Ik welquote:
Soort muziek, of is alles goed?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik wel
Maar ik moet nog wel wat verzoekjes hebben, ik heb niet genoeg muziek gepakt
Oh goedquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:27 schreef Symphonic het volgende:
Ow het valt mee zie ik
Ik ben toch redelijk compleet
Dit is ff een snack tussendoor
Gecondoleerd...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:29 schreef Symphonic het volgende:
Overigens ben ik scherp om 11 uur weg.
Ik heb een begrafenis straks
we zijn ook al een half uur aan het eten, we zijn aanbeland bij het dinerquote:
Is het nu Krommejak of Kommejak?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:25 schreef JJH het volgende:
http://www.weblogzwolle.nl/content/view/24716/1/
Dat is schattig.
Krommejak is het, met r dus.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is het nu Krommejak of Kommejak?
Nicotine en caffeïne. Meer heb ik 's morgens eigenlijk niet nodig.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:34 schreef robdriessen het volgende:
Symph, je bent het standaard powerontbijt vergeten
Otis Redding - Cigarettes and Coffee ;-)
Oh, ik dacht meer Weezer - Pork & Beans.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:34 schreef robdriessen het volgende:
Die heb ik hier bij me hoorquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:34 schreef robdriessen het volgende:
Ik vind heel Suzanne Vega een beetje irritantquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb dit altijd een irritant liedje gevonden.....
het is een rete irritant liedjequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb dit altijd een irritant liedje gevonden.....
Zelfs My Name Is Luca? En Marlene On The Wall?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind heel Suzanne Vega een beetje irritant.
Juist my name is Lucaquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:38 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Zelfs My Name Is Luca? En Marlene On The Wall?
ja bah ...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:38 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Zelfs My Name Is Luca? En Marlene On The Wall?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Want je gaat de senseo in de fik zetten? Koffie branden krijgt een hele nieuwe betekenis.
gasstel ftw.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:46 schreef Symphonic het volgende:
Op de tast vind je de Senseo, doet er een nieuwe pad in en je grabbelt in je borstzak
Kut waar heb ik de aansteker nou weer laten liggen gisterenavond?
Whehehehe nee hoor, coffee and cigarettesquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Want je gaat de senseo in de fik zetten? Koffie branden krijgt een hele nieuwe betekenis.
Jij bent al scherp.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:47 schreef Tha_Erik het volgende:
het wordt een klotedag dus ik ben bang van nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Symph is er kans dat Lovely Day voorbij gaat komen?
Dat is sipquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het wordt een klotedag dus ik ben bang van niet
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het wordt een klotedag dus ik ben bang van niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |