er ging even iets grondig foutquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 08:59 schreef robdriessen het volgende:
Nog geen antwoord van Symph, dus Culture Beat ook maar dan
Nu wel klaar?quote:
Nog niet, maar ga NU maarquote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:03 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nog niet, maar ga NU maarHeb je de nieuwe inloggegevens?
Wel scherp blijven he, anders sturen we je naar Sky Radioquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:05 schreef Symphonic het volgende:
Ik was echt aan het klooien
Ik kreeg winamp niet uit, toen knalde ik alles eruit, incl VDJ
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:07 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Wel scherp blijven he, anders sturen we je naar Sky Radio
Ach, hij is al oud, mijn moeder doet ook wel eens per ongeluk wat fout als ze achter de pc zit. Kunnen ze niets aan doen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:07 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Wel scherp blijven he, anders sturen we je naar Sky Radio
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Ach, hij is al oud, mijn moeder doet ook wel eens per ongeluk wat fout als ze achter de pc zit. Kunnen ze niets aan doen.
Ik ben er net.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Ik was er al een tijdje
Maar hoi
nog niet genoeg koffie op, dan krijg je datquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Ik was er al een tijdje
Maar hoi
En het ontbijt ook inderdaad weer binnen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:17 schreef Symphonic het volgende:
Zo breakfast club aan de andere kant van de streep
Heb je haar weer wakkergehouden?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:18 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Die heeft misschien te lang in TC en MSN zitten kletsen.
Jij hebt het tempo er goed inzitten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:20 schreef Symphonic het volgende:
Zo, nu zijn we wel klaar met ontbijten.
Hierna gaan we ff lunchen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |