Wie weet wat de toekomst brengtquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, maar ik bedoel dat je niet die 9 maanden zwangerschap (die heus niet een pretje zijn, maar volgens mij wel een mooi proces) kan doormaken. Gewoon met z'n tweeën, zonder derde partij. Intimiteit enzo.
De kans dat ik een vriendin krijg en daar een kind mee maak is niet zo bijzonder groot hoorquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:55 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Wie weet wat de toekomst brengt
Ik bedoelde de wetenschapquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De kans dat ik een vriendin krijg en daar een kind mee maak is niet zo bijzonder groot hoor.
Ik vind Allison Janney ook zo goed irritant spelenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:57 schreef Steve het volgende:
Maggie Gyllenhaal in die film over een buggy: why would I want to push a baby away from me?.
Date een transman.quote:
Ik ook!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:02 schreef Steve het volgende:
Nu moet ik ineens denken aan kindergarten cop, dat vond ik vroeger zo'n leuke film..
Gelukkig ontwikkelt smaak zich.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:02 schreef Steve het volgende:
Nu moet ik ineens denken aan kindergarten cop, dat vond ik vroeger zo'n leuke film..
Toen had ik jou nog niet om me te vertellen wat ik moest kijken.quote:
Neequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kopen hetero's make-up voor hun vriendin?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 08:52 schreef TheVulture het volgende:
Ik wil ook tot 3 uur kunnen nachtbraken
Werk
Dus, hoe hard ga jij werken vandaag?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben weer wakker, 's avonds een grote vent, 's ochtends een grote vent.
En dan werk je de rest van het jaar tot 10 uur 's avondsquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Als ik zo oud ben al jij... dan heb ik nog steeds zomervakantie.
.
En kun je nooit meer spontaan een dagke vrij nemen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En dan werk je de rest van het jaar tot 10 uur 's avonds
Dat zal als docent wel meevallen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En dan werk je de rest van het jaar tot 10 uur 's avonds
Nakijken, vergaderen, lessen voorbereiden, toetsen opstellen.... your life is gone!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat zal als docent wel meevallen.
.... nogal.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:44 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb gelukkig nog een shitload aan vrije dagen
"Zullen we een dagje vrij nemen, efteling of zo?"quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nakijken, vergaderen, lessen voorbereiden, toetsen opstellen.... your life is gone!
Dat jaquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nakijken, vergaderen, lessen voorbereiden, toetsen opstellen.... your life is gone!
Ach ja.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Zullen we een dagje vrij nemen, efteling of zo?"
Kan niet, Ti's geen schoolvakantie. Maar volgende week kan?
"Ja daaag, dan is het schoolvakantie... veel te druk en duur!"
De eeuwige discussie tussen de leraar en zijn vrienden die geen leraar zijn.
Ik heb nog 172 uur verlofuren, dit kwartaal nog 4,5 dag CAO... en in het laatste kwartaal ook nog 6,5 dag CAO... minus vakantie hou ik zo'n 100 uur over denk ik aan het eind van het jaarquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
.... nogal.
Vakantie:
Over van vorig jaar 138
Nieuw dit jaar 108
Opgenomen dit jaar -57
Vakantietegoed 289 uur (= 36 dagen)
Verlet:
Nieuw dit jaar 104
Opgenomen dit jaar -8
Vakantiertegoed 96 uur (= 12 dagen)
En nog 0.48 uur aan Tijd voor tijd
Ik denk dat ik volgende week eens vrij ga nemen
Niks aan te doen, occupational hazard.quote:
We willen jou ook wel beautytips geven?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 08:14 schreef Vlarp het volgende:
Goed, ik heb weer bijzondere discussies gemist vannacht zie ik
Helpt niet hoorquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:56 schreef Steve het volgende:
[..]
We willen jou ook wel beautytips geven?
Ja ik werk ook maar 36 uur officieel, maar dan dus 40u werken en betaald krijgen en die 4u per week worden vrije uren (dat zijn bij ons de verletdagen). Lanmg leve Philips (en nu overgenomen door H2 met dezelfde regeling).quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb nog 172 uur verlofuren, dit kwartaal nog 4,5 dag CAO... en in het laatste kwartaal ook nog 6,5 dag CAO... minus vakantie hou ik zo'n 100 uur over denk ik aan het eind van het jaar
36 uur werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |