Ik wel hoor daar is de nr 1 hobby juweliers beroven op het moment.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:48 schreef ConscienceNL het volgende:
Ik weet het ook niet. Maar ik zeg tenminste niet: Mensen, dit is reden en zo zit het. Stel nou dat zoiets in A'dam zou gebeuren, als het echt zo is dat mensen meedoen omdat het "stoer" is, waarom zouden ze dat hier doen? Ik zie dit echt niet in A'dam gebeuren hoor.
Ik ben alleen in Tottenham geweest een paar jaar terug, maar dat zag er in mijn optiek niet echt héél erg pauper uit. Gewoon een onderkomen arbeiderswijk, zoals er zoveel in geheel Europa te vinden zijn.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maar nooit echt in die buitenwijken. Op Tottenham na, en dat was wel echt pauper ja.
In de bijlmer ofzo? Zeker wel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:48 schreef ConscienceNL het volgende:
Ik weet het ook niet. Maar ik zeg tenminste niet: Mensen, dit is reden en zo zit het. Stel nou dat zoiets in A'dam zou gebeuren, als het echt zo is dat mensen meedoen omdat het "stoer" is, waarom zouden ze dat hier doen? Ik zie dit echt niet in A'dam gebeuren hoor.
Simpel, ze komen er mee weg en dat weten ze.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:48 schreef ConscienceNL het volgende:
Ja,quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:50 schreef Burner82 het volgende:
Zou het vanavond ook weer rellen worden?
Omdat, ik zeg het nog maar een keer,quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat zijn heel veel buurten.
Het valt me overigens wel op dat het geweld beperkt blijft. Heel veel vandalisme en diefstal, maar ik sta ervan te kijken dat omstanders gewoon toe kunnen kijken, zonder te vrezen voor hun leven. Alleen de politie moet het ontgelden (qua geweld dan)
Nee vanavond gaan ze als hippie's, liedjes zingen bij het kampvuurquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:50 schreef Burner82 het volgende:
Zou het vanavond ook weer rellen worden?
Zeg dan niks, want je geeft hiermee aan niets van de situatie in Engeland te weten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:48 schreef ConscienceNL het volgende:
Dan weet ik wel zeker dat hier keihard wordt ingegrepen. Aanpakken dat tuig.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:50 schreef Caland het volgende:
[..]
In de bijlmer ofzo? Zeker wel.
Ondiep trok ook genoeg reltoerisme aan.
Ja, want met de Nederlandse politie moet je echt niet fucken hoor. Dat zijn beesten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:52 schreef ConscienceNL het volgende:
Nederland is een stuk harder, en dat is maar goed ook. Als dit soort rellen hier uitbreken gaat hier keihard worden ingegrepen.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:52 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, want met de Nederlandse politie moet je echt niet fucken hoor. Dat zijn beesten.
Ga ff lekker de wijken in waar je je écht niet op je gemak voelt de volgende keerquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:52 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Dan weet ik wel zeker dat hier keihard wordt ingegrepen. Aanpakken dat tuig.
Ben zelf 2 weken in Londen geweest. Zoals ik al zei, het viel me op dat iedereen zich gewoon gedraagt en met rust laat. Het zit er ook vol met moslim's en burka's. Maar het gaat daar gewoon goed.
Nederland is een stuk harder, en dat is maar goed ook. Als dit soort rellen hier uitbreken gaat hier keihard worden ingegrepen.
Lolbroek.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee vanavond gaan ze als hippie's, liedjes zingen bij het kampvuur
Neerknuppelen, linie opschuiven en oppakken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:53 schreef t-8one het volgende:
Hoe moet je trouwens iemand arresteren met in de ene hand een schild en in de andere hand een knuppel?
Nou, ben benieuwdquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:53 schreef AchJa het volgende:
"Prime minister to make a statement shortly"
Ik ben met vriendlief een avond op stap geweest in Brixton. En dat was inderdaad redelijk ongemakkelijk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ga ff lekker de wijken in waar je je écht niet op je gemak voelt de volgende keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |