Mjah met een gun jaag je nou eenmaal makkelijker mensen de dood in, Kan je mij wel simpele gast vinden. Ik blijf erbij dat t gewoon krom is dat daaro iedereen zonder strafblad minstens een handgun heeft. Je kan beter wa grote honden op je terrein zetten als je toch zo nodig je huis wil bewaken ofnie dan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 05:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Lekker makkelijk gedacht weer. Je dacht dat zoiets even een woedeaanvalletje was? Even een vaas kapotsmijten en dan weer verder?
Iemand die 7 personen vermoord is gewoon ziek en had zijn daden ook wel verricht zonder geweer.
Ik heb nooit gezegd dat je simpel bentquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 05:08 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Mjah met een gun jaag je nou eenmaal makkelijker mensen de dood in, Kan je mij wel simpele gast vinden. Ik blijf erbij dat t gewoon krom is dat daaro iedereen zonder strafblad minstens een handgun heeft. Je kan beter wa grote honden op je terrein zetten als je toch zo nodig je huis wil bewaken ofnie dan?
Moet toegeven dat ik ook wel beetje lazerus benquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 05:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat je simpel bentIk vind alleen jouw manier van redeneren wat verwarrend en onlogisch.
Trustenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 05:10 schreef WickedTunes het volgende:
Hoe leuk ik het ook vind, ik ga ook richting bed. Laters en wordt vervolgd
Trusten manquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 05:10 schreef WickedTunes het volgende:
Welterustenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 05:10 schreef WickedTunes het volgende:
Trustenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 05:10 schreef WickedTunes het volgende:
Ik vin t tof!quote:
Strak planquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 05:17 schreef Stokstaart het volgende:
Nog maar een biertje doen danOf niet fanta
Dat was Black Sabbath met Paranoid. Je bent echt alweer aardig dronkenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 05:15 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ik vin t tof!Zolang ik maar goede muziek heb. maar dat was toch paranoid? of crazy train? nee weet t nie meer
Dan werpt mn dagje zuipen toch zn vruchten afquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 05:18 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Dat was Black Sabbath met Paranoid. Je bent echt alweer aardig dronken
Proostquote:
Euroshopper is daadwerkelijk nog drinkbaar, maar ik gebruik het liever als slakkenlokmiddelquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 05:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Proost![]()
Ik las net in een topic dat Bavaria en Euroshopper gewoon in dezelfde fabriek gemaakt wordt.
Nee is niet waar, Schultenbrau en Bavaria komt wel uit de zelfde fabriek. Maar dat is zeg maar t afval wat ze in die blikken doen, vandaar ook die hoofdpijnquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 05:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Proost![]()
Ik las net in een topic dat Bavaria en Euroshopper gewoon in dezelfde fabriek gemaakt wordt.
Spaarnwoude bij Bavaria:quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 05:22 schreef _Fanta het volgende:
Maar waar word euroschopper bier gebrouwen dan? kweet t nie man.
Is dat omdat het ES is en je je te goed voelt of wat? En waarom zou je slakken lokken?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 05:20 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Euroshopper is daadwerkelijk nog drinkbaar, maar ik gebruik het liever als slakkenlokmiddel
Omdat ik liever zwaar bier drink en de slakken ook uit de planten gelokt moeten worden en bier vind ik wel een prettige dood voor ze.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 05:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Is dat omdat het ES is en je je te goed voelt of wat? En waarom zou je slakken lokken?
Ah, op die manierquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 05:27 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Omdat ik liever zwaar bier drink en de slakken ook uit de planten gelokt moeten worden en bier vind ik wel een prettige dood voor ze.
Die gaan niet dood van bier, ze bouwen dr alleen maar feestje van en planten zich nog rapper voortquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 05:27 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Omdat ik liever zwaar bier drink en de slakken ook uit de planten gelokt moeten worden en bier vind ik wel een prettige dood voor ze.
La Trappe, Trappist, McChouffe/LaChouffe,Kasteel dat soort bierenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 05:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ah, op die manier
Lekker Kanon drinken of zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |