Veel kinderen tijdens deze rellen, dat vind ik het meest zorgwekkend. Hoe is dat in godsnaam mogelijk?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:51 schreef Fenomeno het volgende:
Wat een snotneuzen daar in Manchester, die kutkinderen geef je toch gewoon een paar corrigerende tikken?
WEG MET ETIHAD STADIUMquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ze hebben er nog een andere club, die door rijke oliesjeiks gedekt word.
die mag eerst wel kapotquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ze hebben er nog een andere club, die door rijke oliesjeiks gedekt word.
Volgens mij zijn ze gewoon in hartje centrum nuquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:54 schreef larry_flynt het volgende:
Wat staan ze op RT allemaal in een cirkel?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:50 schreef yavanna het volgende:
[..]
Alsof die kleding 'echt' moet/zal zijn.
Ah ik zie dat ze in manchester nu dus toch echt hebben toegeslagen ?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:53 schreef Swomp het volgende:
Zo ik ben er ook weer.
Is er nog wat gebeurd na dat enkele busjes op die RT stream wegreden en er wat mensen kwamen kijken waar ze stonden opgesteld ?
Als er bij mij in het dorp rellen zouden zijn en ik kwam om 6 uur 's ochtends thuis dan zou papa me klappen hebben gegeven.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:54 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Veel kinderen tijdens deze rellen, dat vind ik het meest zorgwekkend. Hoe is dat in godsnaam mogelijk?
Oppakken en de ouders straffen, hard.
In Salford dagen de jongeren de politie uit die honden hebbenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:55 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ah ik zie dat ze in manchester nu dus toch echt hebben toegeslagen ?
Praat me bij, praat me bij
Waar lezen jullie dit allemaal ?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:54 schreef Ugjerke het volgende:
Iig goed van die Turken om een burgerwacht op te richten.
Op de FP.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:56 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Waar lezen jullie dit allemaal ?
Ben wel benieuwd hiernaar
Trafalgar Square inderdaad. Zag die grote groep, jonguh. Gaan helemaal los zodadelijk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze gewoon in hartje centrum nuWaarom weet niemand.
hmm nog geen harde rellen dusquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In Salford dagen de jongeren de politie uit die honden hebben
Was gisteravond al. Hele lading Turken die hun winkels beschermden, sommigen met knuppels van hunzelf. Staat ergens op de BBC nog een filmpje waarin ze achter de rellers rennen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:56 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Waar lezen jullie dit allemaal ?
Ben wel benieuwd hiernaar
Ja, want een helikopter glijdt smooth door de luchtquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:57 schreef ouderejongere het volgende:
wat een zenuwachtige cameraman in die heli
Nou ja, misschien meer de FOX News van Rusland.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:57 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Russia Today, de CNN van Rusland
OORLOGquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:59 schreef larry_flynt het volgende:
Wat als ze het Buckingham Palace aanvielen?
Dan gaan ze wel schieten lijkt me.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:59 schreef larry_flynt het volgende:
Er zijn er al veel van hun bed gelicht naar aanleiding van de CCTV.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:59 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat enorme cctv systeem van Londen gaat nu wel van pas komen bij de opsporing van dit tuig
In combinatie met lokatiegegevens van telefoons (ze zijn vast te lomp om die uit te zetten) worden er hopelijk nog heel veel opgepakt
Dan schoten de guards die gasten neer.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:59 schreef larry_flynt het volgende:
Ja, want er zit ook echt een cameraman een camera vast te houden in die heliquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, want een helikopter glijdt smooth door de lucht
Dit is juist het bewijs dat camera's alleen maar schijnveiligheid geven en straks moeten we boeven zeker identificeren op 10x10 pixels.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:59 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat enorme cctv systeem van Londen gaat nu wel van pas komen bij de opsporing van dit tuig
In combinatie met lokatiegegevens van telefoons (ze zijn vast te lomp om die uit te zetten) worden er hopelijk nog heel veel opgepakt
Ja, baggerzooiquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:59 schreef maxburger het volgende:
Hmm, KFC! Honger... wel veel reclame steeds op sky zeg.
Op Trafalgar Square is er vanavond een anti beweging/bijeenkomst. http://now-here-this.time(...)peaceful-meditation/quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Trafalgar Square inderdaad. Zag die grote groep, jonguh. Gaan helemaal los zodadelijk.
Quote even die kneus die het over cameraman had....quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:00 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Ja, want er zit ook echt een cameraman een camera vast te houden in die heli
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:00 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dan schoten de guards die gasten neer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |