De grootste grap ben jij. En daar had ik het ook over. Bedankt voor het bevestigen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Over grappen die niet grappig zijn gesproken.
Ik heb niks bevestigd kneus. Doe eens volwassen, doe ik ook!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
De grootste grap ben jij. En daar had ik het ook over. Bedankt voor het bevestigen.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb niks bevestigd kneus. Doe eens volwassen, doe ik ook!
Weer?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ga nu maar weer iemand anders verkrachten bdh
Tuurlijk weet jij niks, dat is hier juist het probleem.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Weer?
Maak je nu weer een dijenkletser of is er iets wat ik niet weet?
Maar het lukt ze niet, laat ze nog maar ff zweten.quote:
Het leven is hardquote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Heb ik weer, ben ik de enige volwassene in dit topic
Leg dan uit als je het zo goed weet, of kan je dat niet omdat je nou weer grappig denkt te zijn?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Tuurlijk weet jij niks, dat is hier juist het probleem.
Was het maar hard, dan kon ik fappen.quote:
ik ben er tochquote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Heb ik weer, ben ik de enige volwassene in dit topic
Dan moet je het hard maken.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Was het maar hard, dan kon ik fappen.
Wat een fantasie heb jij, ik heb nieteens een vent.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:31 schreef bijdehand het volgende:
Haar vent is in de 50, dan lukt dat niet meer zo makkelijk.
Snap ik. Niemand wil dat.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat een fantasie heb jij, ik heb nieteens een vent.![]()
Probeer je nu grappig te zijn zeker? MISLUKT!
Leer jij nou maar neuken. Anders zo zielig voor die meisjes die je dwingt, dan kan je maar beter zorgen dat je er iets van kan. Als ze dan toch genaaid wordt moet ze het wel lekker vinden.quote:
Niemand wil dat? Jij en je kloon willen steeds grappig zijn dus wil je het wel.quote:
is dit een zeer subtiele verwijzing naar jullie nachtelijke escapades?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Leer jij nou maar neuken. Anders zo zielig voor die meisjes die je dwingt, dan kan je maar beter zorgen dat je er iets van kan. Als ze dan toch genaaid wordt moet ze het wel lekker vinden.
Oeh is er een op haar hangtietjes getraptquote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Leer jij nou maar neuken. Anders zo zielig voor die meisjes die je dwingt, dan kan je maar beter zorgen dat je er iets van kan. Als ze dan toch genaaid wordt moet ze het wel lekker vinden.
Anders ik wel. Lekker toepasselijk ookquote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:39 schreef FedExpress het volgende:
[..]
die kende ik nog niet, moest hardop lachen net
??quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Oeh is er een op haar hangtietjes getrapt
Dat zat er ook wel aan te komen, als dat zo heel de dag over de grond sleept.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Oeh is er een op haar hangtietjes getrapt
Ik kan je 100% garanderen dat ik en m'n kloon dat niet, NIET, NIET, NIET willen!!!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Niemand wil dat? Jij en je kloon willen steeds grappig zijn dus wil je het wel.
Je probeert het nu anders toch weer. En nee weer niet geslaagdquote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik kan je 100% garanderen dat ik en m'n kloon dat niet, NIET, NIET, NIET willen!!!
die laatste streep je door, dus eigenlijk wil je toch wel?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik kan je 100% garanderen dat ik en m'n kloon dat niet, NIET, NIET, NIET willen!!!
Ja dat moest ctrl u zijn ipv squote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:42 schreef FedExpress het volgende:
[..]
die laatste streep je door, dus eigenlijk wil je toch wel?
Tuurlijk willen ze grappig zijn, tis alleen jammer dat het er zo dik bovenop ligt.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:42 schreef FedExpress het volgende:
[..]
die laatste streep je door, dus eigenlijk wil je toch wel?
dat dacht ik al ja. Faaaaaaaaaaaaalquote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja dat moest ctrl u zijn ipv s
Wanneer krijg je door dat we je gewoon fucking kut vinden, en dat we niet grappig proberen te zijn?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je probeert het nu anders toch weer. En nee weer niet geslaagd
Grappig zijn, ja. Jouw neukertje zijn, nee.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je probeert het nu anders toch weer. En nee weer niet geslaagd
Bedankt voor de bevestiging. Ik had ALWEER gelijk.quote:
Jong, we zijn grappig. Maar mevrouw is het zelf niet dus gaat ze allemaal dingen verzinnen zodat iemand om haar lacht. Faalquote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:43 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wanneer krijg je door dat we je gewoon fucking kut vinden, en dat we niet grappig proberen te zijn?
Nu nog dat gedoe over het verkrachten.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Bedankt voor de bevestiging. Ik had ALWEER gelijk.
Ik probeer niet grappig te zijn. Ik vind tuxxx gewoon een vieze verlepte uitzuigende uitkeringstrekker en daar hou ik niet van. Als ze dan ook nog hier uber kansloos gaat lopen doen dan heb ik er echt schijt aan gewoon.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jong, we zijn grappig. Maar mevrouw is het zelf niet dus gaat ze allemaal dingen verzinnen zodat iemand om haar lacht. Faal
Lul niet man, aansteller.quote:
Maar leg dit nog eens uit dan? Of kan je dat niet; geef dan toe dat je grappig wilde zijn. Serieus, zoiets is niet grappig.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Laten we het niet hopen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:01 schreef bijdehand het volgende:
En dan geeft ze straks ook geen antwoord meer op m'n vraag, let maar op.
Nee, ik ben wel benieuwd hoe zij erbij komt dat ik een verkrachter ben.quote:
Mag je internetten in de gevangenis?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, ik ben wel benieuwd hoe zij erbij komt dat ik een verkrachter ben.
Nee, zit thuis. En soms kan ik op fok omdat m'n enkelband heel vaak de wifi verstoort.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Mag je internetten in de gevangenis?
Oh dat heb je dan wel erg goed geregeld.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, zit thuis. En soms kan ik op fok omdat m'n enkelband heel vaak de wifi verstoort.
Dus wij hadden ALWEER gelijk?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ja hier de Koningin, ik heb nog meer te doen dan die onzin van de klonen lezen, wat ik dus ook niet ga doen.
Ach, in het land der blinden...quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:37 schreef bijdehand het volgende:
Vooral dat kinderachtige genegeer is mooi
Is Dr. Phill nu al bezig?quote:
Zo gewoon geblevenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:17 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Cool he! En ondanks dat blijf ik toch op FOK! met jullie
Heb je de vakantiefoto's van Ruben op Facebook al gezien?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:17 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Cool he! En ondanks dat blijf ik toch op FOK! met jullie
goed hequote:
Heb er 2 zien staan, durf niet verder te kijkenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Heb je de vakantiefoto's van Ruben op Facebook al gezien?
Ziet tuxxx niet zo gek veel meer als ik het me goed herinner...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ach, in het land der blinden...
Ik heb gekeken.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:24 schreef FedExpress het volgende:
[..]
goed he
[..]
Heb er 2 zien staan, durf niet verder te kijken
Klopt. Dus is ze daar koningin.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:33 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ziet tuxxx niet zo gek veel meer als ik het me goed herinner...
quote:
Rubenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:26 schreef Kutstudent het volgende:
Komt door de foto's van Ruben. Ik ben nu stil in een hoekje aan het huilen.
Voor jou altijd, dat weet je toch?quote:
Ah dat is wel lief!!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Voor jou altijd, dat weet je toch?
DuTank!!quote:
En hoezo dit, ST? Of ben je nog steeds te schijt/dom om te antwoorden?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nu jaag je haar weer weg.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En hoezo dit, ST? Of ben je nog steeds te schijt/dom om te antwoorden?
Want dan hebben KK en ik ALWEER gelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |