abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100489806
quote:
2s.gif Op maandag 8 augustus 2011 23:58 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Dat bericht is toch al hartstikke oud?
Van 11 Juli :')
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 00:19:15 #52
337425 ramon83
Wie bouwt paradijs op aarde?
pi_100490004
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 23:51 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

wat een gezever weer
Ja maar zo'n 'zakelijke transactie' heeft natuurlijk altijd een luchtje dat moet ik wel toegeven. En het feit dat ze daarna idd die spelers kopen helpt ook niet aan het algemene beeld. Maar er is natuurlijk wel geld binnen gekomen van de transfer van de Hongaar, 14 mil was het toch?
pi_100490080
quote:
2s.gif Op maandag 8 augustus 2011 23:58 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Dat bericht is toch al hartstikke oud?
Dus?!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_100490354
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 22:08 schreef Halcon het volgende:

[..]

Daar kan PSV met bv. van Aanholt over meepraten. De goede jeugdspelers van bv. Standard, Genk en Anderlecht zijn ook allemaal al bekend bij Engelse clubs.
Waarom heeft Ajax er geen moeite mee om haar talenten te houden dan?
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 00:33:24 #55
337425 ramon83
pi_100490630
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 00:27 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Waarom heeft Ajax er geen moeite mee om haar talenten te houden dan?
Meer toekomstperspectief...
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 00:38:08 #56
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_100490854
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 00:21 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Dus?!
Serieus :D?
AFC AJAX
pi_100490950
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 00:33 schreef ramon83 het volgende:

[..]

En dat is toch echt de schuld van PSV zelf.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 00:44:00 #58
337425 ramon83
pi_100491134
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 00:40 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

En dat is toch echt de schuld van PSV zelf.
Ja dat klopt en het heeft me altijd verbaasd want in omgeving Eindhoven moet toch voldoende voetbaltalent rondlopen? En Ajax slaagt er ook relatief vaak in om zo'n talent ook nog eens voor goed geld te verkopen...

En ik had al dat transfergeld eerst aangewend om de verdediging op niveau te brengen, want zoals het er nu naar gaat uit zien word dat niet wat dit seizoen.
pi_100491136
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 00:33 schreef ramon83 het volgende:

[..]

Toen Van Aanholt (die werd net als voorbeeld gebruikt) vertrok behaalde PSV haar 3e titel op rij. Hoezo meer toekomstperspectief?
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 00:45:06 #60
337425 ramon83
pi_100491186
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 00:44 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Toen Van Aanholt (die werd net als voorbeeld gebruikt) vertrok behaalde PSV haar 3e titel op rij. Hoezo meer toekomstperspectief?
Ik bedoelde eigenlijk perspectief op speeltijd. Leuk zo'n titel maar als je geen 1 keer speelt is het toch minder...
pi_100491204
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 00:44 schreef ramon83 het volgende:

[..]

Ja dat klopt en het heeft me altijd verbaasd want in omgeving Eindhoven moet toch voldoende voetbaltalent rondlopen? En Ajax slaagt er ook relatief vaak in om zo'n talent ook nog eens voor goed geld te verkopen...
Omdat het niet een kwestie is van talent zoeken maar van talent opleiden. Je kunt een talent vormen. Ajax is daar zo specifiek en zeldzaam goed in dat je een soort voetballers krijgt die spaarzaam zijn. En die leveren veel geld op. Door het merk dat Ajax is geworden omtrent de sterke jeugdopleiding hoef je amper een bal te kunnen raken, zodra je bij Ajax vandaan komt lever je geld op.
pi_100491247
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 00:45 schreef ramon83 het volgende:

[..]

Ik bedoelde eigenlijk perspectief op speeltijd. Leuk zo'n titel maar als je geen 1 keer speelt is het toch minder...
Juist. En daarom zou PSV er eens wat beter mee moeten omspringen. Dat heeft niks te maken met het feit dat, zoals hier eerder gezegd werd, talenten zogenaamd weggekocht worden. Laat me niet lachen.
pi_100491603
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 00:46 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Juist. En daarom zou PSV er eens wat beter mee moeten omspringen. Dat heeft niks te maken met het feit dat, zoals hier eerder gezegd werd, talenten zogenaamd weggekocht worden. Laat me niet lachen.
De meesten kwamen in de eerste divisie terecht en dat kun je niet wegkopen/wegkapen noemen :'). Dat ze daarheen gingen lag inderdaad aan een gebrek aan perspectief. Hopelijk gaat de PSV-leiding dat eindelijk inzien, nu de club niet meer over "oneindige CL-miljoenen" beschikt.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 00:59:12 #64
337425 ramon83
pi_100491799
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 00:54 schreef lyolyrc het volgende:

[..]

De meesten kwamen in de eerste divisie terecht en dat kun je niet wegkopen/wegkapen noemen :'). Dat ze daarheen gingen lag inderdaad aan een gebrek aan perspectief. Hopelijk gaat de PSV-leiding dat eindelijk inzien, nu de club niet meer over "oneindige CL-miljoenen" beschikt.
Toch zat ik laatst een interview met Marcel Brands te lezen waarin hij vol lof over de jeugdopleiding van PSV praatte maar zijn daden spreken dat tegen door voor 18 mil aan spelers te kopen. En dan nog niet eens klaar zijn door nog een spits en een verdediger te willen hebben. Ik denk dan neem een paar jeugdspelers en kijk dan wie het beste presteert en die mogen bij het eerste blijven. Kost niets...
pi_100492534
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 00:38 schreef msnk het volgende:

[..]

Serieus :D?
:').. Ik zie het probleem niet, maar goed
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_100493696
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 01:17 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

:').. Ik zie het probleem niet, maar goed
Als je opnieuw de discussie over subsidies wilt aanzwengelen is dat inderdaad een goed bericht. PM voice-over dan ook gelijk even dat het weer begint.
pi_100493969
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 01:50 schreef Adames het volgende:

[..]

Als je opnieuw de discussie over subsidies wilt aanzwengelen is dat inderdaad een goed bericht. PM voice-over dan ook gelijk even dat het weer begint.
:')
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 02:05:58 #68
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_100494038
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 00:59 schreef ramon83 het volgende:

[..]

Toch zat ik laatst een interview met Marcel Brands te lezen waarin hij vol lof over de jeugdopleiding van PSV praatte maar zijn daden spreken dat tegen door voor 18 mil aan spelers te kopen. En dan nog niet eens klaar zijn door nog een spits en een verdediger te willen hebben. Ik denk dan neem een paar jeugdspelers en kijk dan wie het beste presteert en die mogen bij het eerste blijven. Kost niets...
Brands kan net zo goed de jeugdspelers naar huis sturen en ze persoonlijk vertellen dat ze verder komen met het overvallen van de plaatselijke supermarkt.

Over prioriteiten stellen gesproken... :|W
pi_100496045
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 22:03 schreef Einthovuh het volgende:
Wijnaldum is sowieso weg gegooid geld. Labyad heeft veel meer talent. En nu hou je die jongen in zijn ontwikkeling tegen. Pure kapitaalvernietiging.
Wijnaldum is samen met Strootman het beste wat ze in hebben gekocht in jaren.
Alleen Mertens hadden ze achterwege moeten laten en daar Wuijtens voor moeten halen of Botteghin. Het middenveld is overbezet en hoewel ik Engelaar best wel hoog heb zitten is hij met de aankoop van Strootman compleet overbodig geworden. Wat men ook had kunnen doen is centraal spelen met Pieters en nog op zoek moeten gaan naar een fatsoenlijke linksback wat in mijn ogen makkelijker te vinden is ipv een goede centrale verdediger.

Psv moet met dit spelers materiaal gewoon 442 spelen met Wijnaldum hangend op rechts en Toivonen samen met Lens in de spits. Dan kun je Engelaar met de punt naar achteren laten spelen en heb je met Stijn wuijtens of Strootman nog een speler die perfect op links kan spelen.
Het is eeuwig zonde dat Rutte 442 wil laten spelen terwijl er niet eens fatsoenlijke buitenspelers zijn. Mertens is geen linksbuiten net zoals Lens geen rechtsbuiten is. Lens is een spits die in de counter met zijn snelheid levensgevaarlijk kan zijn en Toivonen kan wel aardig een bal vasthouden als je dan nog een Bakkal heb die of vanaf rechts of vanaf de nummer 10 positie veelvuldig het strafschopgebied in kan duiken ala Falkenburg heb je gewoon de ingredienten om kampioen te worden.
Het is allemaal niet zo moeilijk en de selectie is gewoon in balans, alleen het systeem moet veranderd worden zodat je de sterke punten van de spelers ten volste kan benutten.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 08:55:33 #70
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_100497306
Het is wachten op een stemming onder PSV-spelers. Man, man, man wat presteren jullie slecht onder Rutten. Ondanks de tientallen miljoenen subsidie van de gemeente weer geen kampioen. Wanbeleid heet dat.
pi_100497496
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 02:02 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

:')
Heb je hem nu echt ge-pm-ed :P :')
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 09:20:25 #72
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_100497751
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 00:45 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Omdat het niet een kwestie is van talent zoeken maar van talent opleiden. Je kunt een talent vormen. Ajax is daar zo specifiek en zeldzaam goed in dat je een soort voetballers krijgt die spaarzaam zijn. En die leveren veel geld op. Door het merk dat Ajax is geworden omtrent de sterke jeugdopleiding hoef je amper een bal te kunnen raken, zodra je bij Ajax vandaan komt lever je geld op.
Die naam hebben ze inmiddels natuurlijk ten onrechte, de opleiding van Ajax is allang niet meer wat het geweest is. Maar je hebt wel gelijk. Omdat ze nog steeds een naam hebben in Europa ontvangen ze de meest absurde bedragen voor hun spelers. Terwijl Feyenoord en PSV veel minder minder vangen voor spelers die vaak echt niet minder zijn. Nou weet ik dat het met name bij Feyenoord ook aan andere dingen ligt(de enorme schuldenlast bijv.) toch is het opvallend hoe lang Ajax kan blijven profiteren van een naam die ooit hebben opgebouwd.
pi_100497779
De crisis is compleet in PSV. Ik wacht op een stemming waar Dries, Georginio en Kevin zich buiten houden. COME ON WILFRIED, OLA EN ANDREAS. *O*
pi_100497826
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 09:07 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Heb je hem nu echt ge-pm-ed :P :')
Nee dat niet, het ging er meer om nog maar eens aan te halen hoe het zit met dat geld, maar goed
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 10:02:08 #75
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_100498770
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 09:21 schreef Ajacied422 het volgende:
De crisis is compleet in PSV. Ik wacht op een stemming waar Dries, Georginio en Kevin zich buiten houden. COME ON WILFRIED, OLA EN ANDREAS. *O*
Ik geloof dat er vooral buiten PSV geschreeuwd wordt over een crisis. Met het idee dat als je maar hard genoeg roept, men het misschien ook gaat geloven.

Natuurlijk is dit geen lekker begin van een seizoen, maar er zijn nog 3 weken om in ieder geval twee verdedigers te kopen. Verkoop Engelaar, zet Bouma gewoon weer terug in de basis en het seizoen kan echt beginnen. Maar om deze situatie een crisis te noemen, laat me niet lachen. Onze zeik maken ze niet zo snel lauw in Brabant.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')