Klopt, maar ook het één-familie-samen-onder-één-dak gevoel is ook wel gezelligquote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:48 schreef Mirjam30 het volgende:
Het 'leukste' aan de eerste serie is toch wel het vreselijk oudbollige interieur!
(dat vervolgens na de centjes van het eerste seizoen compleet 'gemetamorfoosd' wordt!)
Is die nog niet | out "dan?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:15 schreef ikweethetookniet het volgende:
21:20 uur op nl 3 uit de kast
Het zal toch niet Nicolas zijn
quote:Op zondag 15 januari 2012 14:11 schreef ikweethetookniet het volgende:
Vanavond dus de eerste nieuwe aflevering op rtl 4
Van 21:00 tot 21:50
quote:Op zondag 15 januari 2012 14:11 schreef ikweethetookniet het volgende:
Vanavond dus de eerste nieuwe aflevering op rtl 4
Van 21:00 tot 21:50
Hoop niet dat het echt bont is (zal wel), dan heb ik bij deze een nog grotere hekel aan Carmen...quote:Op zondag 15 januari 2012 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
Die zwarte plastic jas met 3 vossen om de nek, van Carmen
Of komt de Nicholas eindelijk uit de kast?quote:Op zondag 15 januari 2012 21:18 schreef amaranta het volgende:
Gaat onze Deb dit seizoen EINDELIJK trouwen?
Ze gaan dit jaar trouwen, maar dat wordt niet uitgezonden (wil het bruidspaar niet)!quote:Op zondag 15 januari 2012 21:18 schreef amaranta het volgende:
Gaat onze Deb dit seizoen EINDELIJK trouwen?
Kelly heeft een groot hoofd zo naast Samquote:Op zondag 15 januari 2012 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
Kelly oogt niet echt in haar hum met die praat-stukjes, ligt dat aan mij?
En een onderkinnetjequote:Op zondag 15 januari 2012 21:21 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Kelly heeft een groot hoofd zo naast Sam
quote:Op zondag 15 januari 2012 21:30 schreef DarkElf het volgende:
Zo moeder zo dochter, prachtige truien!
Vergeet de roze lippenstift niet...quote:Op zondag 15 januari 2012 21:38 schreef Mirjam30 het volgende:
Carmen heeft echt geen smaak, dat vestje dat ze nu aanheeft!!!
quote:Op zondag 15 januari 2012 21:40 schreef amaranta het volgende:
Ik wil opnieuw trouwen, al is het maar voor de servettendans
Echt leuk is dat idd!quote:Op zondag 15 januari 2012 21:40 schreef amaranta het volgende:
Zelfde liedje ook?quote:Op zondag 15 januari 2012 21:42 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Echt leuk is dat idd!
Toen vrienden van ons trouwden, we woonden toen net in Vlaanderen, werd dat ook gedaan natuurlijk. Leuke gewoonte
Beter dan een polonaise ofzo
Nee, ik heb ook geen trek in nonstop oude meukquote:Op zondag 15 januari 2012 23:20 schreef oh-oh het volgende:
Ben ik de enige die teleurgesteld was omdat het meer terugblik was dan wat anders?
Dat was cool inderdaadquote:Op zondag 15 januari 2012 21:40 schreef amaranta het volgende:
Ik sla dat stuk steeds over, heb het al te vaak gehoord (lees keer of 2 is meer dan zat)quote:Op maandag 16 januari 2012 20:24 schreef Rianne84 het volgende:
nu op rtl8 de tirade van kelly na de val van jm
Die emo stukjes heb ik idd ook iets teveel gezien, wat mij betreft de minst leuke afleveringen.quote:Op maandag 16 januari 2012 21:34 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Ik sla dat stuk steeds over, heb het al te vaak gehoord (lees keer of 2 is meer dan zat)
Ik vind die aflevering van huilende Lindsy wel leuk anders, dat ze boos is op de pers ed. Is wel een van de nieuwere afleveringen. Bruce (en of Fay) zijn in ieder geval al geboren.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:40 schreef Mirjam30 het volgende:
[..]
Die emo stukjes heb ik idd ook iets teveel gezien, wat mij betreft de minst leuke afleveringen.
Klopt jaquote:Op zondag 22 januari 2012 21:12 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Niet alleen "toen", weken later nog
Ze zijn allemaal zó opgedoftquote:Op zondag 22 januari 2012 21:12 schreef Pannenkoeken het volgende:
Ohhh en ik erger me weer aan die vreselijke kleren van Carmen
Opgedoft is opzich (imho) nog niks mis mee, maar dit is gewoon wansmaakquote:Op zondag 22 januari 2012 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal zó opgedoftIk snap het wel, afsluiting van de serie, maar toch...
Ah ja, dat had ik ook niet gedaan denk ik hoorquote:
Wansmaak, we love itquote:Op zondag 22 januari 2012 21:15 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Opgedoft is opzich (imho) nog niks mis mee, maar dit is gewoon wansmaak
Nee, ik vind mooie make-up en kleding ook tof, maar dit... het is net 1974quote:Op zondag 22 januari 2012 21:15 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Opgedoft is opzich (imho) nog niks mis mee, maar dit is gewoon wansmaak
Ik ook niet inderdaadquote:Op zondag 22 januari 2012 21:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah ja, dat had ik ook niet gedaan denk ik hoor
quote:Op zondag 22 januari 2012 21:18 schreef ikweethetookniet het volgende:
Benieuwd of Bruce weer domme dingen gaat doen
Die van Carmen?quote:Op zondag 22 januari 2012 21:20 schreef amaranta het volgende:
Ik probeer zo'n trui te googlen, maar wat ik ook zoek ik kom niks tegen
Doe je dan ook roze lippenstift op, als we de servettendans gaan doen?quote:
Die worden ook niet meer verkocht neem ik aan? Ga ervan uit dat zij 'm ook nog in de kast had liggen....quote:Op zondag 22 januari 2012 21:20 schreef amaranta het volgende:
Ik probeer zo'n trui te googlen, maar wat ik ook zoek ik kom niks tegen
En blauwe oogschaduwquote:Op zondag 22 januari 2012 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Doe je dan ook roze lippenstift op, als we de servettendans gaan doen?
Vergeet een blonde spoeling niet, voor het spesjul effectquote:
NEWSFLASH, ZE WORDEN NIET VOOR NIKS NIET MEER VERKOCHT HOORquote:Op zondag 22 januari 2012 21:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik vraag mn tante wel of ze een voor me wil breien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |