SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Redskillz, Viro, Knetterkrankjorum en Outpost76.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Aha.... ik snap het!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 06:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mad World? Toen mijn neefje(14) begraven en werd draaiden ze die.
Werksequote:
Goed om te weten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 06:53 schreef MsMessy het volgende:
Ik heb alleen met Peer Gynt - Morgenstimmung, Nabucco - het slavenkoor en Carel Kraayenhof -Adios Nonino hele grote problemen op het moment. Maar ook Papa van Stef Bos hoor ik nu even liever niet. Dus ik zal het nummer niet meer aanvragen.
Tssss doen we dus gewoon niet hoorquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 06:58 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ja als je me dus aan het janken wil krijgen dan lukt dat perfect daarmee
Voor de rest heb ik geen problemen met wat of wie dan ook. Als het me niet zint heb je de mute knop nogquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 07:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tssss doen we dus gewoon niet hoor![]()
Was toen het nog ONZ Radio heette wel altijd een vrouw die moest janken om zoveel artiesten dat het gewoon irritant werd
Achjah heeft iedereen wel us, ik ben ook halve bak gaarquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 07:10 schreef MsMessy het volgende:
Begin steken te laten vallen en er komen nu dingen tussendoor die niet mijn ding zijn
Weet niet snel genoeg nieuwe liedjes te verzinnenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 07:11 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Achjah heeft iedereen wel us, ik ben ook halve bak gaar
haha heb ik ook altijd last van iddquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 07:13 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Weet niet snel genoeg nieuwe liedjes te verzinnen
Ok dan is het goedquote:
Kan altijdquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 07:26 schreef MsMessy het volgende:
Is het nog te vroeg voor echt stevige dancemuziek?
Ofc notquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 07:26 schreef MsMessy het volgende:
Is het nog te vroeg voor echt stevige dancemuziek?
Jup, en deze is van mij, zing je meequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 07:33 schreef robdriessen het volgende:
Potjandikkie 10 verzoekjes in de wachtrij. Goed bezig.
Een rijtje van mij zekerquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 07:33 schreef robdriessen het volgende:
Potjandikkie 10 verzoekjes in de wachtrij. Goed bezig.
Zal daar zo wel mee stoppen, maar als er 's nachts niemand draait dan doe ik dat meestal.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 07:58 schreef robdriessen het volgende:
Jemig Messy, Guppie aan het kapen?
Het was geen verwijt hoor. Blij dat iemand aanvraagd, altijd grappig om iemands muzieksmaak te horen. Als je Guppie de vrije hand geeft, dan kun je van ALLES verwachten (zo ook Zangeres Zonder Naam gisteren, hahaha)quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 07:59 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Zal daar zo wel mee stoppen, maar als er 's nachts niemand draait dan doe ik dat meestal.
Nou om 9.00 uur is er een dj in da house dus dan heeft het geen nutquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 08:04 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Het was geen verwijt hoor. Blij dat iemand aanvraagd, altijd grappig om iemands muzieksmaak te horen. Als je Guppie de vrije hand geeft, dan kun je van ALLES verwachten (zo ook Zangeres Zonder Naam gisteren, hahaha)
Doe wat je niet laten kanquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 08:11 schreef _Fanta het volgende:
maar die wodka is nu ff t lekkerst, jah je moet preoriteiten stellen in t leven haha jah toch?
Ga ik niet op wedden, want dat win jequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 08:16 schreef _Fanta het volgende:
Wedden dan ik nog dronkerder kan worden dan ik nu al ben
Leuk dat iemand de arbeidsvitaminen doetquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 08:19 schreef robdriessen het volgende:
*checkt rooster* Wat houdt Symph er altijd bijzondere uren op na. Ochtendshow, hehe.
Dat programma heb ik al een jaar niet meer gehoord.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 08:22 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Leuk dat iemand de arbeidsvitaminen doet
Goedemorgen Loef !! Nog chickies gehosseldquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 08:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat programma heb ik al een jaar niet meer gehoord.
Waarom vraagt iedereen dat toch.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 08:24 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Goedemorgen Loef !! Nog chickies gehosseld
Ik heb moeten uithuilen bij mama ja!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 08:27 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Haha, sorry kon het ook niet laten
Vrij gaar, t was eergister tegen de nacht toen ik opstond, en heb alleen maar gezopen en veel jongen!quote:
Aanvragen bij Symph.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 08:39 schreef _Fanta het volgende:
vind ik niet leuk dit, ik wil zo ook orgineel nummer van gorillaz horen
Tussen 9 en 11quote:
goedemorgenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 08:19 schreef robdriessen het volgende:
*checkt rooster* Wat houdt Symph er altijd bijzondere uren op na. Ochtendshow, hehe.
Het voordeel van videoquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 08:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
goedemorgen
Dat is het voordeel van vakantie
hmm dan is t ook niet echt meer de moeite om hem in gup te zette. dus doen we da niequote:
Was al gekaptquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 08:44 schreef robdriessen het volgende:
Messy, je mag stoppen met aanvragen, om 9 uur gaat Symph er in.
Goedemorgen Symphquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 08:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
goedemorgen
Dat is het voordeel van vakantie
Zomaar een vraagje, maar kan je ook flesjes bier openen met je tieten? Jah ik had da ooit op tv gezien vond wel mooiquote:
Ik denk dat mantieten daar te klein voor zijn.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 08:46 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Zomaar een vraagje, maar kan je ook flesjes bier openen met je tieten? Jah ik had da ooit op tv gezien vond wel mooi
Huh msmessy is toch vrouw ofnie?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 08:46 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik denk dat mantieten daar te klein voor zijn.
I lol'd, nee dat kan ik nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 08:46 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Zomaar een vraagje, maar kan je ook flesjes bier openen met je tieten? Jah ik had da ooit op tv gezien vond wel mooi
jaa is mooi tochquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 08:49 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Momenteel wakker zijn en Gup vannacht bezig houden.
(insert technobabble here)... maar het is weer opgelost!quote:
er ging even iets grondig foutquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 08:59 schreef robdriessen het volgende:
Nog geen antwoord van Symph, dus Culture Beat ook maar dan
Nu wel klaar?quote:
Nog niet, maar ga NU maarquote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:03 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nog niet, maar ga NU maarHeb je de nieuwe inloggegevens?
Wel scherp blijven he, anders sturen we je naar Sky Radioquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:05 schreef Symphonic het volgende:
Ik was echt aan het klooien
Ik kreeg winamp niet uit, toen knalde ik alles eruit, incl VDJ
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:07 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Wel scherp blijven he, anders sturen we je naar Sky Radio
Ach, hij is al oud, mijn moeder doet ook wel eens per ongeluk wat fout als ze achter de pc zit. Kunnen ze niets aan doen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:07 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Wel scherp blijven he, anders sturen we je naar Sky Radio
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Ach, hij is al oud, mijn moeder doet ook wel eens per ongeluk wat fout als ze achter de pc zit. Kunnen ze niets aan doen.
Ik ben er net.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Ik was er al een tijdje
Maar hoi
nog niet genoeg koffie op, dan krijg je datquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Ik was er al een tijdje
Maar hoi
En het ontbijt ook inderdaad weer binnen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:17 schreef Symphonic het volgende:
Zo breakfast club aan de andere kant van de streep
Heb je haar weer wakkergehouden?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:18 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Die heeft misschien te lang in TC en MSN zitten kletsen.
Jij hebt het tempo er goed inzitten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:20 schreef Symphonic het volgende:
Zo, nu zijn we wel klaar met ontbijten.
Hierna gaan we ff lunchen
Ik welquote:
Soort muziek, of is alles goed?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik wel
Maar ik moet nog wel wat verzoekjes hebben, ik heb niet genoeg muziek gepakt
Oh goedquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:27 schreef Symphonic het volgende:
Ow het valt mee zie ik
Ik ben toch redelijk compleet
Dit is ff een snack tussendoor
Gecondoleerd...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:29 schreef Symphonic het volgende:
Overigens ben ik scherp om 11 uur weg.
Ik heb een begrafenis straks
we zijn ook al een half uur aan het eten, we zijn aanbeland bij het dinerquote:
Is het nu Krommejak of Kommejak?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:25 schreef JJH het volgende:
http://www.weblogzwolle.nl/content/view/24716/1/
Dat is schattig.
Krommejak is het, met r dus.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is het nu Krommejak of Kommejak?
Nicotine en caffeïne. Meer heb ik 's morgens eigenlijk niet nodig.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:34 schreef robdriessen het volgende:
Symph, je bent het standaard powerontbijt vergeten
Otis Redding - Cigarettes and Coffee ;-)
Oh, ik dacht meer Weezer - Pork & Beans.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:34 schreef robdriessen het volgende:
Die heb ik hier bij me hoorquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:34 schreef robdriessen het volgende:
Ik vind heel Suzanne Vega een beetje irritantquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb dit altijd een irritant liedje gevonden.....
het is een rete irritant liedjequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb dit altijd een irritant liedje gevonden.....
Zelfs My Name Is Luca? En Marlene On The Wall?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind heel Suzanne Vega een beetje irritant.
Juist my name is Lucaquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:38 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Zelfs My Name Is Luca? En Marlene On The Wall?
ja bah ...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:38 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Zelfs My Name Is Luca? En Marlene On The Wall?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Want je gaat de senseo in de fik zetten? Koffie branden krijgt een hele nieuwe betekenis.
gasstel ftw.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:46 schreef Symphonic het volgende:
Op de tast vind je de Senseo, doet er een nieuwe pad in en je grabbelt in je borstzak
Kut waar heb ik de aansteker nou weer laten liggen gisterenavond?
Whehehehe nee hoor, coffee and cigarettesquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Want je gaat de senseo in de fik zetten? Koffie branden krijgt een hele nieuwe betekenis.
Jij bent al scherp.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:47 schreef Tha_Erik het volgende:
het wordt een klotedag dus ik ben bang van nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Symph is er kans dat Lovely Day voorbij gaat komen?
Dat is sipquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het wordt een klotedag dus ik ben bang van niet
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het wordt een klotedag dus ik ben bang van niet
broodje döner halen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:55 schreef Symphonic het volgende:
Dan kom je bij het station, en ja hoor de klote trein heeft weer vertraging, dus dan zit er maar 1 ding op......
Elke dag doner voor ontbijt en dan nog niet dik worden? Ik haat jequote:
De stille sluipmoordenaar genaamd cholesterolquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:57 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Elke dag doner voor ontbijt en dan nog niet dik worden? Ik haat je
ik moet er niet aan denkenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:57 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik ben wel dik, maar ik heb gewoon lichte botten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:57 schreef robdriessen het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben wel dik, maar ik heb gewoon lichte botten.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En dan ben je 30 en dan ineens zit die buik er .. wacht maarquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:57 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dan hebben wij een compleet andere definitie van dikquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:03 schreef LovelyLady het volgende:
Ik speel de laatste dagen nogal fanatiek wordfeud
Check wat Sander heeft getekend
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:03 schreef LovelyLady het volgende:
Ik speel de laatste dagen nogal fanatiek wordfeud
Check wat Sander heeft getekend
[ afbeelding ]
Ahaquote:
Zit je nooit in een Saab, nee?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Thank god werk ik niet 9-5.
Elke dag op dit soort tijdstippen opstaan.
Wel leuk dat je er zo'n verhaallijn in brouwt!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:08 schreef Symphonic het volgende:
Na een klotedag op je werk strompel je weer naar het station en verdomd, de trein naar hui is op tijd
ik werd er vannacht wakker vanquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Wel leuk dat je er zo'n verhaallijn in brouwt!
Doe dat!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:10 schreef Samzz het volgende:
Ik ga nog even lekker in m'n bedje liggen.
Ik ben ook weer in mijn nest gaan liggen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:10 schreef Samzz het volgende:
Ik ga nog even lekker in m'n bedje liggen.
Santiago de Compostellaquote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:12 schreef Symphonic het volgende:
Maar ja een trein op tijd is verdacht en Prorail zou Prorail niet zijn als ze niet een fijne wisselstoring in zouden bouwen, en dus beland je alsnog in de
Ik rijd Volvo.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zit je nooit in een Saab, nee?
Amersfoort is heul niet om!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:15 schreef Symphonic het volgende:
In de trein die omrijdt via Amersfoort dommel je weg en je droomt over
Als je van Haarlem naar Heerhugowaard moet is dat best een eind omquote:
Dan heb je sowieso een verkeerde trein te pakken gehad.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als je van Haarlem naar Heerhugowaard moet is dat best een eind om
Godver, van Hlm naar Hwd over Amf? Die moet je me uitleggen!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als je van Haarlem naar Heerhugowaard moet is dat best een eind om
Daarom ga ik zelf nooit met de treinquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Godver, van Hlm naar Hwd over Amf? Die moet je me uitleggen!
Haha.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Daarom ga ik zelf nooit met de trein
Verder komt niemand aan de 500+ tegenwoordig.quote:
Weer lekker zitten poepen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:21 schreef charmed_angel het volgende:
Zoooo1,4 kilo lichter dan gisteren
Dat motiveerd
Nog 4,4 kilo te gaanMorgen weer sporten, nu geen zin
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:21 schreef charmed_angel het volgende:
Dat motiveerd
Netjes!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:21 schreef charmed_angel het volgende:
Dat motiveerd
De achterhoek, hometown van Guus Hiddink.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:23 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik ga vandaag op vakantie naar varsseveld ofzo
Doe trev de groetenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:23 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik ga vandaag op vakantie naar varsseveld ofzo
wiequote:
Met Doris Day toevallig?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:27 schreef Symphonic het volgende:
De game die je speelt hangt je de strot uit dus ga je maar een beetje zappen en blijft hangen bij een film van ............ die je ook al 3 keer gezien hebt
en dan uiteindelijk denk , de tv reclame's heb je ook tig keer gezien , blijf je gehypnotiseerd film kijken tot het een paar uur verder is .. waarnaar je wakker wordt uit je trance van tv kijken. en beseft dat he half 3 snachts is.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:27 schreef Symphonic het volgende:
De game die je speelt hangt je de strot uit dus ga je maar een beetje zappen en blijft hangen bij een film van ............ die je ook al 3 keer gezien hebt
La open la dicht?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:28 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
lol de printer zegt dat er papier in moet maar dat zit er nog in
al gedaanquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:28 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
en dan uiteindelijk denk , de tv reclame's heb je ook tig keer gezien , blijf je gehypnotiseerd film kijken tot het een paar uur verder is .. waarnaar je wakker wordt uit je trance van tv kijken. en beseft dat he half 3 snachts is.
[..]
La open la dicht?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |