http://www.nu.nl/achterkl(...)zware-depressie.htmlquote:Kelly Pfaff kampte met zware depressie
Laatste update: 9 augustus 2011 08:54 info
AMSTERDAM - Kelly Pfaff kampte jaren geleden met een 'enorm zware depressie'. De 34-jarige dochter van de Belgische oud-keeper Jean-Marie Pfaff, bekend van de realityserie De Pfaffs, zag het niet meer zitten toen haar kledingzaak in 2008 failliet ging.
Foto: Wenn.com
''Ik heb dit nooit tegen iemand verteld, maar ik was lichamelijk en emotioneel echt een wrak'', onthult ze dinsdag in De Telegraaf. Kelly kon enige tijd 'niets anders dan huilen en lag dagenlang in bed'.
''Ik heb een enorm zware depressie gehad. Pas na een jaar was ik weer een beetje mezelf, alleen een pak illusies armer en beroofd van mijn naïviteit.''
Het faillissement was één van de weinige zaken die de kijkers van De Pfaffs niet te zien kregen. "Toevallig ging de zaak failliet in de maand dat we nou net geen opnamen hadden", legt Kelly uit. "Dat is maar goed ook, denk ik achteraf."
Later dit jaar komt er een einde aan de serie. De familie vindt het na tien jaar mooi geweest. "Als je weet dat wij ooit begonnen zijn met in ons achterhoofd een jaartje uit ons leven te laten filmen en het worden er uiteindelijk tien, dan mag je alleen maar dankbaar zijn."
Ik was er alquote:
Betekent dat dat we nog een stukkie te zien krijgen, ik heb dat allemaal gemist hoe en watquote:Later dit jaar komt er een einde aan de serie.
Ik heb een tijdje terug wel ergens gelezen dat er werd nagedacht over een aantal 'afscheidsafleveringen' waar het geheel afgesloten wordt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Betekent dat dat we nog een stukkie te zien krijgen, ik heb dat allemaal gemist hoe en wat
Oh dat zou wel leuk zijn!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:08 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje terug wel ergens gelezen dat er werd nagedacht over een aantal 'afscheidsafleveringen' waar het geheel afgesloten wordt.
Met als klap op de vuurpijl dat Nicholas eindelijk uit de kast komt en Bruce en Fay toegeven dat hun 'ruzies' allemaal nep was en ze erg veel om elkaar gevenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:08 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje terug wel ergens gelezen dat er werd nagedacht over een aantal 'afscheidsafleveringen' waar het geheel afgesloten wordt.
quote:Lindsey Pfaff slachtoffer inbraak
AMSTERDAM - Dieven hebben vannacht ingebroken in het huis van Jean-Marie Pfaff's dochter Lyndsey.Dit meldt de Vlaamse krant Het Nieuwsblad. De inbrekers wisten, terwijl Lindsey lag te slapen, het huis binnen te dringen door de poort te forceren en vervolgens de achterdeur van de bijkeuken open te breken. Daar vonden ze de sleutelbos van Lyndsey's man Dave Volders. Dave's Audi A4 is door de dieven meegenomen.
Een woordvoerster laat weten aan de krant: "Dave en Lyndsey zijn behoorlijk geschrokken. Een auto is vervangbaar, maar zo'n inbraak moet je toch even verwerken."
Omdat de de huissleutes nu in het bezit zijn van de boeven, hebben Dave en Lyndsey besloten hebben alle sloten van het huis te vervangen
En dat JM toegeeft de belastingdienst getild te hebben en eindelijk eens zijn chalet laat zien wat al die tijd is verzwegenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:16 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Met als klap op de vuurpijl dat Nicholas eindelijk uit de kast komt en Bruce en Fay toegeven dat hun 'ruzies' allemaal nep was en ze erg veel om elkaar geven
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:04 schreef Pisces29 het volgende:
Wat vreselijk als je ligt te slapen, jakkes
Dat is het nadeel van zo'n serie, iedereen kent je huis en indeling.
Dat heb ik ook gehoord, een soort terugblik wordt dat ofzo. Met natuurlijk (?) Het Huwelijk!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:08 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Voor mij ook de enige reden om daar eens langs te zappenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:17 schreef Refurb het volgende:
Vanaf zaterdag is Kelly Pfaff te zien in de jury van 'My name is..' op RTL4
er komt nog een laatste mini-seizoenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:17 schreef Refurb het volgende:
De serie is gestopt en ze staan niet meer in de picture dussss..
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:09 schreef ikweethetookniet het volgende:
http://zappen.blog.nl/kro(...)ks-uit-de-kast-maken
Binnenkort met Nicolas
Hln.bequote:De Pfaffs verder in Nederland of Duitsland?
In ons land is er een einde gekomen aan de 'De Pfaffs', maar in Nederland en/of Duitsland bestaat er een kans dat de familie van de gewezen doelman van de Rode Duivels en Bayern München wel op het scherm blijft.
De Pfaffs stopten er eind mei 2011 mee op VTM, maar dat betekent niet dat de familie niet elders nog te zien zal zijn. De Pfaffs namen onlangs een bekend managementbureau onder de arm. Dat is nu volop in gesprekken verwikkeld om 'De Pfaffs' in het buitenland verder te zetten.
"We kijken ook over de grenzen heen. Het is geen geheim dat de familie Pfaff ook in Nederland populair is en Jean-Marie is ook in Duitsland nog steeds erg geliefd. We zijn nu met de familie aan het onderzoeken wat hun wensen zijn en hoe we die in een tv-format kunnen gieten. Misschien loopt 'De Pfaffs' gewoon verder, maar het kan evengoed zijn dat we een andere weg inslaan en een programma maken rond één of meerdere familieleden. Er ligt nog veel open", aldus het managementbureau in TVFamilie. (odbs)
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:50 schreef marcb1974 het volgende:
Of stopt de serie toch niet? .....
[..]
Hln.be
Ook Kenji en Shania? DAMN, vette spaarrekening hebben ze dan.quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:38 schreef Mirjam30 het volgende:
Lees net in een Prive van een paar weekjes geleden dat elke Pfaff ¤ 6250 per aflevering verdiende! Dat zullen ze wel gaan missen dan! Vooral Debby en Nicolas, want volgens datzelfde artikel zouden zij aardig in het rood staan......
Ja leuk, leuk!!! Hoop wel dat ie er ff in blijft kunnen we toch nog een beetje van de Pfaffs genieten!quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:35 schreef Rianne84 het volgende:
zometeen nicolas in expeditie robinson toch?
ik heb het nog nooit gekekenquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:40 schreef oh-oh het volgende:
Ik kijk ook echt alleen vanwege Nicolas, ik keek het al een poosje niet meer
Ik ook nietquote:
ik wilde het net zeggenquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:47 schreef Starlie het volgende:
Hmmm die patrick is homo dussss wie weer bloeit er nog iets op tussen hem en nicolas!
nou meid, vertel dan eens zo'n goede grap waar jij nu wel om kan lachen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:50 schreef JaneDoe het volgende:
ik was geloof ik al 2 jaar geleden klaar met lachen om die homo-'grapjes' over nicolas
Ik kijk pas 2 jaar, dus ik kan het nog handelenquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:50 schreef JaneDoe het volgende:
ik was geloof ik al 2 jaar geleden klaar met lachen om die homo-'grapjes' over nicolas
Oke, dan schakel ik toch wel inquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:31 schreef oh-oh het volgende:
Intro van deelnemers was zondag. Donderdag begint het voor het eggie
Een intro, toevallig zapte ik vannacht langs een herhaling.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:27 schreef Pisces29 het volgende:
Was het Zondag een intro van alle deelnemers of is het al echt begonnen?
nah, je zou em waarschijnlijk niet begrijpenquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:12 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
nou meid, vertel dan eens zo'n goede grap waar jij nu wel om kan lachen.
En ze hebben waarschijnlijk geld nodig....quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:24 schreef Refurb het volgende:
Maar een van de redenen dat Nicolas aan Expeditie Robinson ging meedoen was om te bewijzen dat hij niet een luierd was. Dat heeft hij uitdrukkelijk gezegd.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:24 schreef Refurb het volgende:
Maar een van de redenen dat Nicolas aan Expeditie Robinson ging meedoen was om te bewijzen dat hij niet een luierd was. Dat heeft hij uitdrukkelijk gezegd.
quote:De Pfaffs in geldproblemen? van onze redactie
AMSTERDAM - De Pfaffs willen alleen nog maar een interview geven als zij daar goed betaald voor krijgen.
Nu de succesvolle serie van de Pfaffs na twaalf seizoenen is gestopt, zijn de bekende Vlamingen op zoek naar een nieuwe inkomstenbron.
Jean-Marie is pas bereid wat vragen te beantwoorden als hij daar 500 euro voor vangt en voor 1250 euro laat elk lid van de familie een uur lang zijn of haar gezicht zien op een feestje of ander evenement, schrijft de Vlaamse krant Het Laatste Nieuws. Kelly en haar man Sam Gooris zijn de enige twee uit het gezin die nog wél gratis interviews geven omdat zij bij een ander managementbureau zitten.
Wel dusquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:30 schreef roos85 het volgende:
[..]![]()
net of hij dat door deelname aan E.R. weet te ontzenuwen
Kenzjie en Sjania zijn ook al echt groot gewordenquote:Op woensdag 21 december 2011 15:56 schreef Starlie het volgende:
Leuk om ze weer te zien maar dat terugblikken hoeft van mij niet zo... Lyndsay ziet er trouwens uit als een bulldog....
Ik kan ze niet vindenquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:00 schreef SacreCoeur het volgende:
afleveringen staan al op YT! ga ze gelijk even kijken.
zo heeft ze altijd al uit gezien , niks nieuwsquote:Op woensdag 21 december 2011 15:56 schreef Starlie het volgende:
Leuk om ze weer te zien maar dat terugblikken hoeft van mij niet zo... Lyndsay ziet er trouwens uit als een bulldog....
Ik ben benieuwd wanneer wij ze te zien krijgen!quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:29 schreef Mani89 het volgende:
De slotreeks is trouwens al bezig in Belgie. Heb de eerste 2 afleveringen binnen.
De derde staat er inmiddels alweer een dag of twee op.quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:29 schreef Mani89 het volgende:
De slotreeks is trouwens al bezig in Belgie. Heb de eerste 2 afleveringen binnen.
Linkjes naar YT mogen toch wel?quote:Op woensdag 21 december 2011 17:57 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ik kan ze niet vinden![]()
Linkje mag ws niet maar welke zoekterm gebruik jij dan
een pm mag ook
Zojuist in shownieuws dat de laatste reeks hier in nl te zien is vanaf 15 januariquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:29 schreef Mani89 het volgende:
Leuk!! lijkt alweer zo lang geledenquote:Op woensdag 28 december 2011 23:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Zojuist in shownieuws dat de laatste reeks hier in nl te zien is vanaf 15 januari
Wow, zo snel had ik niet verwacht, leuk!quote:Op woensdag 28 december 2011 23:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Zojuist in shownieuws dat de laatste reeks hier in nl te zien is vanaf 15 januari
Ik dacht dat seizoen 12 uitgezonden wordt.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:23 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Gaan ze ook echt vanaf seizoen 1 van start?
Seizoen 12 komt wekelijks op RTL 4 vanag 15 januari 2012.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:48 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Ik dacht dat seizoen 12 uitgezonden wordt.
quote:Op zondag 8 januari 2012 15:17 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Seizoen 12 komt wekelijks op RTL 4 vanag 15 januari 2012.
quote:Op zondag 8 januari 2012 15:17 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Seizoen 12 komt wekelijks op RTL 4 vanag 15 januari 2012.
Als ik die afleveringen op youtube zie, bestaat seizoen 12 idd uit 5 afleveringen. Helaas voor 50% uit flashbacks..quote:Op zondag 8 januari 2012 17:41 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik zou eigenlijk liever seizoen 1 t/m 4 zien van de rest is zo'n beetje alles wel op internet te vinden.
uit hoeveel afleveringen bestaat seizoen 12 eigenlijk, 5 leek gewoon het einde? (zal wss wel ergens hier staan maar dat heb ik dan gemist)
Wat krijgen we nu dan 5 dagen per week eigenlijk, ik ben de draad kwijtquote:Op zondag 8 januari 2012 17:41 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik zou eigenlijk liever seizoen 1 t/m 4 zien van de rest is zo'n beetje alles wel op internet te vinden.
Oude afleveringen maar op RTL site staat niet waar ze beginnen.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat krijgen we nu dan 5 dagen per week eigenlijk, ik ben de draad kwijt
Thanks!quote:Op zondag 8 januari 2012 22:54 schreef themauster het volgende:
[..]
Oude afleveringen maar op RTL site staat niet waar ze beginnen.
Ahhhhhh, dat verklaart een hoop!quote:Op maandag 9 januari 2012 20:33 schreef Spees_Eend het volgende:
Ze ging net slapen na een feestje dat tot minimaal 06:00u 's ochtends duurde en waar de drank volgens mij rijkelijk vloeide
Die opmerking van Carmen nadat de politie geweest was vanwege de geluidsoverlast:quote:Op maandag 9 januari 2012 20:33 schreef Spees_Eend het volgende:
Ze ging net slapen na een feestje dat tot minimaal 06:00u 's ochtends duurde en waar de drank volgens mij rijkelijk vloeide
Godver, had ik dat geweten, toen was ik wel thuisquote:Op maandag 9 januari 2012 23:12 schreef ikweethetookniet het volgende:
En straks om 23:45 uur tot 00:20 de herhaling van vanavond
Ja! Dat was echt een walgelijke en gênante opmerking!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:41 schreef Mirjam30 het volgende:
[..]
Die opmerking van Carmen nadat de politie geweest was vanwege de geluidsoverlast:
"dit is de villawijk, hierachter is de burgerwijk, misschien zijn ze jaloers"
Daarnaast; geweldig dat we weer overnieuw beginnen met de hele reeks!! Al tig keer gezien, maar het blijft vermakelijk!!
Ouch ja, ik had ook zoiets vanquote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:41 schreef Mirjam30 het volgende:
[..]
Die opmerking van Carmen nadat de politie geweest was vanwege de geluidsoverlast:
"dit is de villawijk, hierachter is de burgerwijk, misschien zijn ze jaloers"
Daarnaast; geweldig dat we weer overnieuw beginnen met de hele reeks!! Al tig keer gezien, maar het blijft vermakelijk!!
Klopt, maar ook het één-familie-samen-onder-één-dak gevoel is ook wel gezelligquote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:48 schreef Mirjam30 het volgende:
Het 'leukste' aan de eerste serie is toch wel het vreselijk oudbollige interieur!
(dat vervolgens na de centjes van het eerste seizoen compleet 'gemetamorfoosd' wordt!)
Is die nog niet | out "dan?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:15 schreef ikweethetookniet het volgende:
21:20 uur op nl 3 uit de kast
Het zal toch niet Nicolas zijn
quote:Op zondag 15 januari 2012 14:11 schreef ikweethetookniet het volgende:
Vanavond dus de eerste nieuwe aflevering op rtl 4
Van 21:00 tot 21:50
quote:Op zondag 15 januari 2012 14:11 schreef ikweethetookniet het volgende:
Vanavond dus de eerste nieuwe aflevering op rtl 4
Van 21:00 tot 21:50
Hoop niet dat het echt bont is (zal wel), dan heb ik bij deze een nog grotere hekel aan Carmen...quote:Op zondag 15 januari 2012 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
Die zwarte plastic jas met 3 vossen om de nek, van Carmen
Of komt de Nicholas eindelijk uit de kast?quote:Op zondag 15 januari 2012 21:18 schreef amaranta het volgende:
Gaat onze Deb dit seizoen EINDELIJK trouwen?
Ze gaan dit jaar trouwen, maar dat wordt niet uitgezonden (wil het bruidspaar niet)!quote:Op zondag 15 januari 2012 21:18 schreef amaranta het volgende:
Gaat onze Deb dit seizoen EINDELIJK trouwen?
Kelly heeft een groot hoofd zo naast Samquote:Op zondag 15 januari 2012 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
Kelly oogt niet echt in haar hum met die praat-stukjes, ligt dat aan mij?
En een onderkinnetjequote:Op zondag 15 januari 2012 21:21 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Kelly heeft een groot hoofd zo naast Sam
quote:Op zondag 15 januari 2012 21:30 schreef DarkElf het volgende:
Zo moeder zo dochter, prachtige truien!
Vergeet de roze lippenstift niet...quote:Op zondag 15 januari 2012 21:38 schreef Mirjam30 het volgende:
Carmen heeft echt geen smaak, dat vestje dat ze nu aanheeft!!!
quote:Op zondag 15 januari 2012 21:40 schreef amaranta het volgende:
Ik wil opnieuw trouwen, al is het maar voor de servettendans
Echt leuk is dat idd!quote:Op zondag 15 januari 2012 21:40 schreef amaranta het volgende:
Zelfde liedje ook?quote:Op zondag 15 januari 2012 21:42 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Echt leuk is dat idd!
Toen vrienden van ons trouwden, we woonden toen net in Vlaanderen, werd dat ook gedaan natuurlijk. Leuke gewoonte
Beter dan een polonaise ofzo
Nee, ik heb ook geen trek in nonstop oude meukquote:Op zondag 15 januari 2012 23:20 schreef oh-oh het volgende:
Ben ik de enige die teleurgesteld was omdat het meer terugblik was dan wat anders?
Dat was cool inderdaadquote:Op zondag 15 januari 2012 21:40 schreef amaranta het volgende:
Ik sla dat stuk steeds over, heb het al te vaak gehoord (lees keer of 2 is meer dan zat)quote:Op maandag 16 januari 2012 20:24 schreef Rianne84 het volgende:
nu op rtl8 de tirade van kelly na de val van jm
Die emo stukjes heb ik idd ook iets teveel gezien, wat mij betreft de minst leuke afleveringen.quote:Op maandag 16 januari 2012 21:34 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Ik sla dat stuk steeds over, heb het al te vaak gehoord (lees keer of 2 is meer dan zat)
Ik vind die aflevering van huilende Lindsy wel leuk anders, dat ze boos is op de pers ed. Is wel een van de nieuwere afleveringen. Bruce (en of Fay) zijn in ieder geval al geboren.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:40 schreef Mirjam30 het volgende:
[..]
Die emo stukjes heb ik idd ook iets teveel gezien, wat mij betreft de minst leuke afleveringen.
Klopt jaquote:Op zondag 22 januari 2012 21:12 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Niet alleen "toen", weken later nog
Ze zijn allemaal zó opgedoftquote:Op zondag 22 januari 2012 21:12 schreef Pannenkoeken het volgende:
Ohhh en ik erger me weer aan die vreselijke kleren van Carmen
Opgedoft is opzich (imho) nog niks mis mee, maar dit is gewoon wansmaakquote:Op zondag 22 januari 2012 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal zó opgedoftIk snap het wel, afsluiting van de serie, maar toch...
Ah ja, dat had ik ook niet gedaan denk ik hoorquote:
Wansmaak, we love itquote:Op zondag 22 januari 2012 21:15 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Opgedoft is opzich (imho) nog niks mis mee, maar dit is gewoon wansmaak
Nee, ik vind mooie make-up en kleding ook tof, maar dit... het is net 1974quote:Op zondag 22 januari 2012 21:15 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Opgedoft is opzich (imho) nog niks mis mee, maar dit is gewoon wansmaak
Ik ook niet inderdaadquote:Op zondag 22 januari 2012 21:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah ja, dat had ik ook niet gedaan denk ik hoor
quote:Op zondag 22 januari 2012 21:18 schreef ikweethetookniet het volgende:
Benieuwd of Bruce weer domme dingen gaat doen
Die van Carmen?quote:Op zondag 22 januari 2012 21:20 schreef amaranta het volgende:
Ik probeer zo'n trui te googlen, maar wat ik ook zoek ik kom niks tegen
Doe je dan ook roze lippenstift op, als we de servettendans gaan doen?quote:
Die worden ook niet meer verkocht neem ik aan? Ga ervan uit dat zij 'm ook nog in de kast had liggen....quote:Op zondag 22 januari 2012 21:20 schreef amaranta het volgende:
Ik probeer zo'n trui te googlen, maar wat ik ook zoek ik kom niks tegen
En blauwe oogschaduwquote:Op zondag 22 januari 2012 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Doe je dan ook roze lippenstift op, als we de servettendans gaan doen?
Vergeet een blonde spoeling niet, voor het spesjul effectquote:
NEWSFLASH, ZE WORDEN NIET VOOR NIKS NIET MEER VERKOCHT HOORquote:Op zondag 22 januari 2012 21:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik vraag mn tante wel of ze een voor me wil breien
Vind ik ookquote:Op zondag 22 januari 2012 21:24 schreef pleeborstel het volgende:
maar ze is wel de liefste van de drie zussen
Echt wel, Mart Smeets draagt ze ook nog, maar dan met wat meer kleurquote:Op zondag 22 januari 2012 21:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
NEWSFLASH, ZE WORDEN NIET VOOR NIKS NIET MEER VERKOCHT HOOR
In de jaren tachtig natuurlijkquote:
Die heeft Gaga nog welquote:
Ik vind het niksquote:Op zondag 22 januari 2012 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die heeft Gaga nog wel![]()
Kelly met hoogblond haar, dit heb ik nooit gezien, ik weet niet of ik het mooi vind
Jezus ja zegquote:Op zondag 22 januari 2012 21:27 schreef Pannenkoeken het volgende:
Owh, tjeee, wat ziet Dave eruit zeg
dat kost geldquote:Op zondag 22 januari 2012 21:29 schreef Mirjam30 het volgende:
Ik word weer boos als ik dit met die honden zie. Laat ze toch helpen!!
Amai maar dat is de natuur hequote:
Ja inderdaad ja, jasjes tasjes etc...quote:Op zondag 22 januari 2012 21:31 schreef oh-oh het volgende:
Dat gedoe met die chihuahua´s was veel erger dan Angie en dr pups hoor
en ook weer puppiesquote:Op zondag 22 januari 2012 21:32 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Ja inderdaad ja, jasjes tasjes etc...(en wat voor een tasjes...)
Weet ik, dat vond ik ook waardeloos. Waarschijnlijk is de familie te simpel om eens aan castratie/sterilisatie te denken. Aan het geld hoeft het in ieder geval niet te liggen.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:31 schreef oh-oh het volgende:
Dat gedoe met die chihuahua´s was veel erger dan Angie en dr pups hoor
Het was een beetje magertjes jaquote:Op zondag 22 januari 2012 21:33 schreef Pannenkoeken het volgende:
Even heel iets anders... echt veel sneeuw ligt er niet he? Of is dat normaal voor Lapland?
Wel een rare indeling volgens mij, je ziet ze altijd hele stukken lopenquote:Op zondag 22 januari 2012 21:35 schreef oh-oh het volgende:
Dat zolder appartement van hun was wel echt best wel tof eindelijk he
Maar niet voor een hond... (zeker als die niet vaak wordt uitgelaten)quote:Op zondag 22 januari 2012 21:35 schreef oh-oh het volgende:
Dat zolder appartement van hun was wel echt best wel tof eindelijk he
Dat moet ook wel, ze gaan trouwen!quote:Op zondag 22 januari 2012 21:40 schreef oh-oh het volgende:
Amai wat is Debby ineens positief over Nicolas
Ja duh ze mmoet nog trouwenquote:Op zondag 22 januari 2012 21:40 schreef oh-oh het volgende:
Amai wat is Debby ineens positief over Nicolas
Klopt, de bruiloft zou de afsluiting van De Pfaffs zijn.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:44 schreef Mirjam30 het volgende:
[..]
Ja, ze zouden eerst vorig jaar trouwen, dat wordt nu dit jaar, in mei als het goed is.
Ohjaquote:Op zondag 22 januari 2012 21:46 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
den broeskes poging tot fluistern toen hij die oortjes in had
vind t niet gek dat lindsey en dave er zo afgepeigerd uitzien, ze hebben den broes als zoon..quote:Op zondag 22 januari 2012 21:52 schreef Pannenkoeken het volgende:
Gut Dave ziet er compleet uitgeblust uit
OEHquote:
ik heb m vorig jaar in 2010 wel gedaanquote:Op zondag 22 januari 2012 21:48 schreef JaneDoe het volgende:
van de fok!pfaffertjestoer is ook niks meer terecht gekomen
Ik ben echt zo jaloers op jequote:Op maandag 23 januari 2012 11:47 schreef lily het volgende:
[..]
ik heb m vorig jaar in 2010 wel gedaan![]()
De Pfaffs #24 Pief Pfaff Poef!
Ik ga ze echt missen
echt een spook hequote:Op maandag 23 januari 2012 13:36 schreef controlaltdelete het volgende:
Poeh, ik zag gisteren een klein stukje maar ik schrok van die oudste dochter. Wat is die lelijk geworden zeg en dat mbv de plastische chirurg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |