wutquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:22 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Ja zo net niet genoeg kunnen zien.
Heb me net in mijn navel gesneden.![]()
Er staat me vaag iets bij van Tilburg, iets met kappergedoe en een irritant taalgebruik! Wat dat betreft mag ie dus wel wegblijvenquote:
Doe nou eens vriendelijk een keer tegen mensen die anders zijn dan jijquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er staat me vaag iets bij van Tilburg, iets met kappergedoe en een irritant taalgebruik! Wat dat betreft mag ie dus wel wegblijven
Iemand die aan een ijzeren kogel en ketting zit is NIET macho Erik... dat kan nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Doe nou eens vriendelijk een keer tegen mensen die anders zijn dan jij. Niet iedereen is zo'n macho hetero-uitziende voetbalkijkende bierboerende homo als jij!
je vindt me machoquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Doe nou eens vriendelijk een keer tegen mensen die anders zijn dan jij. Niet iedereen is zo'n macho hetero-uitziende voetbalkijkende bierboerende homo als jij!
Aldus mevrouw Vrieskist herselfquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Iemand die aan een ijzeren kogel en ketting zit is NIET macho Erik... dat kan niet
Je vindt me niet macho?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Jongens, is er iets mis met jullie sarcasme-antennes?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:40 schreef Ang3l het volgende:
Vanmavond dadels vullen met chorizo, en dan omwikkelen met bacon... en dan licht bakken OPVRTEEEEEENNNNN!!!!!!!!!!!!!
Vriezen is HEUL machoquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Aldus mevrouw Vrieskist herself
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
Ik zal wel zeggen dat ie extra meeneemt, dan kunnen we zondag etenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Heb ik die ooit gehad? Ik kan me de smaak voor de geest halen maar ik weet niet of het mijn voorstellingsvermogen is, of dat ik het daadwerkelijk ooit gehad heb.
Hij zit blijkbaar in je hoofdquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vriezen is HEUL macho
Zei ik nou Heulmacho?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |