Nou die naaktslakken kunnen echt niet zwemmen hoorquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 05:30 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Die gaan niet dood van bier, ze bouwen dr alleen maar feestje van en planten zich nog rapper voort
Maar dan is water toch net zo effectief? je gaat toch niet je bier verneuken aan paar van die slakjes?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 05:32 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nou die naaktslakken kunnen echt niet zwemmen hoor
Lekker ja. Sowieso Belgische speciaalbierenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 05:32 schreef MsMessy het volgende:
[..]
La Trappe, Trappist, McChouffe/LaChouffe,Kasteel dat soort bieren
Water werkt niet. Ik lok jou toch ook eerder met bier dan met water.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 05:35 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Maar dan is water toch net zo effectief? je gaat toch niet je bier verneuken aan paar van die slakjes?
nee, want dan ben ik snel weer weg denk ikquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 05:37 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Water werkt niet. Ik lok jou toch ook eerder met bier dan met water.
Drink ook wel whisky en af en toe ook mixjes.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 05:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Lekker ja. Sowieso Belgische speciaalbieren.
Tegenwoordig drink ik meestal Warsteiner. Heerlijk bier.
Nou mooi, nee ik vind mezelf niet uitermate mooi. Lelijk ook niet, maar geen slanke dame met lange lokken of zo.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 05:38 schreef _Fanta het volgende:
of je moet echt heel mooi zijn, miss dat ik dan wat langer blijf
Jah te dun vind ik ook niet aantrekkelijk, moet wel wa neukteugels hebbenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 05:40 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nou mooi, nee ik vind mezelf niet uitermate mooi. Lelijk ook niet, maar geen slanke dame met lange lokken of zo.
Kijk maar in KPD maatje meer topicquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 05:42 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Jah te dun vind ik ook niet aantrekkelijk, moet wel wa neukteugels hebbenMaarruh post pic van jou in t topic
Dat Cat I en Cat II verhaal heeft niets te maken met kwaliteit maar met het stamwortgehalte van het bierquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 05:41 schreef _Fanta het volgende:
Hey stok, komen wel veel B merken uit de Bavaria fabriek idd, maar smaakt toch wel anders. tis gewoon die afval of al ze verprutst hebben. vandaar die Cat 2 enzo. Dr gaat niks boven een echte Bavaria
Miss handiger als je ff linkje in mn DM stuurt, geen zin om te zoekenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 05:43 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Kijk maar in KPD maatje meer topic
Juist, goed opgelet!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 05:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat Cat I en Cat II verhaal heeft niets te maken met kwaliteit maar met het stamwortgehalte van het bier.
Niet perse zuiverderquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 05:47 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Juist, goed opgelet!, Maar komt er wel op neer hoe hoger dat stamwortgehalte, of de Cat hoe onzuiverder t bier is, Enjah je merkt wel zeker de volgende morgen of je jezelf hebt liggen bezuipen op pauperbier of een A merk
Als je echt goed bier wil moet je Duvel drinken, das triple cat 1 ofzo. maar Bavaria is ook cat1. Maar drink dan nog liever Warsteiner dan Alfa. Kweet nie meer alfa heb ik nooit lekker gevonden, Warsteiner daarintegen welquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 05:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Niet perse zuiverderDe samenstelling van de ingredienten is anders , dus niet beter.
Bavaria is trouwens ook Cat II ?
Als je trouwens echt kwaliteitsbier wilt drinken moet je Alfa scoren. Die hoeven zelfs helemaal geen categorie te voeren, omdat ze als enige in Nederland volgens het Reinheitsgebot brouwen
ahjah da scheelt wel idd. Ik ben zo gaar een viool, niet zomaar gaar maar echt helemaal wazig in mn hoofd. is wel mooiquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 05:58 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ja maar ik was ook pas om 13.00 uur wakker
Ja maar jij hebt ook best een aantal flesjes of blikkies weggewerkt en ik maar 2 biertjes.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 06:00 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ahjah da scheelt wel idd. Ik ben zo gaar een viool, niet zomaar gaar maar echt helemaal wazig in mn hoofd. is wel mooi
Doe je netjes, ben trots op jouquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 06:02 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt ook best een aantal flesjes of blikkies weggewerkt en ik maar 2 biertjes.
Ligt eraan hoe lang de wachtrij is.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 06:02 schreef _Fanta het volgende:
als ik verzoekje doe, hoelang duurt t dan voordat ie gedraait word?
Welke wil je, want ik blijf er verzoekjes in gooienquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 06:02 schreef _Fanta het volgende:
als ik verzoekje doe, hoelang duurt t dan voordat ie gedraait word?
ok, ik ga ff gedag zeggen tegen onze gupquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 06:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe lang de wachtrij is.
Trusten man, jij ook nog fijne dag straks als je weer ontwaaktquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:45 schreef Stiffler1988 het volgende:
Maar mensen , allemaal leuk en aardig maar ik ga slapen
Prettige voortzetting met zn allen nog , en welterusten voor straks
Was het zo erg?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 06:21 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Na die heftige discussies van vannacht wel ja
Op een positieve manier welquote:
Erg nee, maar wel serieus. Laat ik het zo zeggen er zijn wat mensen later naar bed gegaan dan hun planning wasquote:
Dit kan ik beamenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 06:26 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Erg nee, maar wel serieus. Laat ik het zo zeggen er zijn wat mensen later naar bed gegaan dan hun planning was
Probeer hem maar te troosten nu, hij is echt verdrietigquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 06:42 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Word tegen de ochtend nogal eens melancholisch, sorry
Wist het niet, zal het niet meer doenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 06:44 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Probeer hem maar te troosten nu, hij is echt verdrietig
Goedemorgen trouwensquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 06:43 schreef robdriessen het volgende:
Goedemorgen. Gup wordt al goed gevoerd zie ik.
Zook wil Girl Swag in de lijst, van de makers van Rebecca Black's Friday. Heb net even geluisterd, wat een rampplaat zeg.....
Je hebt een gevoelige snaar bij hem geraakt, hij is helemaal dichtgeklapt nu. Miss moet je ff met hem praten?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 06:46 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Wist het niet, zal het niet meer doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |