Na Reagan is het hard bergafwaarts gegaanquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:14 schreef pberends het volgende:
[..]
Clinton is inderdaad één van de grootste bubble-leiders geweest. Het enige voordeel was de (tijdelijk) lage werkeloosheid in de VS.
Natuurlijk wisten ze wel waar ze mee bezig waren. Maar mensen zoals Greenspan zaten al ver voor Clinton op de verkeerde plek. Ik zie Clinton meer als de persoon die een aantal verkeerde deuren heeft geopend waar Wall Street behoorlijk gebruik van gemaakt heeft. Niet goed te praten natuurlijk maar het beleid (daarnaast) wat hij voerde was mijn inziens toch echt vele malen beter dan dat van Bush.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:14 schreef piepeloi55 het volgende:
[..]
"Mindere punten"? Hij heeft zowat de hele Amerikaanse economie opgeblazen, wetten die essentieel zijn voor de langdurige stabiliteit van het systteem geschrapt en een kunstmatige boom gecreerd of op zijn minst medemogelijk gemaakt. Die gast zijn ballen zaten elders, letterlijk en figuurlijk en behoord net als greenspan, bush, Bernanke en Obama tot de grootste economische faalhazen die ooit bestaan heeft.
Of wil je zeggen dat ze niet wisten waar ze mee bezig waren?
Bij Obama en Clinton vind ik meer de houding naar de rest van de wereld beter. Maar voor de restquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:28 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Natuurlijk wisten ze wel waar ze mee bezig waren. Maar mensen zoals Greenspan zaten al ver voor Clinton op de verkeerde plek. Ik zie Clinton meer als de persoon die een aantal verkeerde deuren heeft geopend waar Wall Street behoorlijk gebruik van gemaakt heeft. Niet goed te praten natuurlijk maar het beleid (daarnaast) wat hij voerde was mijn inziens toch echt vele malen beter dan dat van Bush.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:36 schreef Masyl het volgende:
Hij heeft er nog niet zoveel zin in
[ afbeelding ]
De stockmarket neemt gelijk wraak met wederom verse lowsquote:
Hij heeft nog niet gesprokenquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:49 schreef KneeDeep het volgende:
Is ' ie nu de beurs omlaag aan het lullen? Bang voor oververhitting vermoed ik.
Hij gaat vertellen dat we in een 3 van 3 down zittenquote:
niksquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:01 schreef Extraneus het volgende:
De Dow Jones is nu onder de 11.000. Wat betekent dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |