Kan altijdquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 07:26 schreef MsMessy het volgende:
Is het nog te vroeg voor echt stevige dancemuziek?
Ofc notquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 07:26 schreef MsMessy het volgende:
Is het nog te vroeg voor echt stevige dancemuziek?
Jup, en deze is van mij, zing je meequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 07:33 schreef robdriessen het volgende:
Potjandikkie 10 verzoekjes in de wachtrij. Goed bezig.
Een rijtje van mij zekerquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 07:33 schreef robdriessen het volgende:
Potjandikkie 10 verzoekjes in de wachtrij. Goed bezig.
Zal daar zo wel mee stoppen, maar als er 's nachts niemand draait dan doe ik dat meestal.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 07:58 schreef robdriessen het volgende:
Jemig Messy, Guppie aan het kapen?
Het was geen verwijt hoor. Blij dat iemand aanvraagd, altijd grappig om iemands muzieksmaak te horen. Als je Guppie de vrije hand geeft, dan kun je van ALLES verwachten (zo ook Zangeres Zonder Naam gisteren, hahaha)quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 07:59 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Zal daar zo wel mee stoppen, maar als er 's nachts niemand draait dan doe ik dat meestal.
Nou om 9.00 uur is er een dj in da house dus dan heeft het geen nutquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 08:04 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Het was geen verwijt hoor. Blij dat iemand aanvraagd, altijd grappig om iemands muzieksmaak te horen. Als je Guppie de vrije hand geeft, dan kun je van ALLES verwachten (zo ook Zangeres Zonder Naam gisteren, hahaha)
Doe wat je niet laten kanquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 08:11 schreef _Fanta het volgende:
maar die wodka is nu ff t lekkerst, jah je moet preoriteiten stellen in t leven haha jah toch?
Ga ik niet op wedden, want dat win jequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 08:16 schreef _Fanta het volgende:
Wedden dan ik nog dronkerder kan worden dan ik nu al ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |