Waarom ben je niet naar de meets geweest eigenlijk, voel je je te jongquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:58 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
troll wat ga je draaien
coolquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:58 schreef cablegunmaster het volgende:
Als ik draai dan is het gelijk ook 2 uurtjes aan elkaar.
quote:
Heb je het nieuwe IP adres gekregen?quote:
Nee dusquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:59 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Heb je het nieuwe IP adres gekregen?
Down hem op dit momentquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
cool
gaat snel hoor
ben je al aan het downen?
die marathon bij outpost ?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waarom ben je niet naar de meets geweest eigenlijk, voel je je te jong
Welke versie?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:00 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Down hem op dit moment
1,6 mb/sec![]()
Gooi mp3tjes op draaitafelsquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:00 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Down hem op dit moment
1,6 mb/sec![]()
Knetterquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik heb de wekker in mijn slaap uit gedaan
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Jij bent zo de pineut vanavondquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
is dat erg?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
OK, gelukkig geen 4.2.2 die is buggy as hell.quote:
Sint, CGM heeft SAM, geen VDJ.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
doe dan ff 6, das de beste
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:07 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Symph al zat te foeteren dat ie je op je duvel ging geven vanavond.
oh, SAM kan ik nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:07 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Sint, CGM heeft SAM, geen VDJ.
Hij heeft al een rotdag met de begrafenis dus stuur maar een sorry berichtjequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Of ik zeg dat ik wel luisterde en het super gigantisch klonk.. maar dat ik vergat te posten..
nee daar trapt hij nooit in
Gewoon even je tieten laten zien en het is weer oke. Doe ik ook wel eens.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Of ik zeg dat ik wel luisterde en het super gigantisch klonk.. maar dat ik vergat te posten..
nee daar trapt hij nooit in
dat werkt niet bij de volwassen, semi- serieuze types zoals symp, rob en meltingquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gewoon even je tieten laten zien en het is weer oke. Doe ik ook wel eens.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gewoon even je tieten laten zien en het is weer oke. Doe ik ook wel eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |