SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Redskillz, Viro, Knetterkrankjorum en Outpost76.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
:')
hij doet het alquote:
Waarvanquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:32 schreef Watertornado het volgende:
Ik ga denk ik vandaag wat foto's maken voor Wikipedia.
Bier in de ochtendquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:34 schreef Symphonic het volgende:
Je hebt in de mazzel, je kijkt in de koelkast en je wordt vriendelijk toegelachen door een tray ...... die je dan ook dankbaar aanbreekt
Goede muziek voor de tijd.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:34 schreef Symphonic het volgende:
Je hebt in de mazzel, je kijkt in de koelkast en je wordt vriendelijk toegelachen door een tray ...... die je dan ook dankbaar aanbreekt
Van mijn station en wellicht nog wat andere dingen van mijn stadje.quote:
Sex met die blonde?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:37 schreef Symphonic het volgende:
Je wordt een beetje weemoedig en denkt
Het weer is nu echt perfect voor foto's van gebouwen. Blauw met een wolkje!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:37 schreef charmed_angel het volgende:
Beslis ik om een trui aan te doen, gaat de zon schijnen
Fappen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:38 schreef Symphonic het volgende:
Maar ja je bent alleen en er zit eigenlijk maar een ding op, wat je eerder ook al deed
Zo vroeg al.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:41 schreef Symphonic het volgende:
Je kijkt naar de vale poster aan de muur en lispelt....
Nee joh, in mijn verhaaltje is het avondquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
je werkt inde nachtdienst?
Bier mag pas als er een R in het uur isquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee joh, in mijn verhaaltje is het avond
Ik heb fekansie
Daar moest ik toch even twee tellen over nadenken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Bier mag pas als er een R in het uur is
dat is me nog te vroegquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Fappen dus.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:49 schreef Symphonic het volgende:
Nu voel je je helemaal nutteloos en zielig en je wil maar 1 ding, hoewel je morgen gewoon weer moet werken... Het is dom, maar ja de verleiding is sterker dan het verstand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon vanaf 3 uurquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar moest ik toch even twee tellen over nadenken.
Hoeveel van je tray heb je al weggewerktquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:49 schreef Symphonic het volgende:
Nu voel je je helemaal nutteloos en zielig en je wil maar 1 ding, hoewel je morgen gewoon weer moet werken... Het is dom, maar ja de verleiding is sterker dan het verstand
Het is tien uuRquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hij is nu wel zo'n beetje opquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoeveel van je tray heb je al weggewerkt
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het is tien uuR
of
vier voor elf.
Sterkte vandaag.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:56 schreef Symphonic het volgende:
De volgende ochtend gaan je ogen weer open en ben je brak en begint het gezeik weer allemaal overnieuw
Dit was hem wee, ik ga ook gelijk weg als het laatste nummer af is, om 12:00 een begrafenis helaas
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:57 schreef Watertornado het volgende:
Tijd voor foto's en döner!
Dank Symphonic voor je muziekjes en kusjes aan iedereen!
Fijne show!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:56 schreef Symphonic het volgende:
De volgende ochtend gaan je ogen weer open en ben je brak en begint het gezeik weer allemaal overnieuw
Dit was hem weer, ik ga ook gelijk weg als het laatste nummer af is, om 12:00 een begrafenis helaas
RIPquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:56 schreef Symphonic het volgende:
Dit was hem weer, ik ga ook gelijk weg als het laatste nummer af is, om 12:00 een begrafenis helaas
kwam je speciaal voor hem uit bedquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Bedankt trouwens, het was de moeite om voor uit bed te komen.
Ja redelijk wel, wel 91 geworden, maar toch...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
RIP
of is het niet iemand van heel dichtbij?
Had ik belooft afgelopen nacht. En het was een goede stok achter de deur want ik moest nog wat dingen doen. Die ik overigens niet gedaan heb, maar dat terzijde.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
kwam je speciaal voor hem uit bed?
veel plezier en eet smakelijk!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:57 schreef Watertornado het volgende:
Tijd voor foto's en döner!
Dank Symphonic voor je muziekjes en kusjes aan iedereen!
Ik heb zelf maar 1 begravenis ooit meegemaakt, maar ik heb er ook een van 91 die het eind van het jaar niet haalt waarschijnlijkquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja redelijk wel, wel 91 geworden, maar toch...
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Bedankt trouwens, het was de moeite om voor uit bed te komen.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Had ik belooft afgelopen nacht. En het was een goede stok achter de deur want ik moest nog wat dingen doen. Die ik overigens niet gedaan heb, maar dat terzijde.
De laatste keer dat ik gemeten heb was ik twee meter inderdaad.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wat is jouw lengte trouwens, je moet wel boven de 2 meter zijn
Vond het grappig toen je naast driepink ging staanquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:00 schreef JJH het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik gemeten heb was ik twee meter inderdaad.
ToTquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:01 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
wie gaat er draaien ?
Dat soort dingen zijn altijd wel humor.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Vond het grappig toen je naast driepink ging staan
Geen ideequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:03 schreef robdriessen het volgende:
Huh? Wacht effe, Gup zwemt nu weer. Gaat ToT nu draaien?
Breng me niet zo in de war, jij klein stuk *$%^#$*%@quote:
quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:08 schreef robdriessen het volgende:
Oh wacht, dat doe ik zelf. Da's irritant, als ik de adminpage refresh doet VuurVos ook meteen maar even de aan/uit knop indrukken.
Ah jongetje van mequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:09 schreef ToT het volgende:
"Shppen shoppen, shoppen tot je neervalt!"
Trollquote:
Wat zou je doen vandaagquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:18 schreef JJH het volgende:
Ik ga afsluiten en de deur uit, tot vanavond.
iedereen neukt tegenwoordig met iedereen !!quote:
LOL U MAD?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
iedereen neukt tegenwoordig met iedereen !!
Het is een schande! En schande, zeg ikquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
al 1 verzoekje gedaanquote:
ik ookquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:35 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
al 1 verzoekje gedaan
quote:
Rob moet er dan wel zijnquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:46 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dus om 12:00 gooit iemand Gup eruit?
Is goed. Ook leuk, laat ik iedereen verzoekjes aanvragen, gaat er weer een Live DJ inquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:46 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dus om 12:00 gooit iemand Gup eruit?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:47 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Is goed. Ook leuk, laat ik iedereen verzoekjes aanvragen, gaat er weer een Live DJ in
(Leuk dat je wil draaien, Troll)
Geen problemen mee, zolang het binnen metal e.d. valtquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:52 schreef robdriessen het volgende:
TROLL GAAT 2 UUR LANG AL JULLIE VERZOEKJES DRAAIEN!
(*duikt weg*)
Als ik je weet te vinden......... zal ik je persoonlijk..........de hand schudden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:52 schreef robdriessen het volgende:
TROLL GAAT 2 UUR LANG AL JULLIE VERZOEKJES DRAAIEN!
(*duikt weg*)
Voor mij geen probleem, plus dat ik de hele nacht al verzoekjes in Gup heb lopen gooien.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Geen problemen mee, zolang het binnen metal e.d. valt
4chanquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
op 4chan 1000 plaatjes gepost en niks terug gehad
4chanquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
op 4chan 1000 plaatjes gepost en niks terug gehad
misschien....quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:55 schreef robdriessen het volgende:
Sint, je bent toch geen /b/tard he?
hoe zouden we dat moeten doen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:55 schreef cablegunmaster het volgende:
Ok, wie helpt me om me draai klaar te maken ??
advies geven aan programma's instellingen etcquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hoe zouden we dat moeten doen?
Welk programma wil je gaan gebruiken?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:56 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
advies geven aan programma's instellingen etc?
download eerste een Virtual DJ 6quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:56 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
advies geven aan programma's instellingen etc?
Sam broadcaster dacht ikquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Welk programma wil je gaan gebruiken?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:56 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Sam broadcaster dacht ikalthans dat gebruikte ik eerder.
Wellicht dat Rob je daar bij kan helpen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:56 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Sam broadcaster dacht ikalthans dat gebruikte ik eerder.
Metal, allerleiquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:58 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
troll wat ga je draaien
Waarom ben je niet naar de meets geweest eigenlijk, voel je je te jongquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:58 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
troll wat ga je draaien
coolquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:58 schreef cablegunmaster het volgende:
Als ik draai dan is het gelijk ook 2 uurtjes aan elkaar.
quote:
Heb je het nieuwe IP adres gekregen?quote:
Nee dusquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:59 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Heb je het nieuwe IP adres gekregen?
Down hem op dit momentquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
cool
gaat snel hoor
ben je al aan het downen?
die marathon bij outpost ?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waarom ben je niet naar de meets geweest eigenlijk, voel je je te jong
Welke versie?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:00 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Down hem op dit moment
1,6 mb/sec![]()
Gooi mp3tjes op draaitafelsquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:00 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Down hem op dit moment
1,6 mb/sec![]()
Knetterquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik heb de wekker in mijn slaap uit gedaan
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Jij bent zo de pineut vanavondquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
is dat erg?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
OK, gelukkig geen 4.2.2 die is buggy as hell.quote:
Sint, CGM heeft SAM, geen VDJ.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
doe dan ff 6, das de beste
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:07 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Symph al zat te foeteren dat ie je op je duvel ging geven vanavond.
oh, SAM kan ik nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:07 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Sint, CGM heeft SAM, geen VDJ.
Hij heeft al een rotdag met de begrafenis dus stuur maar een sorry berichtjequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Of ik zeg dat ik wel luisterde en het super gigantisch klonk.. maar dat ik vergat te posten..
nee daar trapt hij nooit in
Gewoon even je tieten laten zien en het is weer oke. Doe ik ook wel eens.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Of ik zeg dat ik wel luisterde en het super gigantisch klonk.. maar dat ik vergat te posten..
nee daar trapt hij nooit in
dat werkt niet bij de volwassen, semi- serieuze types zoals symp, rob en meltingquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gewoon even je tieten laten zien en het is weer oke. Doe ik ook wel eens.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gewoon even je tieten laten zien en het is weer oke. Doe ik ook wel eens.
Zippy aub, die heb ik niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Cradle of filth - Hallowed be thy name (Iron Maiden cover)
Hierna draai ik diequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Of iets anders uit die tijd, zoals Red roses for the devil's whore, her ghost in the fog etc.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Cradle of filth - Hallowed be thy name (Iron Maiden cover)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
wat moet je weten schat?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:27 schreef cablegunmaster het volgende:
Niemand de instellingen voor Sam broadcaster?
Ik gebruik VDJquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:27 schreef cablegunmaster het volgende:
Niemand de instellingen voor Sam broadcaster?
Allesquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat moet je weten schat?
Doen wequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:26 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik heb veel Megadeth, maar die nietZippy?
Sowieso over mijn muzieksmaak!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:33 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Jij met je meuk over lapogehunt en 4chan en haten op Iron Maiden covers
lapohunten is gewoon leukquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:33 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Jij met je meuk over lapogehunt en 4chan en haten op Iron Maiden covers
Ja, al is het wel erg verwarrend, op de hoofdpagina alleamal uitleg hoe je kan betalen enzoquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:35 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
internet is in de trein is toch gratis
arriva en ns geloof ikquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja, al is het wel erg verwarrend, op de hoofdpagina alleamal uitleg hoe je kan betalen enzo
welke trein ga je nemen?s
Neequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:36 schreef MsMessy het volgende:
Troll heb je ook Killswitch Engage - Life to Lifeless
ik welquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:36 schreef MsMessy het volgende:
Troll heb je ook Killswitch Engage - Life to Lifeless
Heb ik ook nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:41 schreef MsMessy het volgende:
En poging drie, In Flames - Embody the Invisible?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:43 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Je bent wel erg zeg, ook een zippy?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:43 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik op vakantie naar varsseveld![]()
tot in de trein misschien
Veel plezierquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:43 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik op vakantie naar varsseveld![]()
tot in de trein misschien
mss half 2 als ze me klaar makenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:45 schreef Trollscience het volgende:
Kan iemand om 1 uur overnemen? Ik heb bezoek
Okquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:45 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
mss half 2 als ze me klaar makenom te draaien
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:48 schreef robdriessen het volgende:
Invallen?
ToT bericht in 3.....2......1......
wat moet je doenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:52 schreef Trollscience het volgende:
Kan iemand nu overnemen om 1 uur?
duo-showquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Er is een vriend hier, ga ik wat nog een uur zitten draaien
Binnenkort wel een keer live vanaf de lan party 2 uurtjes draaienquote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:55 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Binnenkort wel een keer live vanaf de lan party 2 uurtjes draaienmet een groepje of 8 man
![]()
Webcam erbij aan. ouders zijn toch weg
!
Helaas is niet ieder een Fokker (eigenlijk niemand die ik daar ken)
nodig extra fokkers uit voor LANpartyquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:55 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Binnenkort wel een keer live vanaf de lan party 2 uurtjes draaienmet een groepje of 8 man
![]()
Webcam erbij aan. ouders zijn toch weg
!
Helaas is niet ieder een Fokker (eigenlijk niemand die ik daar ken)
als het maar origineel isquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:57 schreef cablegunmaster het volgende:
Daarnaast kameraad van me vind het geweldig om live radio te maken met mij. word altijd nergens opslaande radio die toch nergens op slaand is. maar genoeg plezier om te maken
Nou wonen er Fokkers in het noorden? Die willen komen ?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nodig extra fokkers uit voor LANparty
Ik woon in het zuidenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:58 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Nou wonen er Fokkers in het noorden? Die willen komen ?we zitten al op 8 mensen er zijn routers nodig switches. we hebben 3 tafels.
dat moet je soberso doenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:59 schreef cablegunmaster het volgende:
Ach dan verplicht ik ze een Fok! account toe.
Lekker deuntje![]()
Jij bent hier ook alleen maar voor de radioquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat moet je soberso doen
Heul nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:01 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Jij bent hier ook alleen maar voor de radio
Hihi, ik ook, maar ik loop meestal te trollen in SEXquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Heul niet
zit ook in sex en kpd
quote:
Dankquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:03 schreef MsMessy het volgende:
Troll bedankt voor een uurtje heerlijke herrie
sex drugs rock 'n roll?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:07 schreef Zokunen het volgende:
Even een blokje LMFAO
Suggestie voor het volgende blokje?
Ian Dury & The Blockheads it is.quote:
Wat zij zegtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie is dit?
Ze is zangeres en iedereen kent een nummer van haar.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:10 schreef Stokstaart het volgende:
Zangeres zonder naam?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie is dit?
Ze is zangeres en iedereen kent een nummer van haar.
Redacted
quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:10 schreef Stokstaart het volgende:
It's been 7 hours and 15 days.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie is dit?
Ze is zangeres en iedereen kent een nummer van haar.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
amy houston?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:11 schreef robdriessen het volgende:
[..]
It's been 7 hours and 15 days.....
Sinéad O'Connorquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:11 schreef robdriessen het volgende:
[..]
It's been 7 hours and 15 days.....
Heb je een sterretje dat opgevuld moet worden?quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Heb je een sterretje dat opgevuld moet worden?
Heerlijk hoe slechtquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:15 schreef Zokunen het volgende:
Best lullig heb je een porsche boxer, moet je carglass bellen:
Hallo, Ik heb een ster in mn boxer...
Ik zeg maar zo: beter een ster in je boxer, dan een boxer in je ster.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:15 schreef Zokunen het volgende:
Best lullig heb je een porsche boxer, moet je carglass bellen:
Hallo, Ik heb een ster in mn boxer...
Hehe, dat op zekerquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:16 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik zeg maar zo: beter een ster in je boxer, dan een boxer in je ster.
Ik continuquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |