Rapnegers natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:11 schreef Dekatria het volgende:
Wat denkt men hier eigenlijk dat de onderliggende oorzaken kunnen zijn? Of is het echt louter criminelen en hooligans zoals de regering suggereert?
Wacht maar, ik meen dat wij ook een aantal buitenlanders hebben.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:14 schreef AryaMehr het volgende:
Tja, met zoveel achterlijke negers en Pakistanen in je land is dit het gevolg.
Wie is 'ze' ? Jij denkt dat de UK-relschoppers op FOK! zitten tussendoor?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:16 schreef lutser.com het volgende:
Misschien dat dit ze afschrikt:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:17 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je kan een aap wel uit de jungle halen, maar de jungle niet uit de aap. Zo simpel is het.
FFS, ofcourse they're... dont underestimate the power of fok! mate, otherwizeses we'll find yo house and burn it down wiv u in it, fucking cunt!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:18 schreef 2dope het volgende:
[..]
Wie is 'ze' ? Jij denkt dat de UK-relschoppers op FOK! zitten tussendoor?
Dat was wel baas ja, maar of je dat echt moet willen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:19 schreef AryaMehr het volgende:
De Zuid-Koreanen destijds in LA wistten wel raad met dit soort idioten:
Dat is in Europa niet nodig, want de overheid zal je wel beschermen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:19 schreef AryaMehr het volgende:
Alan warinner tweetquote:Rıoters broken ın2 Arsenals Trophy room, but arrests r ımmınent as polıce have CCTV of them runnıng down the rd wıth the Red n whıte carpet
Of die in Den Bosch.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:20 schreef Stezo het volgende:
Waren deze rellen nou echt veel erger dan de rellen in Vancouver of in Griekenland? Daar ging het om rellende white boys.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:20 schreef Stezo het volgende:
Waren deze rellen nou echt veel erger dan de rellen in Vancouver of in Griekenland? Daar ging het om rellende white boys.
Nee, zo simpel ben jij.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:17 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je kan een aap wel uit de jungle halen, maar de jungle niet uit de aap. Zo simpel is het.
Was dat niet Manley, toen Taylor de WK finale weer eens gewonnen had met 7-0 in sets.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, Die in 2000 wegliep tijdens een wedstrijd tegen Taylor
Tijdens die rellen vielen ook 89 doden in tevens ong. 4 dagen. En dat kwam voornamelijk omdat er zoveel wapens in omloop waren, die zowel gebruikt werden voor aanval, als voor verdediging.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:19 schreef AryaMehr het volgende:
nee.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Was dat niet Manley, toen Taylor de WK finale weer eens gewonnen had met 7-0 in sets.
Nee het gaat straks helemaal los.quote:
Geen telefooncellen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee het gaat straks helemaal los.
Bommen, granaten, putdeksels alles.
quote:BREAKING: The Independent Police Complaints Commission has just announced that there is no evidence that Mark Duggan opened fire at police officers before he was shot dead, according to ballistic test results, reports the Press Association.
yeahquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee het gaat straks helemaal los.
Bommen, granaten, putdeksels alles.
Uhm nee....er werd gezegd dat Duggan had geschoten op de politie en dat ze hem daarom hadden neergeknald. Nu blijkt er geen bewijs te zijn dat hij idd geschoten heeft.quote:
Jawel, doe eens een tweet de wereld insturen dan !quote:
Ow dacht dat dit vanmiddag al bekend was, was dat probably officieusquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Uhm nee....er werd gezegd dat Duggan had geschoten op de politie en dat ze hem daarom hadden neergeknald. Nu blijkt er geen bewijs te zijn dat hij idd geschoten heeft.
Ik denk dat ze nu allemaal de handleidingen van hun nieuwe electronica aan het lezen zijn. "Ja hallo klantenservice, ik heb gisteren een flatscreen kuch *gekocht* kuch maar hij doet het niet helemaal naar behoren"quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iedereen gaat nu de straat op. Binnen een half uur
Kwam hier als grapje voorbij. Wat topics terug :pquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:30 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Uhmm...what?welke 16-jarige Diemen-Zuidenaar heeft dat getwitterd?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:31 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Kwam hier als grapje voorbij. Wat topics terug :p
quote:
Oeh it starts!quote:I'm at Museumplein (Concertgebouwplein 6, Amsterdam)3 others http://4sq.com/qtrTIJ
Arsenalfans are going to be crazy. They think: it are the chelseasquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Have you completely lost your mind? It's not yours.
Thanks! Goede stream.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:31 schreef ondeugend het volgende:
Spuit 11 misschien maar
http://rt.com/on-air/london-hackney-riots-streets/
Een enorme legermacht/ politiemacht en andere machtenmaken zich klaar voor de avond.
Vooral omdat er een mediamarkt in de buurt zatquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:32 schreef Swomp het volgende:
[..]
Er was wel animo voor, dat dan weer wel
Oh mijn god, ze hebben het BBC-gebouw bereikt.quote:
Wie weet, wie weet....quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:35 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Oh mijn god, ze hebben het BBC-gebouw bereikt.
Graham Norton, vaarwel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:35 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Oh mijn god, ze hebben het BBC-gebouw bereikt.
Oh, de jeugd...twitter:Shaanchelsey twitterde op dinsdag 09-08-2011 om 18:34:41RT @LatishaTanisha: Ze moeten hier ook rellen, lijkt me kapot tof!/ Echt he reageer retweet
De jongeren denken dat ze stoer zijn.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:36 schreef MrJones het volgende:
Oh, de jeugd...twitter:Shaanchelsey twitterde op dinsdag 09-08-2011 om 18:34:41RT @LatishaTanisha: Ze moeten hier ook rellen, lijkt me kapot tof!/ Echt he reageer retweet
EN NEGER !!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:36 schreef MrJones het volgende:
Die wordt wel opgepakt, vet tof!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:36 schreef MrJones het volgende:
En allen van een bepaalde kleur/achtergrond.... Daarom gaat het altijd fout in gebieden waar negers het te zeggen hebbenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:36 schreef MrJones het volgende:
Altijd die negers.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoals in de V.S.?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:37 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
En allen van een bepaalde kleur/achtergrond.... Daarom gaat het altijd fout in gebieden waar negers het te zeggen hebben
Lijkt me meer een gewone autobrand. Ramen zijn namelijk nog heel en brand zit onder de motorkap.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:37 schreef larry_flynt het volgende:
http://rt.com/on-air/london-hackney-riots-streets/
Eerste brandende auto!
En die jerrycan die die brandweerman net wegzette dan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:38 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Lijkt me meer een gewone autobrand. Ramen zijn namelijk nog heel en brand zit onder de motorkap.
17.38quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Oke het begon om 18:38. we zijn begonnen
afkomstig uit de kofferbak wellicht om explosie te voorkomen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:40 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[..]
En die jerrycan die die brandweerman net wegzette dan?
scherpquote:
Matig verweer hoor Larryquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:39 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Dat is geen negerEn het gaat nou niet echt ideaal in de VS he
Gewoon negeren.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:40 schreef Swomp het volgende:
[..]
scherp
Jep en meteen NEGERS op straat, ik herhaal NEGERS op straat
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:40 schreef Swomp het volgende:
[..]
scherp
Walking While Black - tis a crimequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:40 schreef Swomp het volgende:
[..]
scherp
Precies, vroeger trokken wij ook belletje.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:42 schreef Gorgrealis het volgende:
Ik vind het allemaal nogal meevallen de laatste dagen, gewoon beetje baldadige jeugd, groeien ze wel weer overheen, we zijn toch allemaal jong geweest , toch
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:42 schreef Gorgrealis het volgende:
Ik vind het allemaal nogal meevallen de laatste dagen, gewoon beetje baldadige jeugd, groeien ze wel weer overheen, we zijn toch allemaal jong geweest , toch
Rot toch op..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:42 schreef Gorgrealis het volgende:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:42 schreef Gorgrealis het volgende:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:43 schreef Swomp het volgende:
Camera van die heli geeft gewoon ff aanwijzingen waar brand gesticht moet wordenff inzoomen op een groep parkeerde auto's
quote:West Midlands Police say a number of stores have been broken in to in Wolverhampton and two cars set on fire in West Bromwich
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |