quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:47 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Is goed. Ook leuk, laat ik iedereen verzoekjes aanvragen, gaat er weer een Live DJ in
(Leuk dat je wil draaien, Troll)
Geen problemen mee, zolang het binnen metal e.d. valtquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:52 schreef robdriessen het volgende:
TROLL GAAT 2 UUR LANG AL JULLIE VERZOEKJES DRAAIEN!
(*duikt weg*)
Als ik je weet te vinden......... zal ik je persoonlijk..........de hand schudden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:52 schreef robdriessen het volgende:
TROLL GAAT 2 UUR LANG AL JULLIE VERZOEKJES DRAAIEN!
(*duikt weg*)
Voor mij geen probleem, plus dat ik de hele nacht al verzoekjes in Gup heb lopen gooien.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Geen problemen mee, zolang het binnen metal e.d. valt
4chanquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
op 4chan 1000 plaatjes gepost en niks terug gehad
4chanquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
op 4chan 1000 plaatjes gepost en niks terug gehad
misschien....quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:55 schreef robdriessen het volgende:
Sint, je bent toch geen /b/tard he?
hoe zouden we dat moeten doen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:55 schreef cablegunmaster het volgende:
Ok, wie helpt me om me draai klaar te maken ??
advies geven aan programma's instellingen etcquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hoe zouden we dat moeten doen?
Welk programma wil je gaan gebruiken?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:56 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
advies geven aan programma's instellingen etc?
download eerste een Virtual DJ 6quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:56 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
advies geven aan programma's instellingen etc?
Sam broadcaster dacht ikquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Welk programma wil je gaan gebruiken?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:56 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Sam broadcaster dacht ikalthans dat gebruikte ik eerder.
Wellicht dat Rob je daar bij kan helpen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:56 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Sam broadcaster dacht ikalthans dat gebruikte ik eerder.
Metal, allerleiquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:58 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
troll wat ga je draaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |