die hebben geen guns? Er was toch iemand doodgeschoten vorige week?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee die hebben ze niet en je eigen volk doodschieten werkt erg slecht. Hebben ze in andere landen ook geprobeerd en is slecht bevallen.
Relluuuh!!!!!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:58 schreef Caland het volgende:
-Pakje sigaretten is ook weer met 20 cent omhoog gegaan.
Wat een huilie zeg.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Verhoek zag het na 1 dag al niet meer zitten http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)wegens-heimwee.dhtml
Bedankt rellers.
Dus moet je de toeschouwers ook maar flinke slagen toebrengen, die faciliteren het tuig in het plunderen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:55 schreef bastibro het volgende:
[..]
Ja. Er zijn volgens de politie te veel `spectators` op straat om adequaat op te kunnen treden tegen het tuig.
Een avondklok kan zorgen dat de spectators thuis blijven en dan kunnen de cops het tuig flinke slagen toebrengen.
Die tanks passen sowieso niet in die kleine kutstraten van Londen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:59 schreef ConscienceNL het volgende:
Je volk doodschieten is idd niet de oplossing. O.a. met waterspuiten helpt al genoeg, maarja, die hebben ze daar niet
'Welke auto is ook als ME-bus inzetbaar'quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:55 schreef henkde_j het volgende:
Ik zie een mooie Top Gear challenge liggen
Jawel, de Engelse politie heeft ook bewapende eenheden ter beschikking:quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee die hebben ze niet en je eigen volk doodschieten werkt erg slecht. Hebben ze in andere landen ook geprobeerd en is slecht bevallen.
Als vervolg opquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:00 schreef DJSmiley het volgende:
[..]
'Welke auto is ook als ME-bus inzetbaar'
In het laatste seizoen hadden ze daar al een leuk item over: http://www.dailymotion.co(...)rauder-17-season_funquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:00 schreef DJSmiley het volgende:
[..]
'Welke auto is ook als ME-bus inzetbaar'
Nee.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:05 schreef Darklight het volgende:
Als dit nog een paar dagen doorgaat gaan burgers zich bewapenen om dat tuig een lesje te leren
Waarom denk je dat de straten in Parijs zo breed gemaakt zijn?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:00 schreef waht het volgende:
[..]
Die tanks passen sowieso niet in die kleine kutstraten van Londen.
De duitsers zijn er al eens doorheen geredenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Waarom denk je dat de straten in Parijs zo breed gemaakt zijn?
Er zijn al burgerwachten opgericht om de meute van Caribische plunderaars tegen te houden. Vooral de Turken schrikken er niet voor terug om die negers een lesje te leren. Denk niet dat blanken dat durven.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:05 schreef Darklight het volgende:
Als dit nog een paar dagen doorgaat gaan burgers zich bewapenen om dat tuig een lesje te leren
Gaat nog leuk worden als in andere steden het massaal uitbreekt danquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:08 schreef Ghostbuster het volgende:
Damn 16000 agenten is 10 % van de hele politiemacht in Engeland.
Heeft de politie een fout gemaakt dan? Het was zelfverdediging. Of had die agent zich dood moeten laten schieten?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:10 schreef daftme het volgende:
De harde aanpak is denk ik toch nog de beste. ME, waterkanonnen, traangas, dat soort dingen. Ze moeten weten dat ze dat niet kunnen flikken zodra de politie een fout maakt.
Het is echter wel per situatie verschillend en dat moet je in kunnen schatten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |