Ik dacht aan stadion OS 2012.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:46 schreef Caland het volgende:
Welk stadion (in aanbouw?) is dit?
[ afbeelding ]
Kan er tegenwoordig ook wireless getankt worden dan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:47 schreef IrishBastard het volgende:
Gaan we nou ook zien hoe die helikopter getankt wordt?Ben wel benieuwd of ze daar gewoon een slangetje in hangen
Ja, in de luchtquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:47 schreef IrishBastard het volgende:
Gaan we nou ook zien hoe die helikopter getankt wordt?Ben wel benieuwd of ze daar gewoon een slangetje in hangen
Aan die kleding te zien zijn ze ECHT arm.....quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:48 schreef Ketchupcurry het volgende:
[ afbeelding ]
In Manchester is het foute boel.
Dat.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Owjah sorry, ik was vergeten dat dit een enorm grappige situatie is![]()
![]()
Dat ze maar snel opgepakt mogen worden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:48 schreef Ketchupcurry het volgende:
[ afbeelding ]
Daar gaat Old Trafoordquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:50 schreef Culthit. het volgende:
Jammer dat het ook in Manchester tekeer gaat. Mooie stad.
Alsof die kleding 'echt' moet/zal zijn.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Aan die kleding te zien zijn ze ECHT arm.....volk
Denk dat ik dadelijk maar is even de Open 32 binnen storm.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:48 schreef Ketchupcurry het volgende:
[ afbeelding ]
Zie openingspost en open ze allemaal.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:50 schreef KNAK het volgende:
Beste stream links? Heb nu BBC maar is er anders nog iets?
Wellicht gaan ze gewoon naar een andere wijkquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:50 schreef alors het volgende:
Ik vind dit vliegen echt veel toffer dan die suffigheid in de wijk net.
Dat is waar hun weinige geld aan op gaat ja..... kleding/status....quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:50 schreef yavanna het volgende:
[..]
Alsof die kleding 'echt' moet/zal zijn.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:50 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
http://go.sky.com/vod/con(...)CM1000001f5012ac____
Afgelopen net
Je hoeft er ieder geval niet voor te betalen, voor deze rondvluchtquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:50 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wellicht gaan ze gewoon naar een andere wijk
Hopen dat het zo blijft. Gelukkig is er nu wel meer patrouille/blauw op straatquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:51 schreef sitting_elfling het volgende:
Net een klein rondje gelopen hier. Politie patrouille's van 10 agenten om de zoveel minuten en op de belangrijke plekken groepjes politie agenten zien staan. Voor de rest lijkt iedereen hier zich aan het advies te houden. Snel naar huis en thuis blijven. Ook bizar om zo'n beetje alle winkels hier te zien die zijn gebarricadeerd. Tlijkt wel of men een storm verwacht vannacht.
Zal veel nep of gestolen kledij bij zitten. Mensen die veel geld hebben staan daar niet zo snel te rellen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat is waar hun weinige geld aan op gaat ja..... kleding/status....
Gestolen waar dus.... status is belangrijk voor dat volk dus nep kleding zullen ze niet zo snel hebbenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:52 schreef yavanna het volgende:
[..]
Zal veel nep of gestolen kledij bij zitten. Mensen die veel geld hebben staan daar niet zo snel te rellen.
Jammer alleen dat de politie morgen een keertje moet gaan slapen of weer naar huis zal gaan...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:52 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hopen dat het zo blijft. Gelukkig is er nu wel meer patrouille/blauw op straat
Oxford Circus. Waarschijnlijk verwacht RT een herhaling van de vorige twee dagen daar.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:52 schreef ouderejongere het volgende:
Weinig te zien, een kruising met een metrostation.
Tzijn wel allemaal verschillende divisies of hoe dat dan ook heet. Witte hesjes, gele hesjes, zwarte hesjes. Sommige zijn echt flink bewapend. Maar heb jammer genoeg ook genoeg wazige lui beetje zien rondhangen die volgens mij gewoon zaten te wachten tot iemand de boel wil laten escaleren.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:52 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hopen dat het zo blijft. Gelukkig is er nu wel meer patrouille/blauw op straat
Veel kinderen tijdens deze rellen, dat vind ik het meest zorgwekkend. Hoe is dat in godsnaam mogelijk?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:51 schreef Fenomeno het volgende:
Wat een snotneuzen daar in Manchester, die kutkinderen geef je toch gewoon een paar corrigerende tikken?
WEG MET ETIHAD STADIUMquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ze hebben er nog een andere club, die door rijke oliesjeiks gedekt word.
die mag eerst wel kapotquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ze hebben er nog een andere club, die door rijke oliesjeiks gedekt word.
Volgens mij zijn ze gewoon in hartje centrum nuquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:54 schreef larry_flynt het volgende:
Wat staan ze op RT allemaal in een cirkel?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:50 schreef yavanna het volgende:
[..]
Alsof die kleding 'echt' moet/zal zijn.
Ah ik zie dat ze in manchester nu dus toch echt hebben toegeslagen ?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:53 schreef Swomp het volgende:
Zo ik ben er ook weer.
Is er nog wat gebeurd na dat enkele busjes op die RT stream wegreden en er wat mensen kwamen kijken waar ze stonden opgesteld ?
Als er bij mij in het dorp rellen zouden zijn en ik kwam om 6 uur 's ochtends thuis dan zou papa me klappen hebben gegeven.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:54 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Veel kinderen tijdens deze rellen, dat vind ik het meest zorgwekkend. Hoe is dat in godsnaam mogelijk?
Oppakken en de ouders straffen, hard.
In Salford dagen de jongeren de politie uit die honden hebbenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:55 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ah ik zie dat ze in manchester nu dus toch echt hebben toegeslagen ?
Praat me bij, praat me bij
Waar lezen jullie dit allemaal ?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:54 schreef Ugjerke het volgende:
Iig goed van die Turken om een burgerwacht op te richten.
Op de FP.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:56 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Waar lezen jullie dit allemaal ?
Ben wel benieuwd hiernaar
Trafalgar Square inderdaad. Zag die grote groep, jonguh. Gaan helemaal los zodadelijk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze gewoon in hartje centrum nuWaarom weet niemand.
hmm nog geen harde rellen dusquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In Salford dagen de jongeren de politie uit die honden hebben
Was gisteravond al. Hele lading Turken die hun winkels beschermden, sommigen met knuppels van hunzelf. Staat ergens op de BBC nog een filmpje waarin ze achter de rellers rennen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:56 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Waar lezen jullie dit allemaal ?
Ben wel benieuwd hiernaar
Ja, want een helikopter glijdt smooth door de luchtquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:57 schreef ouderejongere het volgende:
wat een zenuwachtige cameraman in die heli
Nou ja, misschien meer de FOX News van Rusland.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:57 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Russia Today, de CNN van Rusland
OORLOGquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:59 schreef larry_flynt het volgende:
Wat als ze het Buckingham Palace aanvielen?
Dan gaan ze wel schieten lijkt me.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:59 schreef larry_flynt het volgende:
Er zijn er al veel van hun bed gelicht naar aanleiding van de CCTV.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:59 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat enorme cctv systeem van Londen gaat nu wel van pas komen bij de opsporing van dit tuig
In combinatie met lokatiegegevens van telefoons (ze zijn vast te lomp om die uit te zetten) worden er hopelijk nog heel veel opgepakt
Dan schoten de guards die gasten neer.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:59 schreef larry_flynt het volgende:
Ja, want er zit ook echt een cameraman een camera vast te houden in die heliquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, want een helikopter glijdt smooth door de lucht
Dit is juist het bewijs dat camera's alleen maar schijnveiligheid geven en straks moeten we boeven zeker identificeren op 10x10 pixels.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:59 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat enorme cctv systeem van Londen gaat nu wel van pas komen bij de opsporing van dit tuig
In combinatie met lokatiegegevens van telefoons (ze zijn vast te lomp om die uit te zetten) worden er hopelijk nog heel veel opgepakt
Ja, baggerzooiquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:59 schreef maxburger het volgende:
Hmm, KFC! Honger... wel veel reclame steeds op sky zeg.
Op Trafalgar Square is er vanavond een anti beweging/bijeenkomst. http://now-here-this.time(...)peaceful-meditation/quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Trafalgar Square inderdaad. Zag die grote groep, jonguh. Gaan helemaal los zodadelijk.
Quote even die kneus die het over cameraman had....quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:00 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Ja, want er zit ook echt een cameraman een camera vast te houden in die heli
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:00 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dan schoten de guards die gasten neer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |