Van 11 Juliquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat bericht is toch al hartstikke oud?
Ja maar zo'n 'zakelijke transactie' heeft natuurlijk altijd een luchtje dat moet ik wel toegeven. En het feit dat ze daarna idd die spelers kopen helpt ook niet aan het algemene beeld. Maar er is natuurlijk wel geld binnen gekomen van de transfer van de Hongaar, 14 mil was het toch?quote:
Dus?!quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat bericht is toch al hartstikke oud?
Waarom heeft Ajax er geen moeite mee om haar talenten te houden dan?quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Daar kan PSV met bv. van Aanholt over meepraten. De goede jeugdspelers van bv. Standard, Genk en Anderlecht zijn ook allemaal al bekend bij Engelse clubs.
Meer toekomstperspectief...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:27 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Waarom heeft Ajax er geen moeite mee om haar talenten te houden dan?
En dat is toch echt de schuld van PSV zelf.quote:
Ja dat klopt en het heeft me altijd verbaasd want in omgeving Eindhoven moet toch voldoende voetbaltalent rondlopen? En Ajax slaagt er ook relatief vaak in om zo'n talent ook nog eens voor goed geld te verkopen...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:40 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
En dat is toch echt de schuld van PSV zelf.
Toen Van Aanholt (die werd net als voorbeeld gebruikt) vertrok behaalde PSV haar 3e titel op rij. Hoezo meer toekomstperspectief?quote:
Ik bedoelde eigenlijk perspectief op speeltijd. Leuk zo'n titel maar als je geen 1 keer speelt is het toch minder...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:44 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Toen Van Aanholt (die werd net als voorbeeld gebruikt) vertrok behaalde PSV haar 3e titel op rij. Hoezo meer toekomstperspectief?
Omdat het niet een kwestie is van talent zoeken maar van talent opleiden. Je kunt een talent vormen. Ajax is daar zo specifiek en zeldzaam goed in dat je een soort voetballers krijgt die spaarzaam zijn. En die leveren veel geld op. Door het merk dat Ajax is geworden omtrent de sterke jeugdopleiding hoef je amper een bal te kunnen raken, zodra je bij Ajax vandaan komt lever je geld op.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:44 schreef ramon83 het volgende:
[..]
Ja dat klopt en het heeft me altijd verbaasd want in omgeving Eindhoven moet toch voldoende voetbaltalent rondlopen? En Ajax slaagt er ook relatief vaak in om zo'n talent ook nog eens voor goed geld te verkopen...
Juist. En daarom zou PSV er eens wat beter mee moeten omspringen. Dat heeft niks te maken met het feit dat, zoals hier eerder gezegd werd, talenten zogenaamd weggekocht worden. Laat me niet lachen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:45 schreef ramon83 het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk perspectief op speeltijd. Leuk zo'n titel maar als je geen 1 keer speelt is het toch minder...
De meesten kwamen in de eerste divisie terecht en dat kun je niet wegkopen/wegkapen noemenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:46 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Juist. En daarom zou PSV er eens wat beter mee moeten omspringen. Dat heeft niks te maken met het feit dat, zoals hier eerder gezegd werd, talenten zogenaamd weggekocht worden. Laat me niet lachen.
Toch zat ik laatst een interview met Marcel Brands te lezen waarin hij vol lof over de jeugdopleiding van PSV praatte maar zijn daden spreken dat tegen door voor 18 mil aan spelers te kopen. En dan nog niet eens klaar zijn door nog een spits en een verdediger te willen hebben. Ik denk dan neem een paar jeugdspelers en kijk dan wie het beste presteert en die mogen bij het eerste blijven. Kost niets...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:54 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
De meesten kwamen in de eerste divisie terecht en dat kun je niet wegkopen/wegkapen noemen. Dat ze daarheen gingen lag inderdaad aan een gebrek aan perspectief. Hopelijk gaat de PSV-leiding dat eindelijk inzien, nu de club niet meer over "oneindige CL-miljoenen" beschikt.
quote:
Als je opnieuw de discussie over subsidies wilt aanzwengelen is dat inderdaad een goed bericht. PM voice-over dan ook gelijk even dat het weer begint.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..].. Ik zie het probleem niet, maar goed
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:50 schreef Adames het volgende:
[..]
Als je opnieuw de discussie over subsidies wilt aanzwengelen is dat inderdaad een goed bericht. PM voice-over dan ook gelijk even dat het weer begint.
Brands kan net zo goed de jeugdspelers naar huis sturen en ze persoonlijk vertellen dat ze verder komen met het overvallen van de plaatselijke supermarkt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:59 schreef ramon83 het volgende:
[..]
Toch zat ik laatst een interview met Marcel Brands te lezen waarin hij vol lof over de jeugdopleiding van PSV praatte maar zijn daden spreken dat tegen door voor 18 mil aan spelers te kopen. En dan nog niet eens klaar zijn door nog een spits en een verdediger te willen hebben. Ik denk dan neem een paar jeugdspelers en kijk dan wie het beste presteert en die mogen bij het eerste blijven. Kost niets...
Wijnaldum is samen met Strootman het beste wat ze in hebben gekocht in jaren.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:03 schreef Einthovuh het volgende:
Wijnaldum is sowieso weg gegooid geld. Labyad heeft veel meer talent. En nu hou je die jongen in zijn ontwikkeling tegen. Pure kapitaalvernietiging.
Die naam hebben ze inmiddels natuurlijk ten onrechte, de opleiding van Ajax is allang niet meer wat het geweest is. Maar je hebt wel gelijk. Omdat ze nog steeds een naam hebben in Europa ontvangen ze de meest absurde bedragen voor hun spelers. Terwijl Feyenoord en PSV veel minder minder vangen voor spelers die vaak echt niet minder zijn. Nou weet ik dat het met name bij Feyenoord ook aan andere dingen ligt(de enorme schuldenlast bijv.) toch is het opvallend hoe lang Ajax kan blijven profiteren van een naam die ooit hebben opgebouwd.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:45 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Omdat het niet een kwestie is van talent zoeken maar van talent opleiden. Je kunt een talent vormen. Ajax is daar zo specifiek en zeldzaam goed in dat je een soort voetballers krijgt die spaarzaam zijn. En die leveren veel geld op. Door het merk dat Ajax is geworden omtrent de sterke jeugdopleiding hoef je amper een bal te kunnen raken, zodra je bij Ajax vandaan komt lever je geld op.
Nee dat niet, het ging er meer om nog maar eens aan te halen hoe het zit met dat geld, maar goedquote:
Ik geloof dat er vooral buiten PSV geschreeuwd wordt over een crisis. Met het idee dat als je maar hard genoeg roept, men het misschien ook gaat geloven.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:21 schreef Ajacied422 het volgende:
De crisis is compleet in PSV. Ik wacht op een stemming waar Dries, Georginio en Kevin zich buiten houden. COME ON WILFRIED, OLA EN ANDREAS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |