Te weinig politie om eventuele ongeregeldheden bij de wedstrijd de kop in te drukkenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap er sowieso niks van, dacht dat ze in Engeland een voetbalwet hadden.
Inderdaad, door bezuinigingen zijn de jongerencentra in de zomer vaak gesloten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat is een sociaal protest door arme jongeren die de dupe zijn van de bezuinigingen.
Volgens mij laat jij je onderbuik naar de regeringen nogal los. Echt! Dit zijn geen demonstraties om je punt te maken, maar hersenloos geweld. Ik geef Yvonne in dit geval dan ook echt gelijk. De bewijzen liggen in de filmpjes.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh oke, je hebt me overtuigd. Maar laat die onderbuik maar lekker grommen. Dat is immers een FOK!-traditie die in stand gehouden dient te worden.
Oja, dan is het wel begrijpelijk. Snap ook wel dat de Engelse politie nu niet echt zit te wachten op de indiaan en de wortelman.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:59 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Te weinig politie om eventuele ongeregeldheden bij de wedstrijd de kop in te drukken
Eens, maar dat wil niet zeggen dat er geen onderliggende reden zou kunnen zijn.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:00 schreef paddy het volgende:
[..]
Dit zijn geen demonstraties om je punt te maken, maar hersenloos geweld.
Vanochtend zag ik een -blanke- gozer vertellen waarom ie meedoet: "apparentely some guy got killed by the police".quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niks kunnen, je maakt een verkeerde aanname.
Een ding even heel duidelijk maken:
Dit is geen rel, geen revolutie, ze vechten niet voor een beter bestaan.
Dit is scum dat rooft en plundert omdat...het kan!
Ach gossepossie.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:00 schreef Aether het volgende:
[..]
Inderdaad, door bezuinigingen zijn de jongerencentra in de zomer vaak gesloten.
Ze kunnen nergens naar toe!
Scum dus.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vanochtend zag ik een -blanke- gozer vertellen waarom ie meedoet: "apparentely some guy got killed by the police".
Scum of all origins.
Walgelijk weerquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat is een sociaal protest door arme jongeren die de dupe zijn van de bezuinigingen.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja ja, mijn hart húilt ook. Ze hebben het zó slecht, hè!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:00 schreef Aether het volgende:
[..]
Inderdaad, door bezuinigingen zijn de jongerencentra in de zomer vaak gesloten.
Ze kunnen nergens naar toe!
Daarom, de race card spelen is dan ook vals spelen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:03 schreef yvonne het volgende:
Scum dus.
Het is nieteens een rassen-iets, scum, gewoon scum
D'r was eerder ook al een filmpje gepost van orthodoxe joden die vrolijk meededen. Verbroederd wel goed zo'n relletje.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vanochtend zag ik een -blanke- gozer vertellen waarom ie meedoet: "apparentely some guy got killed by the police".
Scum of all origins.
Wat? Dus behalve dat ze stenen naar hun hoofd krijgen nu dus ook al geen vrouw meer?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:05 schreef StephanL het volgende:
Alle verloven van agenten zijn ingetrokken.
Dat hoop je alleen maar, zodat je weer in je slachtofferrol kunt kruipen. Je verzint het ook alleen maar.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:05 schreef paddy het volgende:
Oh god! Gaan we er weer een discriminatieding van maken? Dus kleurtje en je mag daden niet veroordelen?
Grappig enzoquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat? Dus behalve dat ze stenen naar hun hoofd krijgen nu dus ook al geen vrouw meer?
Waar gaat het toch heen.
http://imageshack.us/photo/my-images/856/riots.gif (copy/paste deze link) Zijn dat de gebieden waar de rellen zich nu bevinden?quote:
Nee, het is geen revolutiequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:05 schreef paddy het volgende:
Oh god! Gaan we er weer een discriminatieding van maken? Dus kleurtje en je mag daden niet veroordelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |