AWWDIEISLIEEVVVVVVVquote:
Is daar al een goeie versie van te vinden?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:35 schreef Ang3l het volgende:
Erik... voor zondag: Tree of life! Ja?
Plaza Futura of Downloada Futura?
We krijgen het nog druk. Meester van de zwarte molen, fantasia, fantasia 200, tree of life... Ik ben eigenlijk voor downloada futuraquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:35 schreef Ang3l het volgende:
Erik... voor zondag: Tree of life! Ja?
Plaza Futura of Downloada Futura?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:36 schreef Steve het volgende:
[..]
Is daar al een goeie versie van te vinden?
That's the question. Zal eens gaan zoeken straks.quote:
Word ik chagrijnig van, dit soort foto's.quote:
Dan moet je meedoen met Grenzenloos verliefdquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:59 schreef Ang3l het volgende:
Pfff, als er nu al na 1 dag sms-jes heen en weer gaan met een "ik mis je" .... hoe moet dat dat straks als hij 3 weken naar Frankrijk gaat? Of als ik een MAAND naar Australie ga? of.... als hij 6 weken naar Brazilie gaat... of heel misschien zelfs 3 jaar?!
![]()
quote:
wutquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:01 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Word ik chagrijnig van, dit soort foto's.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan moet je meedoen met Grenzenloos verliefd. Ze passen het format vast wel een beetje aan.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ik hoef niet zo nodig met mijn giegeltje op TV (Televisie, niet The Vulture... daar wil ik wel met mijn giegeltje op hoor).
@Steve: ja 3 jaar... project in Brazilie vanuit zijn werk. Heeft ie zich voor opgegeven toen ie nog single wasMaar hij wil t eigenlijk niet meer doen. Hooguit de "6 weken Brazilie, 5 weken NL, 6 weken Brazilie, 6 weken NL" variant misschien.
Ja zo net niet genoeg kunnen zien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |