar ok?
Ik ken niemand van het KW1C waar ik een foto van zou willen hebben.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:09 schreef shifto het volgende:
Barrie?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ken niemand van het KW1C waar ik een foto van zou willen hebben.
Uit mijn tijd van '97 tot '99 gekkie.quote:
Oh, vroegah!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Uit mijn tijd van '97 tot '99 gekkie.
Wat deed je daar toen eigenlijk?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Heb jij op school gezeten?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Teveel spijbelen.quote:
Ooooooh, nee gekkie ik bedoelde het Frederik Hendrikquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Teveel spijbelen.![]()
Bedrijfsinformatiekunde
Nee. De jaren daarvoor.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:27 schreef shifto het volgende:
[..]
Ooooooh, nee gekkie ik bedoelde het Frederik HendrikAlleen toen Barrie daar haar brood verdiende heette het als KW1C volgens mij.
Ja dat weet ik allemaal niet heurquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:27 schreef shifto het volgende:
[..]
Ooooooh, nee gekkie ik bedoelde het Frederik HendrikAlleen toen Barrie daar haar brood verdiende heette het als KW1C volgens mij.
NICEquote:bijdehand (Baas. Voorzitter raad der wijzen.)![]()
![]()
BarrieButsers (Tetten.)
Ja sowieso in Brabant maar ook in Den Bosch.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:38 schreef BarrieButsers het volgende:
Hebben veel bedrijven hier hun hoofdkantoor dan?
Oh dat had ik niet verwacht.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja sowieso in Brabant maar ook in Den Bosch.
Nee ik ook niet, maar ik las eens dat het vooral voor de Benelux centraal ligt, dus dat dat wel handig is en wellicht zijn er nog meer redenen, dus het klinkt dan ineens vrij logisch.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:48 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oh dat had ik niet verwacht.
Noem eens wat dan. Vroeger was dit inderdaad zo. Maar in het hedendaagse leven maakt het geen fuck meer uit en zijn al die bedrijven dus weg.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maar ik las eens dat het vooral voor de Benelux centraal ligt, dus dat dat wel handig is en wellicht zijn er nog meer redenen, dus het klinkt dan ineens vrij logisch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Met welke quote?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik sta in de sig van Juicyhil, wat een baas ben ik he!
Jij begrijpt het weer niet hoor.quote:
Ok speurneusquote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:22 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik heb even wat speurwerk gedaan. Tof heur Tux.
Wow kan jij linkjes knippen en plakken?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ja ik zit ook op mobiel nu, dus niet echt handig. [thema-avond] Loverboys
Jij niet dan?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wow kan jij linkjes knippen en plakken?
Via mn mobiel niet.quote:
Wat een paupertelefoon heb jij.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:25 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Via mn mobiel niet.Nondeju nu ben je een eckte eckte baas.
Inderdaad.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat een paupertelefoon heb jij.![]()
Trustequote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:31 schreef BarrieButsers het volgende:
Wajoo ik dacht dat het pas 12uur was ofzo.Goed ik ga slapen truste Tuxxie
quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Flikker op met je kakkersdronkenmanspraat, je had moeten lezen. Dan had je de reacties gezien toen je terugkwam, dat zegt genoeg.
Tegen je eigen kloon praten is echt kansloos.quote:
Die grap was al niet leuk toen je 'm voor het eerst maakte.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Tegen je eigen kloon praten is echt kansloos.
Dat is geen grapquote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die grap was al niet leuk toen je 'm voor het eerst maakte.
Over grappen die niet grappig zijn gesproken.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:11 schreef bijdehand het volgende:
Zo zou ik het ook zeggen ja. Maar gedraag je dan niet alsof je leeftijd je IQ is. Zelfs ik ben volwassener en dat zegt wat.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:11 schreef bijdehand het volgende:
Zo zou ik het ook zeggen ja. Maar gedraag je dan niet alsof je leeftijd je IQ is. Zelfs ik ben volwassener en dat zegt wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |