Ja leuk, leuk!!! Hoop wel dat ie er ff in blijft kunnen we toch nog een beetje van de Pfaffs genieten!quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:35 schreef Rianne84 het volgende:
zometeen nicolas in expeditie robinson toch?
ik heb het nog nooit gekekenquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:40 schreef oh-oh het volgende:
Ik kijk ook echt alleen vanwege Nicolas, ik keek het al een poosje niet meer
Ik ook nietquote:
ik wilde het net zeggenquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:47 schreef Starlie het volgende:
Hmmm die patrick is homo dussss wie weer bloeit er nog iets op tussen hem en nicolas!
nou meid, vertel dan eens zo'n goede grap waar jij nu wel om kan lachen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:50 schreef JaneDoe het volgende:
ik was geloof ik al 2 jaar geleden klaar met lachen om die homo-'grapjes' over nicolas
Ik kijk pas 2 jaar, dus ik kan het nog handelenquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:50 schreef JaneDoe het volgende:
ik was geloof ik al 2 jaar geleden klaar met lachen om die homo-'grapjes' over nicolas
Oke, dan schakel ik toch wel inquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:31 schreef oh-oh het volgende:
Intro van deelnemers was zondag. Donderdag begint het voor het eggie
Een intro, toevallig zapte ik vannacht langs een herhaling.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:27 schreef Pisces29 het volgende:
Was het Zondag een intro van alle deelnemers of is het al echt begonnen?
nah, je zou em waarschijnlijk niet begrijpenquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:12 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
nou meid, vertel dan eens zo'n goede grap waar jij nu wel om kan lachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |