Kweenie. Dat mag je op Friso IRL even checkenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat het ondertussen heel moeilijk is om jou als vrouw te zien. Ongeacht wat je doet.
Ik neem wel een jurk mee, dan kan ik checken of je in een jurk er uitziet als een man in een jurk of toch als vrouwquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kweenie. Dat mag je op Friso IRL even checken
Mijn laatste facebookpost is wederom de waarheidquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:28 schreef Steve het volgende:
Half 3 al (bijna)?! Net was het pas 12 uur. Voor mijn gevoel.
Hij had de foto's in dezelfde positie moeten nemen, met hetzelfde licht.quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik neem wel een jurk mee, dan kan ik checken of je in een jurk er uitziet als een man in een jurk of toch als vrouw.
Het is een lange jurk, dus dat is niet echt nodig. Maar als jij je beter voelt met geschoren benen, dan ga vooral je gangquote:
Zou wel weer eens grappig zijn. Heb het vroeger een paar keer geprobeerd, het voelt heel gek.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is een lange jurk, dus dat is niet echt nodig. Maar als jij je beter voelt met geschoren benen, dan ga vooral je gang.
Is een datingsite niet effectiever?quote:
om een muis te vangen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Is een datingsite niet effectiever?
Nee, een vent.quote:
Waarom niet?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:34 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ben niet zo van de datingsites
Iemand willen leren kennen of afwijzen vanwege een aantal weetjes over een persoon.. Nee een mens zit complexer in elkaarquote:
Fair enoughquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:36 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Iemand willen leren kennen of afwijzen vanwege een aantal weetjes over een persoon.. Nee een mens zit complexer in elkaar
Wat doe je dan op FOK!?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:34 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ben niet zo van de datingsites
Maar dat hoeft niet per se op een datingsite.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is wel een manier om nieuwe mensen te ontmoeten, en als je bijvoorbeeld niet van uitgaan houdt, en eigenlijk dan maar weinig mensen ziet omdat je een vrij solistisch leven leidt, dan kan het best een uitkomst zijn.
Dan ga ik wel achter Steve aanquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar wat weet je nou van mij? Ook toch maar een paar weetjes.
Niet per se, je kan ook bij een clubje gaan of wat dan ook. Het is een mogelijkheid, zoals er meerdere opties zijn om met mensen in contact te komen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar dat hoeft niet per se op een datingsite.
Van Steve weet je nog minder en die is nog veel complexer dan ik!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:39 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Dan ga ik wel achter Steve aan
Toevallig weet ik alles van Steve en vind ik hem een open boek!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Van Steve weet je nog minder en die is nog veel complexer dan ik!
Maar ik ben helemaal geen grote knuffelbeerquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, dan heeft Steve mij vervangen door jou.
Wellicht wil ie dan andere dingen van je.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:42 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Maar ik ben helemaal geen grote knuffelbeer
Mijn geld hequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wellicht wil ie dan andere dingen van je.
Nooit.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, dan heeft Steve mij vervangen door jou.
mooi.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb vandaag (weer) Away we go gekeken..
Gewoon een afhaalchineesje nemenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Die film zorgt er wel voor dat ik er weer van baal dat ik nooit een kind kan krijgen met mijn toekomstige (lack of better word) partner. Ik vind dat stel zo lief met elkaar omgaan en zulke lieve ouders al zijn, dat ik dat ook wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |