Ze waren daar bezig met een politie operatie specifiek op zwarten gericht.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:39 schreef igottagun het volgende:
[..]
Fout.
"Two months ago we marched to Scotland Yard, more than 2,000 of us, all blacks, and it was peaceful and calm and you know what? Not a word in the press. Last night a bit of rioting and looting and look around you."
Je kan geen Engels?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:40 schreef t-8one het volgende:
iemand een idee wat de vent allemaal zegt?
Hoe spreekt dit de stelling van yvonne tegen? Dit zijn volgens mij andere mensen, met andere bedoelingen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:39 schreef igottagun het volgende:
Fout.
"Two months ago we marched to Scotland Yard, more than 2,000 of us, all blacks, and it was peaceful and calm and you know what? Not a word in the press. Last night a bit of rioting and looting and look around you."
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:40 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Nogmaals restecp voor die Turken.
Ja die durven tenminste iets terug te doenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:40 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Nogmaals restecp voor die Turken.
Dit was een quote van iemand die aan het rellen was.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe spreekt dit de stelling van yvonne tegen? Dit zijn volgens mij andere mensen, met andere bedoelingen.
Dat ze moesten vechten voor iets met een doel en niet winkeltjes van mensen die het ook moeilijk hebben in de fik zetten. Dat ze zich schaamt om daar te wonen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:40 schreef t-8one het volgende:
iemand een idee wat de vent allemaal zegt?
quote:
Ze zeggen ook op de BBC dat mensen benzine voor hun deur gooien en als er dan reljongeren komen een vuurtje erbij doenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:41 schreef The_Seeker het volgende:
Gewoon het vuur openen op die barbaren. Met een keiharde aanpak zijn ze zo verdwenen. Het kost een paar levens maar het zorgt ook voor rust en orde.
Jij denkt dat je grappig bent?quote:
Ik heb ergens een plaatje van alle wijken waar de rellen zijn..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:41 schreef actuarisje het volgende:
Ga aankomende vrijdag voor de eerste keer naar Londen. Kan nog leuk worden. Het hotel waar ik verblijf staat vlakbij Russel Square. Verder ga ik de toerist uithangen, oftewel, alleen de grote toeristische acctracties bezoeken.
Zijn er ook rellen in die wijken? Of speelt het zich voornamelijk in de buitenwijken van Londen af (heb geen verstand van de geografie van Londen)?
Hechte gemeenschap he.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja die durven tenminste iets terug te doen
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:27 schreef Stephan1237 het volgende:
[ afbeelding ]
Van een andere hoek
Die man met het colbertje
Staat in de OPquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:41 schreef actuarisje het volgende:
Ga aankomende vrijdag voor de eerste keer naar Londen. Kan nog leuk worden. Het hotel waar ik verblijf staat vlakbij Russel Square. Verder ga ik de toerist uithangen, oftewel, alleen de grote toeristische acctracties bezoeken.
Zijn er ook rellen in die wijken? Of speelt het zich voornamelijk in de buitenwijken van Londen af (heb geen verstand van de geografie van Londen)?
Grapje? Je gaat echt de vrolijke tourist uithangen? Neem maar geen spullen mee in ieder geval...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:41 schreef actuarisje het volgende:
Weten we meteen hoe ze aan die broeken van Hofstadtgruppe komenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:43 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"He, is dat mijn maat wel"
Het lijkt me beter om een waarschuwing uit te geven in de krant en op tv en dan gewoon met scherp te schieten. Het IQ loze volk wat hieraan mee doet krijgt dan toch niets van de waarschuwing mee en je ruimt mooi wat van het paupervolk op.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:42 schreef Ghostbuster het volgende:
Gewoon tasers en rubber kogels en schieten maar, gezeik met die knuppels en schildjes.
dat ze begonnen met een doel (vanwege die doodgeschoten crimineel, eh man) en het uitgemond is in een ordinaire plunder. En dat ze meevoelt met de kleine winkeltjes omdat die er ook voor moeten werken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:42 schreef t-8one het volgende:
[..]
Jij denkt dat je grappig bent?
Ik versta er inderdaad geen bal van.
Maargoed smartass, wat wordt er gezegd dan?
Juist in een wereldstad is de kans groter toch.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:44 schreef TheVulture het volgende:
Dit is gewoon een sneeuwbaleffect van tuig dat meeloopt met de rest... bizar dat dat zo snel kan escaleren toch in een wereldstad als Londen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |