Het lastige is soms alleen dat klanten er vanuit gaan dat je nog precies weet wat je ze verkocht hebtquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk dat heel veel verkopers zo zijn. En dat is alleen maar fijn eigenlijk.
Lol, ja, in eerste instantie denkt iedereen dat, maar geloof niet echt dat m'n vriendje het helemaal oké vind (niet dat dat uitmaakt) en ik ben dus nog wel bang voor die kassières en andere klanten die me raar aankijken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik dacht dat je een grap maakte met de dingen die je kocht bij de drogist.
Waarom hebben ze er ook geen internetsites voor >.>quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar ja, uiteindelijk koop je ook dingen die normaliter niet door mannen gekocht worden, qua make-up enzo. Niet zo gek dat mensen dat dan raar vinden.
Ik kan het dus echt niet vinden o.oquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:05 schreef Steve het volgende:
Je hebt toch wel sites met make-up spul?
Wehkamp.nlquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:04 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Waarom hebben ze er ook geen internetsites voor >.>
Voor het eerst wat uitproberen...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:07 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Maar je wilt die make-up ook echt gaan gebruiken? In dat geval snap ik het nut niet van online bestellen?
Het nut is toch het kunnen ontwijken van cassières en andere klanten die vreemd kijken als hij met z'n mandje vol make-up bij de kassa aankomtquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:07 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Maar je wilt die make-up ook echt gaan gebruiken? In dat geval snap ik het nut niet van online bestellen?
Maar als hij die make-up gebruikt zullen veel mensen toch ook (een beetje) vreemd kijken? Of mis ik iets?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het nut is toch het kunnen ontwijken van cassières en andere klanten die vreemd kijken als hij met z'n mandje vol make-up bij de kassa aankomt.
Misschien gebruikt ie het binnenshuis, weet ik veel. Of subtiel ofzo, geen ideequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:10 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Maar als hij die make-up gebruikt zullen veel mensen toch ook (een beetje) vreemd kijken? Of mis ik iets?![]()
Is het voor 24/7 bij wijze van spreke of bijvoorbeeld alleen tijdens het uitgaan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:10 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Maar als hij die make-up gebruikt zullen veel mensen toch ook (een beetje) vreemd kijken? Of mis ik iets?![]()
Oh ja!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Je zou ook in LIF kunnen kijken in de make-up-topics want daar worden vast ook wel webshops genoemd.
Dat heb je snel gevonden, Stevequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:12 schreef Steve het volgende:
[..]
Oh ja!
FOK! Online Shopping Guide
en
Make-up tips Topic #32
Jaquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:13 schreef Breezerslet17 het volgende:
Hou je nogsteeds van jezelf Erik?
En G_Equote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:15 schreef Breezerslet17 het volgende:
Gaat Tomasso nu morgenochtend weer een verzuurde berichtje posten?
Kopen hetero's make-up voor hun vriendinquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
En G_E
Maar ik snap niet zo goed waarom ze raar kijken, je kunt toch ook make up voor je vriendin kopen? Of ben je wel duidelijk homo?
Heb jij dan nooit de "behoefte" gehad om het te proberen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik moet zeggen, ik vind het wel boeiend, jongens die zich zo interesseren in dingen die eigenlijk altijd alleen voor vrouwen zijn. Het is niet iets waar ik zelf voor zou kiezen of interesse in heb, maar dat anderen dat wel hebben vind ik ergens wel weer boeiend.
Ik ook. Ik zou zelf wel eyeliner willen gebruiken maar ik weet niet hoequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik moet zeggen, ik vind het wel boeiend, jongens die zich zo interesseren in dingen die eigenlijk altijd alleen voor vrouwen zijn. Het is niet iets waar ik zelf voor zou kiezen of interesse in heb, maar dat anderen dat wel hebben vind ik ergens wel weer boeiend.
Aangezien de hetero's willen dat ze het dragen hoop ik van wel...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kopen hetero's make-up voor hun vriendin?
Ik heb nooit de behoefte gehad nee. Wel eens voor toneel make-up opgehad, maar dat vond ik wel genoeg. En voor foto's wel met schminck aan de gang geweest, maar nooit voor gewoon alledaags gebruik ofzo.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:19 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Heb jij dan nooit de "behoefte" gehad om het te proberen?
Een heeeeeele tijd terug verkocht de H&M make-up voor heren. Mascara en lipgloss geloof ik... En ik heb toen wel zo'n ding meegenomen puur om te proberen
slaapse jongentjequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:21 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Mannen, ik ga slapen.
Welterusten.
Ik had het idee dat het nogal specifiek komt, en het gevoel dat mannen zich oncomfortabel voelen als ze met make-up aan de kassa staan en de gedachte dat ze het zichzelf vast makkelijker maken door een tegoedbon ofzo cadeau te doen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Aangezien de hetero's willen dat ze het dragen hoop ik van wel...
Ik heb die behoefte nooit gevoeld...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:19 schreef Bartjebart het volgende:
Heb jij dan nooit de "behoefte" gehad om het te proberen?
Nee niet om leuk mee over straat te pareren... maar gewoon naja proberenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb nooit de behoefte gehad nee. Wel eens voor toneel make-up opgehad, maar dat vond ik wel genoeg. En voor foto's wel met schminck aan de gang geweest, maar nooit voor gewoon alledaags gebruik ofzo.
Kweenie. Dat mag je op Friso IRL even checkenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat het ondertussen heel moeilijk is om jou als vrouw te zien. Ongeacht wat je doet.
Ik neem wel een jurk mee, dan kan ik checken of je in een jurk er uitziet als een man in een jurk of toch als vrouwquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kweenie. Dat mag je op Friso IRL even checken
Mijn laatste facebookpost is wederom de waarheidquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:28 schreef Steve het volgende:
Half 3 al (bijna)?! Net was het pas 12 uur. Voor mijn gevoel.
Hij had de foto's in dezelfde positie moeten nemen, met hetzelfde licht.quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik neem wel een jurk mee, dan kan ik checken of je in een jurk er uitziet als een man in een jurk of toch als vrouw.
Het is een lange jurk, dus dat is niet echt nodig. Maar als jij je beter voelt met geschoren benen, dan ga vooral je gangquote:
Zou wel weer eens grappig zijn. Heb het vroeger een paar keer geprobeerd, het voelt heel gek.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is een lange jurk, dus dat is niet echt nodig. Maar als jij je beter voelt met geschoren benen, dan ga vooral je gang.
Is een datingsite niet effectiever?quote:
om een muis te vangen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Is een datingsite niet effectiever?
Nee, een vent.quote:
Waarom niet?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:34 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ben niet zo van de datingsites
Iemand willen leren kennen of afwijzen vanwege een aantal weetjes over een persoon.. Nee een mens zit complexer in elkaarquote:
Fair enoughquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:36 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Iemand willen leren kennen of afwijzen vanwege een aantal weetjes over een persoon.. Nee een mens zit complexer in elkaar
Wat doe je dan op FOK!?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:34 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ben niet zo van de datingsites
Maar dat hoeft niet per se op een datingsite.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is wel een manier om nieuwe mensen te ontmoeten, en als je bijvoorbeeld niet van uitgaan houdt, en eigenlijk dan maar weinig mensen ziet omdat je een vrij solistisch leven leidt, dan kan het best een uitkomst zijn.
Dan ga ik wel achter Steve aanquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar wat weet je nou van mij? Ook toch maar een paar weetjes.
Niet per se, je kan ook bij een clubje gaan of wat dan ook. Het is een mogelijkheid, zoals er meerdere opties zijn om met mensen in contact te komen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar dat hoeft niet per se op een datingsite.
Van Steve weet je nog minder en die is nog veel complexer dan ik!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:39 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Dan ga ik wel achter Steve aan
Toevallig weet ik alles van Steve en vind ik hem een open boek!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Van Steve weet je nog minder en die is nog veel complexer dan ik!
Maar ik ben helemaal geen grote knuffelbeerquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, dan heeft Steve mij vervangen door jou.
Wellicht wil ie dan andere dingen van je.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:42 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Maar ik ben helemaal geen grote knuffelbeer
Mijn geld hequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wellicht wil ie dan andere dingen van je.
Nooit.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, dan heeft Steve mij vervangen door jou.
mooi.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb vandaag (weer) Away we go gekeken..
Gewoon een afhaalchineesje nemenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Die film zorgt er wel voor dat ik er weer van baal dat ik nooit een kind kan krijgen met mijn toekomstige (lack of better word) partner. Ik vind dat stel zo lief met elkaar omgaan en zulke lieve ouders al zijn, dat ik dat ook wil.
Wie weet wat de toekomst brengtquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, maar ik bedoel dat je niet die 9 maanden zwangerschap (die heus niet een pretje zijn, maar volgens mij wel een mooi proces) kan doormaken. Gewoon met z'n tweeën, zonder derde partij. Intimiteit enzo.
De kans dat ik een vriendin krijg en daar een kind mee maak is niet zo bijzonder groot hoorquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:55 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Wie weet wat de toekomst brengt
Ik bedoelde de wetenschapquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De kans dat ik een vriendin krijg en daar een kind mee maak is niet zo bijzonder groot hoor.
Ik vind Allison Janney ook zo goed irritant spelenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:57 schreef Steve het volgende:
Maggie Gyllenhaal in die film over een buggy: why would I want to push a baby away from me?.
Date een transman.quote:
Ik ook!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:02 schreef Steve het volgende:
Nu moet ik ineens denken aan kindergarten cop, dat vond ik vroeger zo'n leuke film..
Gelukkig ontwikkelt smaak zich.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:02 schreef Steve het volgende:
Nu moet ik ineens denken aan kindergarten cop, dat vond ik vroeger zo'n leuke film..
Toen had ik jou nog niet om me te vertellen wat ik moest kijken.quote:
Neequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kopen hetero's make-up voor hun vriendin?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 08:52 schreef TheVulture het volgende:
Ik wil ook tot 3 uur kunnen nachtbraken
Werk
Dus, hoe hard ga jij werken vandaag?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben weer wakker, 's avonds een grote vent, 's ochtends een grote vent.
En dan werk je de rest van het jaar tot 10 uur 's avondsquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Als ik zo oud ben al jij... dan heb ik nog steeds zomervakantie.
.
En kun je nooit meer spontaan een dagke vrij nemen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En dan werk je de rest van het jaar tot 10 uur 's avonds
Dat zal als docent wel meevallen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En dan werk je de rest van het jaar tot 10 uur 's avonds
Nakijken, vergaderen, lessen voorbereiden, toetsen opstellen.... your life is gone!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat zal als docent wel meevallen.
.... nogal.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:44 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb gelukkig nog een shitload aan vrije dagen
"Zullen we een dagje vrij nemen, efteling of zo?"quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nakijken, vergaderen, lessen voorbereiden, toetsen opstellen.... your life is gone!
Dat jaquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nakijken, vergaderen, lessen voorbereiden, toetsen opstellen.... your life is gone!
Ach ja.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Zullen we een dagje vrij nemen, efteling of zo?"
Kan niet, Ti's geen schoolvakantie. Maar volgende week kan?
"Ja daaag, dan is het schoolvakantie... veel te druk en duur!"
De eeuwige discussie tussen de leraar en zijn vrienden die geen leraar zijn.
Ik heb nog 172 uur verlofuren, dit kwartaal nog 4,5 dag CAO... en in het laatste kwartaal ook nog 6,5 dag CAO... minus vakantie hou ik zo'n 100 uur over denk ik aan het eind van het jaarquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
.... nogal.
Vakantie:
Over van vorig jaar 138
Nieuw dit jaar 108
Opgenomen dit jaar -57
Vakantietegoed 289 uur (= 36 dagen)
Verlet:
Nieuw dit jaar 104
Opgenomen dit jaar -8
Vakantiertegoed 96 uur (= 12 dagen)
En nog 0.48 uur aan Tijd voor tijd
Ik denk dat ik volgende week eens vrij ga nemen
Niks aan te doen, occupational hazard.quote:
We willen jou ook wel beautytips geven?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 08:14 schreef Vlarp het volgende:
Goed, ik heb weer bijzondere discussies gemist vannacht zie ik
Helpt niet hoorquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:56 schreef Steve het volgende:
[..]
We willen jou ook wel beautytips geven?
Ja ik werk ook maar 36 uur officieel, maar dan dus 40u werken en betaald krijgen en die 4u per week worden vrije uren (dat zijn bij ons de verletdagen). Lanmg leve Philips (en nu overgenomen door H2 met dezelfde regeling).quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb nog 172 uur verlofuren, dit kwartaal nog 4,5 dag CAO... en in het laatste kwartaal ook nog 6,5 dag CAO... minus vakantie hou ik zo'n 100 uur over denk ik aan het eind van het jaar
36 uur werken
hairextensionsquote:
Ik heb er ook maar 25 per jaarquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik werk ook maar 36 uur officieel, maar dan dus 40u werken en betaald krijgen en die 4u per week worden vrije uren (dat zijn bij ons de verletdagen). Lanmg leve Philips (en nu overgenomen door H2 met dezelfde regeling).
Ik krijg echt never nooit m'n vrije dagen op. Al sinds ik werk.
Maar als je het vergelijkt met bv USA dan zijn we ook EEEEECHT verwend.
Die hebben zo enorm weinig betaalde vrije dagen... de rest moet allemaal onbetaald.
Ja als ik een nog hoger voorhoofd krijg ga ik a la Gerard aan de plugjes hoorquote:
Gewoon met krammen vastzetten in je schedelquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Die kun je niet vast zetten op 3mm haar.
De vorm van jouw schedel is daar beter voor geschiktquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gewoon met krammen vastzetten in je schedel
Da's volgens mij het "normale" aantal.quote:
Hoe denk je dat ik aan mijn huidige haar kom?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
De vorm van jouw schedel is daar beter voor geschikt
Ik probeer burgemeester te worden maar ik word aan alle kanten gewantrouwdquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:09 schreef Ang3l het volgende:
Is het maffia spel trouwens weer leuk of zijn al die "ik spele het langer en weet het dus allemaal beter en jullie snappen het spel niet" mensen er nog?
Ik heb in soerendonk het hele weekend Weerwolven van Wakkerdam gespeeldhet was OORLOGGGG!!!!!!!!!!!!
quote:
Da's waar... misschien speel ik wel gewoon keihard dubbelspelquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:20 schreef Ang3l het volgende:
Je wanttrouwd toch sowieso iedereen als je slim bent?
Ik vind het wel weer leukquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:09 schreef Ang3l het volgende:
Is het maffia spel trouwens weer leuk of zijn al die "ik spele het langer en weet het dus allemaal beter en jullie snappen het spel niet" mensen er nog?
Ik heb in soerendonk het hele weekend Weerwolven van Wakkerdam gespeeldhet was OORLOGGGG!!!!!!!!!!!!
Ik zal je vertrouwen niet beschamenquote:
Dat vind ik ook 1 van de grote nadelen van het leraar-zijn. Maar gezien m'n huidige werk ga ik er alleen maar op vooruitquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Zullen we een dagje vrij nemen, efteling of zo?"
Kan niet, Ti's geen schoolvakantie. Maar volgende week kan?
"Ja daaag, dan is het schoolvakantie... veel te druk en duur!"
De eeuwige discussie tussen de leraar en zijn vrienden die geen leraar zijn.
Hee, Arie Boomsma.quote:
Ik ga dat vanaf de volgende ronde dan ook keihard doenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Het wordt allemaal wel duidelijker als er een paar nachten voorbij zijn, tot die tijd is het het beste om je gedeisd te houden want als je opvalt ben je sowieso meteen verdacht. Zoals TV en ik
.
En dat terwijl ik in een normaal ritme probeer te komen, omdat ik donderdag en maandag examens moet doen om 9 uur 's ochtends in Amsterdam >.>quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:49 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Wow, goeie morgen iedereen. o.o
Ik kom ook nu pas m'n bed uit.
Ik zit al sinds 8:15 te werkenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:49 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Wow, goeie morgen iedereen. o.o
Ik kom ook nu pas m'n bed uit.
Achja, ieder z'n ding hé. x3quote:
Wat voor examens? Ik gok op iets niets alledaags... voor het soapgehalte!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:51 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
En dat terwijl ik in een normaal ritme probeer te komen, omdat ik donderdag en maandag examens moet doen om 9 uur 's ochtends in Amsterdam >.>
Traditioneel Chinees en Scheikunde 2.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat voor examens? Ik gok op iets niets alledaags... voor het soapgehalte!
Nask1 + 2 Niks soaperigs aan, maar kon ze niet doen tijdens CE1 omdat ik toen in het ziekenhuis zat en tijdens CE2 kon ik maar een beperkt aantal vakken volgen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat voor examens? Ik gok op iets niets alledaags... voor het soapgehalte!
Ik hoop dat ik geen spijt krijg nu maar: Wat is Nask 1 + 2?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:00 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Nask1 + 2 Niks soaperigs aan, maar kon ze niet doen tijdens CE1 omdat ik toen in het ziekenhuis zat en tijdens CE2 kon ik maar een beperkt aantal vakken volgen.
Ja maar daar is niks speciaals aanquote:
Het kan nog speciaal worden, dat hij minimaal een 9.4 moet halen ofzoquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar daar is niks speciaals aan
Nope.... dus hoe ga ik het speciaal maken?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar daar is niks speciaals aan
Hallo persoon die ik nog niet ken.quote:
hoi!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:07 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Hallo persoon die ik nog niet ken.
ik vergeet het altijd weer dat ik hier moet komequote:
Uhh, ff bril er bij opzetten. 2 jongens in kleermakers zit (oke, volgens mij noem ik dat al 8 jaar niet meer zo, maar oké) 1 blonde vooraan en 1 donkerharige met zo'n hoofdband ding achter o.oquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:08 schreef Stecky het volgende:
[..]
hoi!
wat staat er op da plaatje van je?
oh ja het is zo klein ik zag het niet sorry...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:11 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Uhh, ff bril er bij opzetten. 2 jongens in kleermakers zit (oke, volgens mij noem ik dat al 8 jaar niet meer zo, maar oké) 1 blonde vooraan en 1 donkerharige met zo'n hoofdband ding achter o.o
Halloquote:
Sorry Vlarpquote:
Nee het was een andere vrouwennaam, maar het rijmt welquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:25 schreef TheVulture het volgende:
Ik dacht even dat ik mijn eigen naam zag staan
Mijn hart sloeg even overquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee het was een andere vrouwennaam, maar het rijmt wel
Vind je?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:29 schreef Steve het volgende:
Ik kwam toevallig op de tumblr van Chris 'leave Britney alone' Cocker terecht, die is er goed op vooruit gegaan..
Ik heb er nog even een andere foto bijgedaan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:31 schreef Vlarp het volgende:
Vind je?
Hoe erg was het vroeger wel niet dan?
Oh, die 2e fotoquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:34 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik heb er nog even een andere foto bijgedaan.. Hij is in ieder geval érg veranderd.
.
OMG ja... ik snap wel dat hij zichzelf heeft kaal geschoren.quote:
Deze?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, en toen vond ik een foto van een naakte Chris Crocker die echt NSFW is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huh!?
Hoe er van zoiets slechts iets kan komen wat nog zo goed is opgedroogdquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft best een leuke kop hoor.
Ja.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, en toen vond ik een foto van een naakte Chris Crocker die echt NSFW is.
Er zijn wel explicietere foto's te vinden inmiddels. Hij heeft zelfs een pornorol aangeboden gekregen en aanvaard. Ik meen met Brent Everett of zoquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:29 schreef Steve het volgende:
Ik kwam toevallig op de tumblr van Chris 'leave Britney alone' Cocker terecht, die is er goed op vooruit gegaan..
Blijkbaar wel. En het filmen en verkopen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:44 schreef TheVulture het volgende:
Je kunt zo'n jongen toch nooit meer serieus nemen
Die had ik gezien ja, maar het ging me meer om te zien hoe hij veranderd is.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:43 schreef Ang3l het volgende:
Er zijn wel explicietere foto's te vinden inmiddels. Hij heeft zelfs een pornorol aangeboden gekregen en aanvaard. Ik meen met Brent Everett of zo
Ik moest hardop lachenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Blijkbaar wel. En het filmen en verkopen.
Twee zusjes. Dertien en vijftien.quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:48 schreef Breezerslet17 het volgende:
Tal van broertjes, maar geen ervaring mee
Dat gata toch echt meerdere malen gebeuren.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:44 schreef TheVulture het volgende:
Je kunt zo'n jongen toch nooit meer serieus nemen
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn zussen zijn ouder en mijn moeder heeft ze gewoon gebeld.
Moeder: "He. Er is iets met Erik."
Zus: "Wat? Is er iets gebeurd? Ligt ie in het ziekenhuis?"
Moeder: "Het is niet zo makkelijk om te vertellen."
Zus:"WAT?! Is Erik oké? Wat is er aan de hand!?"
Moeder: "Erik valt op jongens"
Zus: "Oh... Gezellig"
True story.
Hij is top. En volgens mij is het uit met z'n vriend, want daar wilde hij de porno mee dan maar dat ging dus niet meer. Ja ik heb me ingelezen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat gata toch echt meerdere malen gebeuren.
Of zou ie top zijn?
Zijn vriendje is wel cute trouwens.... en lekker lijf
Die vindt het volgens mij allemaal wel best, aangezien ie zelf er ook vaak zat naakt bij te vinden is op de foto's.
Waarom weet ik dit?
O ja... gay.nl artikel!
Wel bedankt voor de vraag hoor.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:51 schreef Steve het volgende:
Ik heb alleen een oudere broer en zus, dus ook geen ervaring verder..
Rellen in Londen, who cares?! Chris Cocker doet porno!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat doen jullie allemaal onderzoek naar Chris zijn pornoleven.
Nou ja, wel handig om te weten voor anderen die wel ervaring hebben wellicht. Iemand van 14/15 iets vertellen is anders dan aan iemand van 7 lijkt me.quote:
O, t is dan jammer, want die was wel leuk op beeldquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:52 schreef Steve het volgende:
[..]
Hij is top. En volgens mij is het uit met z'n vriend, want daar wilde hij de porno mee dan maar dat ging dus niet meer. Ja ik heb me ingelezen..
vertelquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:58 schreef Steve het volgende:
Ik moest even opzoeken wat een nelly bottom is.
Zelfs ik weet dat soort details niet!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat doen jullie allemaal onderzoek naar Chris zijn pornoleven.
SPOILER: Nelly BottomOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Atb is lief, groetjes Peri."
AWWDIEISLIEEVVVVVVVquote:
Is daar al een goeie versie van te vinden?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:35 schreef Ang3l het volgende:
Erik... voor zondag: Tree of life! Ja?
Plaza Futura of Downloada Futura?
We krijgen het nog druk. Meester van de zwarte molen, fantasia, fantasia 200, tree of life... Ik ben eigenlijk voor downloada futuraquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:35 schreef Ang3l het volgende:
Erik... voor zondag: Tree of life! Ja?
Plaza Futura of Downloada Futura?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:36 schreef Steve het volgende:
[..]
Is daar al een goeie versie van te vinden?
That's the question. Zal eens gaan zoeken straks.quote:
Word ik chagrijnig van, dit soort foto's.quote:
Dan moet je meedoen met Grenzenloos verliefdquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:59 schreef Ang3l het volgende:
Pfff, als er nu al na 1 dag sms-jes heen en weer gaan met een "ik mis je" .... hoe moet dat dat straks als hij 3 weken naar Frankrijk gaat? Of als ik een MAAND naar Australie ga? of.... als hij 6 weken naar Brazilie gaat... of heel misschien zelfs 3 jaar?!
![]()
quote:
wutquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:01 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Word ik chagrijnig van, dit soort foto's.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan moet je meedoen met Grenzenloos verliefd. Ze passen het format vast wel een beetje aan.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ik hoef niet zo nodig met mijn giegeltje op TV (Televisie, niet The Vulture... daar wil ik wel met mijn giegeltje op hoor).
@Steve: ja 3 jaar... project in Brazilie vanuit zijn werk. Heeft ie zich voor opgegeven toen ie nog single wasMaar hij wil t eigenlijk niet meer doen. Hooguit de "6 weken Brazilie, 5 weken NL, 6 weken Brazilie, 6 weken NL" variant misschien.
Ja zo net niet genoeg kunnen zien.quote:
wutquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:22 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Ja zo net niet genoeg kunnen zien.
Heb me net in mijn navel gesneden.![]()
Er staat me vaag iets bij van Tilburg, iets met kappergedoe en een irritant taalgebruik! Wat dat betreft mag ie dus wel wegblijvenquote:
Doe nou eens vriendelijk een keer tegen mensen die anders zijn dan jijquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er staat me vaag iets bij van Tilburg, iets met kappergedoe en een irritant taalgebruik! Wat dat betreft mag ie dus wel wegblijven
Iemand die aan een ijzeren kogel en ketting zit is NIET macho Erik... dat kan nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Doe nou eens vriendelijk een keer tegen mensen die anders zijn dan jij. Niet iedereen is zo'n macho hetero-uitziende voetbalkijkende bierboerende homo als jij!
je vindt me machoquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Doe nou eens vriendelijk een keer tegen mensen die anders zijn dan jij. Niet iedereen is zo'n macho hetero-uitziende voetbalkijkende bierboerende homo als jij!
Aldus mevrouw Vrieskist herselfquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Iemand die aan een ijzeren kogel en ketting zit is NIET macho Erik... dat kan niet
Je vindt me niet macho?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Jongens, is er iets mis met jullie sarcasme-antennes?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:40 schreef Ang3l het volgende:
Vanmavond dadels vullen met chorizo, en dan omwikkelen met bacon... en dan licht bakken OPVRTEEEEEENNNNN!!!!!!!!!!!!!
Vriezen is HEUL machoquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Aldus mevrouw Vrieskist herself
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
Ik zal wel zeggen dat ie extra meeneemt, dan kunnen we zondag etenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Heb ik die ooit gehad? Ik kan me de smaak voor de geest halen maar ik weet niet of het mijn voorstellingsvermogen is, of dat ik het daadwerkelijk ooit gehad heb.
Hij zit blijkbaar in je hoofdquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vriezen is HEUL macho
Zei ik nou Heulmacho?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:47 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Ik eet geen dadels omdat ik er nogal slechte ervaring mee heb.Meid wat ergSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |