Had ik belooft afgelopen nacht. En het was een goede stok achter de deur want ik moest nog wat dingen doen. Die ik overigens niet gedaan heb, maar dat terzijde.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
kwam je speciaal voor hem uit bed?
veel plezier en eet smakelijk!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:57 schreef Watertornado het volgende:
Tijd voor foto's en döner!
Dank Symphonic voor je muziekjes en kusjes aan iedereen!
Ik heb zelf maar 1 begravenis ooit meegemaakt, maar ik heb er ook een van 91 die het eind van het jaar niet haalt waarschijnlijkquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja redelijk wel, wel 91 geworden, maar toch...
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Bedankt trouwens, het was de moeite om voor uit bed te komen.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Had ik belooft afgelopen nacht. En het was een goede stok achter de deur want ik moest nog wat dingen doen. Die ik overigens niet gedaan heb, maar dat terzijde.
De laatste keer dat ik gemeten heb was ik twee meter inderdaad.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wat is jouw lengte trouwens, je moet wel boven de 2 meter zijn
Vond het grappig toen je naast driepink ging staanquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:00 schreef JJH het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik gemeten heb was ik twee meter inderdaad.
ToTquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:01 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
wie gaat er draaien ?
Dat soort dingen zijn altijd wel humor.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Vond het grappig toen je naast driepink ging staan
Geen ideequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:03 schreef robdriessen het volgende:
Huh? Wacht effe, Gup zwemt nu weer. Gaat ToT nu draaien?
Breng me niet zo in de war, jij klein stuk *$%^#$*%@quote:
quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:08 schreef robdriessen het volgende:
Oh wacht, dat doe ik zelf. Da's irritant, als ik de adminpage refresh doet VuurVos ook meteen maar even de aan/uit knop indrukken.
Ah jongetje van mequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:09 schreef ToT het volgende:
"Shppen shoppen, shoppen tot je neervalt!"
Trollquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |