Probeer het eens met een andere avatar.quote:
Het valt wel mee, vind ik. Het is niet alsof jij dat nooit doet over mijn leeftijd, bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:49 schreef betyar het volgende:
Ik ben dat op de man gezever echt strontbui. Kan daar niks aan gedaan worden?
Ik denk dat de toon en de aard van de discussie, het topic en de manier waarop een post wordt gezet behoorlijk verschil maakt.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het valt wel mee, vind ik. Het is niet alsof jij dat nooit doet over mijn leeftijd, bijvoorbeeld.
Geen Slowchat. Die posts neem ik vaak genoeg met een korrel zout.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:58 schreef JoaC het volgende:
De Slowchat is sowieso een topic apart, daar modereren we niet snel.
Dit soort posts dienen toch gewoon verwijderd te worden?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:45 schreef mlg het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal niks te zeggen over het onderwijs. Je hebt geen eens van het hoger onderwijs genoten.
Alsof wij mods altijd alles kunnen lezen, topicreports en dit topic vragen om specifieke zaken. Door de algemeenheid van jouw vraag ging ik dan ook uit van de SCquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:24 schreef betyar het volgende:
[..]
Geen Slowchat. Die posts neem ik vaak genoeg met een korrel zout.
[..]
Dit soort posts dienen toch gewoon verwijderd te worden?
Excuses van mijn kant.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:37 schreef JoaC het volgende:
[..]
Alsof wij mods altijd alles kunnen lezen, topicreports en dit topic vragen om specifieke zaken. Door de algemeenheid van jouw vraag ging ik dan ook uit van de SC
Rot op man. Je komt er niet eens.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:03 schreef Peter het volgende:
Gelieve naar de TR's van [POLCAFE #2512] Wat doen we hier? te kijken en te handelen. Ookal is het SC, er zijn grenzen.
Topic report, knopje waarmee je een topic aangeeft bij de fok-politiequote:
Geen (re-)actie?quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:03 schreef Peter het volgende:
Gelieve naar de TR's van [POLCAFE #2512] Wat doen we hier? te kijken en te handelen. Ookal is het SC, er zijn grenzen.
Achter de schermen uitgebreid besproken en behandeld.quote:
Ach de bezoekersgroep varieert altijd wat op en neer. Niks bijzonders volgens mij.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:18 schreef Ryan3 het volgende:
Zijn wel steeds meer lichtgewichten bij gekomen in POL, du_ke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |