Als er geen spits komt niet. Want ik denk dat het dan Labyad op rechts en Lens in de spits wordt. Dus dan kan Wijnaldum met Strootman en Toivonen op het middenveld.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:03 schreef Einthovuh het volgende:
Wijnaldum is sowieso weg gegooid geld. Labyad heeft veel meer talent. En nu hou je die jongen in zijn ontwikkeling tegen. Pure kapitaalvernietiging.
Prima speler. Niks mis mee. Maar Labyad had makkelijk op die positie gekund en daarmee overbodig geld uitgegeven. Dan had je alweer 5 miljoen extra om in de achterhoede te investeren.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tot mijn verbazig is Wijnaldum de beste aankoop.
Ajax heeft zelfs ooit een bod gedaan op Defour. Dat was echt wel concreet. Ajax heeft zelfs ooit Hazard laten lopen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:04 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Ajax is nooit concreet geweest met Defour. En ik zei niet dat het toptalenten van Anderlecht moest nemen, maar een Lestienne of De Bruyne b.v. Even los van het feit of ze nodig zijn/geschikt. Maar dat soort spelers. Overigens is Wuytens van Utrecht ook een voormalig PSV-er en die had nu niet misstaan. Labyad wordt nu ook heel slecht gebruikt en zo gewoon verpest door PSV.
Ik denk dat Rutten Labyad op de flanken wil zetten.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:07 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Prima speler. Niks mis mee. Maar Labyad had makkelijk op die positie gekund en daarmee overbodig geld uitgegeven. Dan had je alweer 5 miljoen extra om in de achterhoede te investeren.
Spits komt 100% zeker.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:07 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Als er geen spits komt niet. Want ik denk dat het dan Labyad op rechts en Lens in de spits wordt. Dus dan kan Wijnaldum met Strootman en Toivonen op het middenveld.
Daar kan PSV met bv. van Aanholt over meepraten. De goede jeugdspelers van bv. Standard, Genk en Anderlecht zijn ook allemaal al bekend bij Engelse clubs.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Weinig onzin , want als grotere clubs ook zien dat het een talent is ben je ze kwijt
Hoop het. Zou zonde zijn om niks met dat talent te doen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik denk dat Rutten Labyad op de flanken wil zetten.
Ik hoop eerder:quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:07 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Als er geen spits komt niet. Want ik denk dat het dan Labyad op rechts en Lens in de spits wordt. Dus dan kan Wijnaldum met Strootman en Toivonen op het middenveld.
van Aanholt komt natuurlijk van FCDB CMT.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Daar kan PSV met bv. van Aanholt over meepraten. De goede jeugdspelers van bv. Standard, Genk en Anderlecht zijn ook allemaal al bekend bij Engelse clubs.
Dat klopt. Bij FCDB weggeplukt door PSV en doe je het daar goed in de jeugd dan hebben Engelse clubs belangstelling.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:20 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
van Aanholt komt natuurlijk van FCDB CMT.
Als Lens slimmer zou spelen, zou hij nu niet bij PSV voetballen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:20 schreef lyolyrc het volgende:
Als Lens nou ook nog eens wat slimmer ging spelen. Gisteren zat ik me echt aan zijn spel te ergeren.
quote:thijsslegers thijsslegers
Krijg net de tip dat transferclausule #Pieters stukje lager is. Naar verluidt is hij voor vijf miljoen euro op te halen is
Misschien heb ik de ijdele hoop dat een trainer bij PSV hem leert hoe dat moetquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als Lens slimmer zou spelen, zou hij nu niet bij PSV voetballen.
Wens van de zaakwaarnemer ongetwijfeld.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:32 schreef mrstylo het volgende:
Maar krijgt Utrecht echt 25 procent???
En waarom is de clausule 5 mil als je hem voor 3.5 mil haalt.
Dat is bijna geen winst.
Zelfde verhaal als met Engelaarquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:42 schreef de_boswachter het volgende:
Toiboy met zijn praatjes
En op het veld wat laten zien? Nah.
wat een gezever weerquote:Sanders woedend op Ling
AMSTERDAM - Tscheu La Ling heeft zich de woede op de hals gehaald van Tiny Sanders, de algemeen directeur van PSV. Ling, die in de running is voor dezelfde functie bij Ajax, liet zaterdag optekenen dat hij zijn vraagtekens zet bij de financiële gang van zaken rond PSV.
© ANP
"Ajax moet jonge spelers opleiden. Geen oude dure aankopen, zoals dat niet alleen bij Ajax maar ook bij PSV, Feyenoord en andere clubs is gebeurd", stak Ling van wal in het Algemeen Dagblad.
"Allemaal door mensen uit het bedrijfsleven die overheidsgelden en sponsorinkomsten gebruikten."
"Toen die gelden wegvielen, konden veel clubs hun eigen broek niet ophouden. Zie PSV en Feyenoord. PSV krijgt miljoenen van de gemeente en steekt even later alweer een slordige twintig miljoen euro in nieuwe spelers", verwees de Hagenaar naar de aankoop van Georginho Wijnaldum, Kevin Strootman en Dries Mertens.
Pertinente onzin
De uitspraken van Ling zijn bij Sander volledig in het verkeerde keelgat geschoten. "Het moet afgelopen zijn met de pertinente onzin die verteld wordt over de financiën bij PSV", aldus de woedende algemeen directeur tegenover hetzelfde dagblad.
"In tegenstelling tot veel clubs heeft PSV nooit subsidie ontvangen, en de verkoop van de grond nu, als onderdeel van het totale herstelplan, is een zakelijke transactie, weer zonder subsidie. De opbrengst van de grondverkoop wordt gebruikt om dure leningen af te lossen."
Dat bericht is toch al hartstikke oud?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |