En G_Equote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:15 schreef Breezerslet17 het volgende:
Gaat Tomasso nu morgenochtend weer een verzuurde berichtje posten?
Kopen hetero's make-up voor hun vriendinquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
En G_E
Maar ik snap niet zo goed waarom ze raar kijken, je kunt toch ook make up voor je vriendin kopen? Of ben je wel duidelijk homo?
Heb jij dan nooit de "behoefte" gehad om het te proberen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik moet zeggen, ik vind het wel boeiend, jongens die zich zo interesseren in dingen die eigenlijk altijd alleen voor vrouwen zijn. Het is niet iets waar ik zelf voor zou kiezen of interesse in heb, maar dat anderen dat wel hebben vind ik ergens wel weer boeiend.
Ik ook. Ik zou zelf wel eyeliner willen gebruiken maar ik weet niet hoequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik moet zeggen, ik vind het wel boeiend, jongens die zich zo interesseren in dingen die eigenlijk altijd alleen voor vrouwen zijn. Het is niet iets waar ik zelf voor zou kiezen of interesse in heb, maar dat anderen dat wel hebben vind ik ergens wel weer boeiend.
Aangezien de hetero's willen dat ze het dragen hoop ik van wel...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kopen hetero's make-up voor hun vriendin?
Ik heb nooit de behoefte gehad nee. Wel eens voor toneel make-up opgehad, maar dat vond ik wel genoeg. En voor foto's wel met schminck aan de gang geweest, maar nooit voor gewoon alledaags gebruik ofzo.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:19 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Heb jij dan nooit de "behoefte" gehad om het te proberen?
Een heeeeeele tijd terug verkocht de H&M make-up voor heren. Mascara en lipgloss geloof ik... En ik heb toen wel zo'n ding meegenomen puur om te proberen
slaapse jongentjequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:21 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Mannen, ik ga slapen.
Welterusten.
Ik had het idee dat het nogal specifiek komt, en het gevoel dat mannen zich oncomfortabel voelen als ze met make-up aan de kassa staan en de gedachte dat ze het zichzelf vast makkelijker maken door een tegoedbon ofzo cadeau te doen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Aangezien de hetero's willen dat ze het dragen hoop ik van wel...
Ik heb die behoefte nooit gevoeld...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:19 schreef Bartjebart het volgende:
Heb jij dan nooit de "behoefte" gehad om het te proberen?
Nee niet om leuk mee over straat te pareren... maar gewoon naja proberenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb nooit de behoefte gehad nee. Wel eens voor toneel make-up opgehad, maar dat vond ik wel genoeg. En voor foto's wel met schminck aan de gang geweest, maar nooit voor gewoon alledaags gebruik ofzo.
Kweenie. Dat mag je op Friso IRL even checkenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat het ondertussen heel moeilijk is om jou als vrouw te zien. Ongeacht wat je doet.
Ik neem wel een jurk mee, dan kan ik checken of je in een jurk er uitziet als een man in een jurk of toch als vrouwquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kweenie. Dat mag je op Friso IRL even checken
Mijn laatste facebookpost is wederom de waarheidquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:28 schreef Steve het volgende:
Half 3 al (bijna)?! Net was het pas 12 uur. Voor mijn gevoel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |