Ze zijn allemaal zó opgedoftquote:Op zondag 22 januari 2012 21:12 schreef Pannenkoeken het volgende:
Ohhh en ik erger me weer aan die vreselijke kleren van Carmen
Opgedoft is opzich (imho) nog niks mis mee, maar dit is gewoon wansmaakquote:Op zondag 22 januari 2012 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal zó opgedoftIk snap het wel, afsluiting van de serie, maar toch...
Ah ja, dat had ik ook niet gedaan denk ik hoorquote:
Wansmaak, we love itquote:Op zondag 22 januari 2012 21:15 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Opgedoft is opzich (imho) nog niks mis mee, maar dit is gewoon wansmaak
Nee, ik vind mooie make-up en kleding ook tof, maar dit... het is net 1974quote:Op zondag 22 januari 2012 21:15 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Opgedoft is opzich (imho) nog niks mis mee, maar dit is gewoon wansmaak
Ik ook niet inderdaadquote:Op zondag 22 januari 2012 21:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah ja, dat had ik ook niet gedaan denk ik hoor
quote:Op zondag 22 januari 2012 21:18 schreef ikweethetookniet het volgende:
Benieuwd of Bruce weer domme dingen gaat doen
Die van Carmen?quote:Op zondag 22 januari 2012 21:20 schreef amaranta het volgende:
Ik probeer zo'n trui te googlen, maar wat ik ook zoek ik kom niks tegen
Doe je dan ook roze lippenstift op, als we de servettendans gaan doen?quote:
Die worden ook niet meer verkocht neem ik aan? Ga ervan uit dat zij 'm ook nog in de kast had liggen....quote:Op zondag 22 januari 2012 21:20 schreef amaranta het volgende:
Ik probeer zo'n trui te googlen, maar wat ik ook zoek ik kom niks tegen
En blauwe oogschaduwquote:Op zondag 22 januari 2012 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Doe je dan ook roze lippenstift op, als we de servettendans gaan doen?
Vergeet een blonde spoeling niet, voor het spesjul effectquote:
NEWSFLASH, ZE WORDEN NIET VOOR NIKS NIET MEER VERKOCHT HOORquote:Op zondag 22 januari 2012 21:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik vraag mn tante wel of ze een voor me wil breien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |