elk jaar komt er wel weer iemand met dat onzin ideequote:Op maandag 8 augustus 2011 23:14 schreef PeterNB het volgende:
Nog steeds bezig met mijn Fok!-canalparade-idee.
Blijkt nu dat de inschrijving voor Fok! EUR4500,-- kost
Dus dat gaat 'em niet worden
Maar ik heb wel de 'tofste' technische installatie EVER bedachtquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
elk jaar komt er wel weer iemand met dat onzin idee
Hoezo/waarom dat dan?quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:14 schreef PeterNB het volgende:
Nog steeds bezig met mijn Fok!-canalparade-idee.
Blijkt nu dat de inschrijving voor Fok! EUR4500,-- kost
Dus dat gaat 'em niet worden
Waren de vampieren zo snel al weer weg?quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:33 schreef Ang3l het volgende:
Ik word van Six Feet Under altijd zo kalm verdrietig
quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:33 schreef Ang3l het volgende:
Lamb op Lowlands....... ik hoop erg op dit nummer.
Omdat je inclusief 'technische installatie' en 'trekschuit/duw/sleepcombinatie' opquote:
Dat heb ik nog wel ergens op een rekening staanquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:21 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Omdat je inclusief 'technische installatie' en 'trekschuit/duw/sleepcombinatie' op
een duizendje of 15 uitkomt
>.>quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:21 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Omdat je inclusief 'technische installatie' en 'trekschuit/duw/sleepcombinatie' op
een duizendje of 15 uitkomt
Ja, ik weet het, heel vervelend als ik een serieus gesprek aan het voeren ben >.>quote:
Hebben ze daar trouwens geen pilletje tegen? >.>quote:
Jawel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:31 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Hebben ze daar trouwens geen pilletje tegen? >.>
En ik las ooit ook ergens in zo'n schoolboek dat dan borstvorming begon, maar daar merk ik nog niks van. Zit ik dan nog erg aan het begin van de pubertijd of is er iets mis met me?quote:
Hmmp, kan ik die bij de apotheek krijgen zonder recept of moet ik dan ergens achter de apotheek zijn?quote:
Komt volgende week, en gewoon bij de Etosquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:34 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
En ik las ooit ook ergens in zo'n schoolboek dat dan borstvorming begon, maar daar merk ik nog niks van. Zit ik dan nog erg aan het begin van de pubertijd of is er iets mis met me?
[..]
Hmmp, kan ik die bij de apotheek krijgen zonder recept of moet ik dan ergens achter de apotheek zijn?
oh, mooi, daar wachte ik nu al die tijd op ... Hmmp... de etos bij mij in de buurt kijkt me altijd vreemd aan, bij alles wat ik koop: eyeliner, lipgloss, foundation, zwarte en paarse haarkleuring, labello, aarbeien condooms, van die gezichtscrème van nivea, panties (die verkopen ze daar toch ook? o.o) en een dildo's ... Ik zie niet wat er vreemd aan isquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:35 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Komt volgende week, en gewoon bij de Etos
Dat heet melancholie, toch? Vind ik de fijnste gemoedstoestand, eerlijk gezegdquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:33 schreef Ang3l het volgende:
Ik word van Six Feet Under altijd zo kalm verdrietig
Ik kan er ook wel van genietenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat heet melancholie, toch? Vind ik de fijnste gemoedstoestand, eerlijk gezegd
Geen idee, misschien heeft de cassière een oogafwijking waardoor ze een beetje vreemd kijkt. Ik zou namelijk niks anders kunnen bedenken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:39 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
oh, mooi, daar wachte ik nu al die tijd op ... Hmmp... de etos bij mij in de buurt kijkt me altijd vreemd aan, bij alles wat ik koop: eyeliner, lipgloss, foundation, zwarte en paarse haarkleuring, labello, aarbeien condooms, van die gezichtscrème van nivea, panties (die verkopen ze daar toch ook? o.o) en een dildo's ... Ik zie niet wat er vreemd aan is
Cyaankali.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:31 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Hebben ze daar trouwens geen pilletje tegen? >.>
Het zijn meestal twee cassières en willekeurige klanten, hmmp... lijkt me niet goed, misschien één of ander gas daar waar alleen ik resistent voor ben >.>quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:18 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Geen idee, misschien heeft de cassière een oogafwijking waardoor ze een beetje vreemd kijkt. Ik zou namelijk niks anders kunnen bedenken.
Ik denk dat heel veel verkopers zo zijn. En dat is alleen maar fijn eigenlijkquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:19 schreef Breezerslet17 het volgende:
Als verkoper zelf: het boeit me echt geen fuck wat klanten halen, zodra ze weglopen ben ik toch al vergeten wat voor mij stond
Je ziet wel degelijk wat er vreemd aan is en projecteert dat op de caissiere. Niet tegen jezelf liegen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:39 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
oh, mooi, daar wachte ik nu al die tijd op ... Hmmp... de etos bij mij in de buurt kijkt me altijd vreemd aan, bij alles wat ik koop: eyeliner, lipgloss, foundation, zwarte en paarse haarkleuring, labello, aarbeien condooms, van die gezichtscrème van nivea, panties (die verkopen ze daar toch ook? o.o) en een dildo's ... Ik zie niet wat er vreemd aan is
Ik maak het nog steeds te vaak mee >.< Maar dat zijn meestal van die 16 jarige meisjes die nog alles eng vinden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk dat heel veel verkopers zo zijn. En dat is alleen maar fijn eigenlijk.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je ziet wel degelijk wat er vreemd aan is en projecteert dat op de caissiere. Niet tegen jezelf liegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |