quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:20 schreef inZanity het volgende:
[..]
Die naam hebben ze inmiddels natuurlijk ten onrechte, de opleiding van Ajax is allang niet meer wat het geweest is. Maar je hebt wel gelijk. Omdat ze nog steeds een naam hebben in Europa ontvangen ze de meest absurde bedragen voor hun spelers. Terwijl Feyenoord en PSV veel minder minder vangen voor spelers die vaak echt niet minder zijn. Nou weet ik dat het met name bij Feyenoord ook aan andere dingen ligt(de enorme schuldenlast bijv.) toch is het opvallend hoe lang Ajax kan blijven profiteren van een naam die ooit hebben opgebouwd.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:39 schreef LudoSanders het volgende:
Wat zou het toch heerlijk zijn wanneer al die slapjanussen van vorig seizoen de deur uit zouden gaan. Dat spelers als Toivonen, Pieters, Bouma, Engelaar en nu zelfs Isaksson zich gaan bemoeien met het beleid geeft wel aan dat er iets mis is met hun zelfbeeld. Die overschatten zichzelf schromelijk. Heel de selectie van afgelopen seizoen is te koop, ik zal er niet een missen!
Als je je daar nu al druk om maakt zou je zo'n speler niet moeten halen. Niettemin zou El Hamdaoui een uitstekende speler voor PSV zijn, het blijft een van de, zoniet de beste spits van de eredivisie. Met een El Hamdaoui die elke week speelt en het vertrouwen krijgt heb je gewoon een garantie voor minimaal 30 goals.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:34 schreef Einthovuh het volgende:
Vraag me af of het wel zo slim is om El Hamdaoui nog te gaan halen. Stel Fred neemt over een paar maanden ontslag zit je met een speler die misschien botst met de volgende trainer.
Klopt. Maar stel ze zouden een type als Huub Stevens terug halen als trainer. Dat zou gegarandeerd botsen met El Hamdaoui.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:48 schreef inZanity het volgende:
[..]
Als je je daar nu al druk om maakt zou je zo'n speler niet moeten halen. Niettemin zou El Hamdaoui een uitstekende speler voor PSV zijn, het blijft een van de, zoniet de beste spits van de eredivisie. Met een El Hamdaoui die elke week speelt en het vertrouwen krijgt heb je gewoon een garantie voor minimaal 30 goals.
Dan moeten ze op dat moment een trainer zoeken die bij de spelersgroep past. Niet nu de spelersgroep aanpassen op eventuele toekomstige trainers.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:51 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Klopt. Maar stel ze zouden een type als Huub Stevens terug halen als trainer. Dat zou gegarandeerd botsen met El Hamdaoui.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:20 schreef inZanity het volgende:
[..]
Die naam hebben ze inmiddels natuurlijk ten onrechte, de opleiding van Ajax is allang niet meer wat het geweest is. Maar je hebt wel gelijk. Omdat ze nog steeds een naam hebben in Europa ontvangen ze de meest absurde bedragen voor hun spelers. Terwijl Feyenoord en PSV veel minder minder vangen voor spelers die vaak echt niet minder zijn. Nou weet ik dat het met name bij Feyenoord ook aan andere dingen ligt(de enorme schuldenlast bijv.) toch is het opvallend hoe lang Ajax kan blijven profiteren van een naam die ooit hebben opgebouwd.
Nou lijkt het me voor PSV überhaupt niet verstandig om Stevens terug te halen..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:51 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Klopt. Maar stel ze zouden een type als Huub Stevens terug halen als trainer. Dat zou gegarandeerd botsen met El Hamdaoui.
Dus? Wat is je punt?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:41 schreef Adames het volgende:
[..]
Vandaar ook dat er net zo veel PSV jeugdspelers in het Nederlands elftal zitten als Ajax jeugdspelers.
6-8-2011 Jong PSV - Jong Ajax 2-0quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:41 schreef Adames het volgende:
[..]
Vandaar ook dat er net zo veel PSV jeugdspelers in het Nederlands elftal zitten als Ajax jeugdspelers.
Nostradamus.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:56 schreef StefannPSV het volgende:
[..]
6-9-2011 Jong PSV - Jong Ajax 2-0
over een paar jaartes neemt psv het overquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:41 schreef Adames het volgende:
[..]
lees maar terug in de tijd dat de shirt bekend werdenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:05 schreef pberends het volgende:
Van der Gijp: PSV-kleding kan echt niet
Wat vinden jullie?
Zou mooi zijn inderdaad. Juist bij Ajax is het een beetje magertjes.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
over een paar jaartes neemt psv het over
Leuk zo'n uitslag maar daar koop je niks voor... De jeugdopleiding van Ajax komen nu eenmaal de beste spelers uit voort dat is gewoon een feit. Voorbeelden genoeg... En nu Johan terug is zal dat aantal alleen maar gaan toenemen, want zoals hij zelf zegt is de prestatie van een jeugdelftal als team totaal niet belangrijk, het gaat erom dat je de omstandigheden creëert dat een talentvolle speler zich kan ontwikkelen en getraind word zodat hij klaargestoomd word voor het eerste. Wat heb je eraan als de jeugd kampioen word? Het is juist het eerste dat kampioen moet worden!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:56 schreef StefannPSV het volgende:
[..]
6-8-2011 Jong PSV - Jong Ajax 2-0
Maar waarom El Ham kopen als er eerst eens 2 of 3 verdedigers gehaald moeten worden? Dat is veel belangrijker, een spits kun je altijd nog uit de jeugd halen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:45 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nou lijkt het me voor PSV überhaupt niet verstandig om Stevens terug te halen..
Maar ik denk dat het ook juist andersom kan zijn wanneer El Hamdaoui een goede trainer voor zich heeft die hem alle vertrouwen geeft kan ie fantastische dingen voor de club betekenen. Tja wanneer ie opeens op bank word gezet kan ie lastig worden, maar waarom zou je iemand als El Hamdaoui op de bank zetten? Zeker als ie gewoon goed speelt en vrijwel elke wedstrijd scoort is er geen enkele reden hem niet op te stellen. Ik denk dat het voor PSV een uitstekende aankoop zal zijn, en ik blijf het zeggen El Hamdaoui is momenteel gewoon met afstand de beste spits in de eredivisie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |