Leuk dat iemand de arbeidsvitaminen doetquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 08:19 schreef robdriessen het volgende:
*checkt rooster* Wat houdt Symph er altijd bijzondere uren op na. Ochtendshow, hehe.
Dat programma heb ik al een jaar niet meer gehoord.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 08:22 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Leuk dat iemand de arbeidsvitaminen doet
Goedemorgen Loef !! Nog chickies gehosseldquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 08:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat programma heb ik al een jaar niet meer gehoord.
Waarom vraagt iedereen dat toch.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 08:24 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Goedemorgen Loef !! Nog chickies gehosseld
Ik heb moeten uithuilen bij mama ja!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 08:27 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Haha, sorry kon het ook niet laten
Vrij gaar, t was eergister tegen de nacht toen ik opstond, en heb alleen maar gezopen en veel jongen!quote:
Aanvragen bij Symph.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 08:39 schreef _Fanta het volgende:
vind ik niet leuk dit, ik wil zo ook orgineel nummer van gorillaz horen
Tussen 9 en 11quote:
goedemorgenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 08:19 schreef robdriessen het volgende:
*checkt rooster* Wat houdt Symph er altijd bijzondere uren op na. Ochtendshow, hehe.
Het voordeel van videoquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 08:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
goedemorgen
Dat is het voordeel van vakantie
hmm dan is t ook niet echt meer de moeite om hem in gup te zette. dus doen we da niequote:
Was al gekaptquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 08:44 schreef robdriessen het volgende:
Messy, je mag stoppen met aanvragen, om 9 uur gaat Symph er in.
Goedemorgen Symphquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 08:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
goedemorgen
Dat is het voordeel van vakantie
Zomaar een vraagje, maar kan je ook flesjes bier openen met je tieten? Jah ik had da ooit op tv gezien vond wel mooiquote:
Ik denk dat mantieten daar te klein voor zijn.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 08:46 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Zomaar een vraagje, maar kan je ook flesjes bier openen met je tieten? Jah ik had da ooit op tv gezien vond wel mooi
Huh msmessy is toch vrouw ofnie?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 08:46 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik denk dat mantieten daar te klein voor zijn.
I lol'd, nee dat kan ik nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 08:46 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Zomaar een vraagje, maar kan je ook flesjes bier openen met je tieten? Jah ik had da ooit op tv gezien vond wel mooi
jaa is mooi tochquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 08:49 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Momenteel wakker zijn en Gup vannacht bezig houden.
(insert technobabble here)... maar het is weer opgelost!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |