dat versnelt de selloff meestal alleen maarquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:32 schreef KneeDeep het volgende:
[..]
naked shortselling per direct werelwijd verboten
quote:
Ja ING valt een beetje tegen.. Maar vooral PHI en MT zijn goed te doen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:40 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Zijn die opties niet vrij duur door de hoge vola?
Gaan we ook de naked longselling van de Fed verbieden?quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:33 schreef fedsingularity het volgende:
[..]
dat versnelt de selloff meestal alleen maar
Oke, ik had vooral ING gekeken en de lange calls vond ik daar wel redelijk duurquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:38 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
Ja ING valt een beetje tegen.. Maar vooral PHI en MT zijn goed te doen.
Obama kan beter zn mond dicht houden. Die kerel heeft absoluut geen leiderscapaciteiten. Vind het meer iemand voor in de jeugdhulpverlening.quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:31 schreef piepeloi55 het volgende:
Speech Obama om 7 uur Nederlandse tijd.
Naja, hij heeft zo zijn mindere punten gehad maar qua politiek beleid had ik hem duizendmaal liever dan Bush. Het is me ook nog steeds een raadsel waarom ze Bush hebben herkozen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:59 schreef piepeloi55 het volgende:
Bill clinton een leider, die gast heeft deze hele crisis medemogelijk gemaakt en is verantwoordelijk voor het afschaffen van de glass steagal act.
Idd zeg, smullen altijd.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:28 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Al die dames mogen er wezen inderdaad
"Mindere punten"? Hij heeft zowat de hele Amerikaanse economie opgeblazen, wetten die essentieel zijn voor de langdurige stabiliteit van het systteem geschrapt en een kunstmatige boom gecreerd of op zijn minst medemogelijk gemaakt. Die gast zijn ballen zaten elders, letterlijk en figuurlijk en behoord net als greenspan, bush, Bernanke en Obama tot de grootste economische faalhazen die ooit bestaan heeft.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:09 schreef sitting_elfling het volgende:
Naja, hij heeft zo zijn mindere punten gehad maar qua politiek beleid had ik hem duizendmaal liever dan Bush. Het is me ook nog steeds een raadsel waarom ze Bush hebben herkozen.
Clinton is inderdaad één van de grootste bubble-leiders geweest. Het enige voordeel was de (tijdelijk) lage werkeloosheid in de VS.quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:59 schreef piepeloi55 het volgende:
Bill clinton een leider, die gast heeft deze hele crisis medemogelijk gemaakt en is verantwoordelijk voor het afschaffen van de glass steagal act.
Ben zelf niet van de conspiracy theories. Maar bij de herverkiezing heb ik toch echt twijfels over de zuiverheid.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:09 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Naja, hij heeft zo zijn mindere punten gehad maar qua politiek beleid had ik hem duizendmaal liever dan Bush. Het is me ook nog steeds een raadsel waarom ze Bush hebben herkozen.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:14 schreef pberends het volgende:
[..]
Clinton is inderdaad één van de grootste bubble-leiders geweest. Het enige voordeel was de (tijdelijk) lage werkeloosheid in de VS.
Bij Al Gore had je grotendeels wel hetzelfde financiële beleid gehad, maar misschien minder oorlogquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:14 schreef Rejected het volgende:
[..]
Ben zelf niet van de conspiracy theories. Maar bij de herverkiezing heb ik toch echt twijfels over de zuiverheid.
Na Reagan is het hard bergafwaarts gegaanquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:14 schreef pberends het volgende:
[..]
Clinton is inderdaad één van de grootste bubble-leiders geweest. Het enige voordeel was de (tijdelijk) lage werkeloosheid in de VS.
Natuurlijk wisten ze wel waar ze mee bezig waren. Maar mensen zoals Greenspan zaten al ver voor Clinton op de verkeerde plek. Ik zie Clinton meer als de persoon die een aantal verkeerde deuren heeft geopend waar Wall Street behoorlijk gebruik van gemaakt heeft. Niet goed te praten natuurlijk maar het beleid (daarnaast) wat hij voerde was mijn inziens toch echt vele malen beter dan dat van Bush.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:14 schreef piepeloi55 het volgende:
[..]
"Mindere punten"? Hij heeft zowat de hele Amerikaanse economie opgeblazen, wetten die essentieel zijn voor de langdurige stabiliteit van het systteem geschrapt en een kunstmatige boom gecreerd of op zijn minst medemogelijk gemaakt. Die gast zijn ballen zaten elders, letterlijk en figuurlijk en behoord net als greenspan, bush, Bernanke en Obama tot de grootste economische faalhazen die ooit bestaan heeft.
Of wil je zeggen dat ze niet wisten waar ze mee bezig waren?
Bij Obama en Clinton vind ik meer de houding naar de rest van de wereld beter. Maar voor de restquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:28 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Natuurlijk wisten ze wel waar ze mee bezig waren. Maar mensen zoals Greenspan zaten al ver voor Clinton op de verkeerde plek. Ik zie Clinton meer als de persoon die een aantal verkeerde deuren heeft geopend waar Wall Street behoorlijk gebruik van gemaakt heeft. Niet goed te praten natuurlijk maar het beleid (daarnaast) wat hij voerde was mijn inziens toch echt vele malen beter dan dat van Bush.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:36 schreef Masyl het volgende:
Hij heeft er nog niet zoveel zin in
[ afbeelding ]
De stockmarket neemt gelijk wraak met wederom verse lowsquote:
Hij heeft nog niet gesprokenquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:49 schreef KneeDeep het volgende:
Is ' ie nu de beurs omlaag aan het lullen? Bang voor oververhitting vermoed ik.
Hij gaat vertellen dat we in een 3 van 3 down zittenquote:
niksquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:01 schreef Extraneus het volgende:
De Dow Jones is nu onder de 11.000. Wat betekent dat?
Ze zijn en blijven een AAA land. Oh... Gelukkig, nu kunnen we weer rustig slapen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:59 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Obama probeert in die persconferentie alles goed te praten en te doen alsof er niks aan de hand is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |