duo-showquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Er is een vriend hier, ga ik wat nog een uur zitten draaien
Binnenkort wel een keer live vanaf de lan party 2 uurtjes draaienquote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:55 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Binnenkort wel een keer live vanaf de lan party 2 uurtjes draaienmet een groepje of 8 man
![]()
Webcam erbij aan. ouders zijn toch weg
!
Helaas is niet ieder een Fokker (eigenlijk niemand die ik daar ken)
nodig extra fokkers uit voor LANpartyquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:55 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Binnenkort wel een keer live vanaf de lan party 2 uurtjes draaienmet een groepje of 8 man
![]()
Webcam erbij aan. ouders zijn toch weg
!
Helaas is niet ieder een Fokker (eigenlijk niemand die ik daar ken)
als het maar origineel isquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:57 schreef cablegunmaster het volgende:
Daarnaast kameraad van me vind het geweldig om live radio te maken met mij. word altijd nergens opslaande radio die toch nergens op slaand is. maar genoeg plezier om te maken
Nou wonen er Fokkers in het noorden? Die willen komen ?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nodig extra fokkers uit voor LANparty
Ik woon in het zuidenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:58 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Nou wonen er Fokkers in het noorden? Die willen komen ?we zitten al op 8 mensen er zijn routers nodig switches. we hebben 3 tafels.
dat moet je soberso doenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:59 schreef cablegunmaster het volgende:
Ach dan verplicht ik ze een Fok! account toe.
Lekker deuntje![]()
Jij bent hier ook alleen maar voor de radioquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat moet je soberso doen
Heul nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:01 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Jij bent hier ook alleen maar voor de radio
Hihi, ik ook, maar ik loop meestal te trollen in SEXquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Heul niet
zit ook in sex en kpd
quote:
Dankquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:03 schreef MsMessy het volgende:
Troll bedankt voor een uurtje heerlijke herrie
sex drugs rock 'n roll?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:07 schreef Zokunen het volgende:
Even een blokje LMFAO
Suggestie voor het volgende blokje?
Ian Dury & The Blockheads it is.quote:
Wat zij zegtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie is dit?
Ze is zangeres en iedereen kent een nummer van haar.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:10 schreef Stokstaart het volgende:
Zangeres zonder naam?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie is dit?
Ze is zangeres en iedereen kent een nummer van haar.
Redacted
quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:10 schreef Stokstaart het volgende:
It's been 7 hours and 15 days.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie is dit?
Ze is zangeres en iedereen kent een nummer van haar.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
amy houston?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:11 schreef robdriessen het volgende:
[..]
It's been 7 hours and 15 days.....
Sinéad O'Connorquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:11 schreef robdriessen het volgende:
[..]
It's been 7 hours and 15 days.....
Heb je een sterretje dat opgevuld moet worden?quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Heb je een sterretje dat opgevuld moet worden?
Heerlijk hoe slechtquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:15 schreef Zokunen het volgende:
Best lullig heb je een porsche boxer, moet je carglass bellen:
Hallo, Ik heb een ster in mn boxer...
Ik zeg maar zo: beter een ster in je boxer, dan een boxer in je ster.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:15 schreef Zokunen het volgende:
Best lullig heb je een porsche boxer, moet je carglass bellen:
Hallo, Ik heb een ster in mn boxer...
Hehe, dat op zekerquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:16 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik zeg maar zo: beter een ster in je boxer, dan een boxer in je ster.
Ik continuquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |