Mag je internetten in de gevangenis?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, ik ben wel benieuwd hoe zij erbij komt dat ik een verkrachter ben.
Nee, zit thuis. En soms kan ik op fok omdat m'n enkelband heel vaak de wifi verstoort.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Mag je internetten in de gevangenis?
Oh dat heb je dan wel erg goed geregeld.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, zit thuis. En soms kan ik op fok omdat m'n enkelband heel vaak de wifi verstoort.
Dus wij hadden ALWEER gelijk?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ja hier de Koningin, ik heb nog meer te doen dan die onzin van de klonen lezen, wat ik dus ook niet ga doen.
Ach, in het land der blinden...quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:37 schreef bijdehand het volgende:
Vooral dat kinderachtige genegeer is mooi
Is Dr. Phill nu al bezig?quote:
Zo gewoon geblevenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:17 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Cool he! En ondanks dat blijf ik toch op FOK! met jullie
Heb je de vakantiefoto's van Ruben op Facebook al gezien?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:17 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Cool he! En ondanks dat blijf ik toch op FOK! met jullie
goed hequote:
Heb er 2 zien staan, durf niet verder te kijkenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Heb je de vakantiefoto's van Ruben op Facebook al gezien?
Ziet tuxxx niet zo gek veel meer als ik het me goed herinner...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ach, in het land der blinden...
Ik heb gekeken.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:24 schreef FedExpress het volgende:
[..]
goed he
[..]
Heb er 2 zien staan, durf niet verder te kijken
Klopt. Dus is ze daar koningin.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:33 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ziet tuxxx niet zo gek veel meer als ik het me goed herinner...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |