Ik heb er ook maar 25 per jaarquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik werk ook maar 36 uur officieel, maar dan dus 40u werken en betaald krijgen en die 4u per week worden vrije uren (dat zijn bij ons de verletdagen). Lanmg leve Philips (en nu overgenomen door H2 met dezelfde regeling).
Ik krijg echt never nooit m'n vrije dagen op. Al sinds ik werk.
Maar als je het vergelijkt met bv USA dan zijn we ook EEEEECHT verwend.
Die hebben zo enorm weinig betaalde vrije dagen... de rest moet allemaal onbetaald.
Ja als ik een nog hoger voorhoofd krijg ga ik a la Gerard aan de plugjes hoorquote:
Gewoon met krammen vastzetten in je schedelquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Die kun je niet vast zetten op 3mm haar.
De vorm van jouw schedel is daar beter voor geschiktquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gewoon met krammen vastzetten in je schedel
Da's volgens mij het "normale" aantal.quote:
Hoe denk je dat ik aan mijn huidige haar kom?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
De vorm van jouw schedel is daar beter voor geschikt
Ik probeer burgemeester te worden maar ik word aan alle kanten gewantrouwdquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:09 schreef Ang3l het volgende:
Is het maffia spel trouwens weer leuk of zijn al die "ik spele het langer en weet het dus allemaal beter en jullie snappen het spel niet" mensen er nog?
Ik heb in soerendonk het hele weekend Weerwolven van Wakkerdam gespeeldhet was OORLOGGGG!!!!!!!!!!!!
quote:
Da's waar... misschien speel ik wel gewoon keihard dubbelspelquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:20 schreef Ang3l het volgende:
Je wanttrouwd toch sowieso iedereen als je slim bent?
Ik vind het wel weer leukquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:09 schreef Ang3l het volgende:
Is het maffia spel trouwens weer leuk of zijn al die "ik spele het langer en weet het dus allemaal beter en jullie snappen het spel niet" mensen er nog?
Ik heb in soerendonk het hele weekend Weerwolven van Wakkerdam gespeeldhet was OORLOGGGG!!!!!!!!!!!!
Ik zal je vertrouwen niet beschamenquote:
Dat vind ik ook 1 van de grote nadelen van het leraar-zijn. Maar gezien m'n huidige werk ga ik er alleen maar op vooruitquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Zullen we een dagje vrij nemen, efteling of zo?"
Kan niet, Ti's geen schoolvakantie. Maar volgende week kan?
"Ja daaag, dan is het schoolvakantie... veel te druk en duur!"
De eeuwige discussie tussen de leraar en zijn vrienden die geen leraar zijn.
Hee, Arie Boomsma.quote:
Ik ga dat vanaf de volgende ronde dan ook keihard doenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Het wordt allemaal wel duidelijker als er een paar nachten voorbij zijn, tot die tijd is het het beste om je gedeisd te houden want als je opvalt ben je sowieso meteen verdacht. Zoals TV en ik
.
En dat terwijl ik in een normaal ritme probeer te komen, omdat ik donderdag en maandag examens moet doen om 9 uur 's ochtends in Amsterdam >.>quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:49 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Wow, goeie morgen iedereen. o.o
Ik kom ook nu pas m'n bed uit.
Ik zit al sinds 8:15 te werkenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:49 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Wow, goeie morgen iedereen. o.o
Ik kom ook nu pas m'n bed uit.
Achja, ieder z'n ding hé. x3quote:
Wat voor examens? Ik gok op iets niets alledaags... voor het soapgehalte!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:51 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
En dat terwijl ik in een normaal ritme probeer te komen, omdat ik donderdag en maandag examens moet doen om 9 uur 's ochtends in Amsterdam >.>
Traditioneel Chinees en Scheikunde 2.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat voor examens? Ik gok op iets niets alledaags... voor het soapgehalte!
Nask1 + 2 Niks soaperigs aan, maar kon ze niet doen tijdens CE1 omdat ik toen in het ziekenhuis zat en tijdens CE2 kon ik maar een beperkt aantal vakken volgen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat voor examens? Ik gok op iets niets alledaags... voor het soapgehalte!
Ik hoop dat ik geen spijt krijg nu maar: Wat is Nask 1 + 2?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:00 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Nask1 + 2 Niks soaperigs aan, maar kon ze niet doen tijdens CE1 omdat ik toen in het ziekenhuis zat en tijdens CE2 kon ik maar een beperkt aantal vakken volgen.
Ja maar daar is niks speciaals aanquote:
Het kan nog speciaal worden, dat hij minimaal een 9.4 moet halen ofzoquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar daar is niks speciaals aan
Nope.... dus hoe ga ik het speciaal maken?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar daar is niks speciaals aan
Hallo persoon die ik nog niet ken.quote:
hoi!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:07 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Hallo persoon die ik nog niet ken.
ik vergeet het altijd weer dat ik hier moet komequote:
Uhh, ff bril er bij opzetten. 2 jongens in kleermakers zit (oke, volgens mij noem ik dat al 8 jaar niet meer zo, maar oké) 1 blonde vooraan en 1 donkerharige met zo'n hoofdband ding achter o.oquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:08 schreef Stecky het volgende:
[..]
hoi!
wat staat er op da plaatje van je?
oh ja het is zo klein ik zag het niet sorry...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:11 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Uhh, ff bril er bij opzetten. 2 jongens in kleermakers zit (oke, volgens mij noem ik dat al 8 jaar niet meer zo, maar oké) 1 blonde vooraan en 1 donkerharige met zo'n hoofdband ding achter o.o
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |