Lijkt me meer een gewone autobrand. Ramen zijn namelijk nog heel en brand zit onder de motorkap.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:37 schreef larry_flynt het volgende:
http://rt.com/on-air/london-hackney-riots-streets/
Eerste brandende auto!
En die jerrycan die die brandweerman net wegzette dan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:38 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Lijkt me meer een gewone autobrand. Ramen zijn namelijk nog heel en brand zit onder de motorkap.
17.38quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Oke het begon om 18:38. we zijn begonnen
afkomstig uit de kofferbak wellicht om explosie te voorkomen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:40 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[..]
En die jerrycan die die brandweerman net wegzette dan?
scherpquote:
Matig verweer hoor Larryquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:39 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Dat is geen negerEn het gaat nou niet echt ideaal in de VS he
Gewoon negeren.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:40 schreef Swomp het volgende:
[..]
scherp
Jep en meteen NEGERS op straat, ik herhaal NEGERS op straat
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:40 schreef Swomp het volgende:
[..]
scherp
Walking While Black - tis a crimequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:40 schreef Swomp het volgende:
[..]
scherp
Precies, vroeger trokken wij ook belletje.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:42 schreef Gorgrealis het volgende:
Ik vind het allemaal nogal meevallen de laatste dagen, gewoon beetje baldadige jeugd, groeien ze wel weer overheen, we zijn toch allemaal jong geweest , toch
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:42 schreef Gorgrealis het volgende:
Ik vind het allemaal nogal meevallen de laatste dagen, gewoon beetje baldadige jeugd, groeien ze wel weer overheen, we zijn toch allemaal jong geweest , toch
Rot toch op..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:42 schreef Gorgrealis het volgende:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:42 schreef Gorgrealis het volgende:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:43 schreef Swomp het volgende:
Camera van die heli geeft gewoon ff aanwijzingen waar brand gesticht moet wordenff inzoomen op een groep parkeerde auto's
quote:West Midlands Police say a number of stores have been broken in to in Wolverhampton and two cars set on fire in West Bromwich
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |