niet @ AEXquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:31 schreef fedsingularity het volgende:
[..]
Ja nog even een daylow met de slottik
ik vang ze welquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:31 schreef RvLaak het volgende:
Zie nu de handelaren hun spul nog ff dumpen voor het einde van de dag
Wat zegt tostrams?quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
niet @ AEX
Maar rejoice mensen... Corné zegt: Bodem bereikt
Op maandag 8 augustus 2011 17:34 schreef RvLaak het volgende:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:36 schreef Burnie88 het volgende:
Ik ben nu zeer hard aan het twijfelen of ik Arcelor, ING, Ahold en Philips long calls ver OTM ga kopen..
yep, in de slotveiling.....quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:34 schreef RvLaak het volgende:
Zie ik het nou goed dat Brunel uiteindelijk >-3% is geëindigd?
Vergelijk het met 11 september... 3 van de 4 vliegtuigen hebben hun doel gehaald... Maw: het had erger kunnen zijnquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:37 schreef Falco het volgende:
Viel toch uiteindelijk allemaal wel mee vandaag?
Grafiekje?quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:36 schreef Sokz het volgende:
[ afbeelding ]
Jeeh zie die spikes laatste half uur.
Record?quote:
Het is slechts een voorbode op wat komen gaat. Geduld aub.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:37 schreef Falco het volgende:
Viel toch uiteindelijk allemaal wel mee vandaag?
linkje mag ook? http://www.telegraaf.nl/d(...)tab=7&streaming=truequote:
Zijn die opties niet vrij duur door de hoge vola?quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:36 schreef Burnie88 het volgende:
Ik ben nu zeer hard aan het twijfelen of ik Arcelor, ING, Ahold en Philips long calls ver OTM ga kopen..
Holy fuck...quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:39 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
linkje mag ook? http://www.telegraaf.nl/d(...)tab=7&streaming=true
Je bent financieel suïcidaal?quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:41 schreef Falco het volgende:
Hmm, aandelen als Arcelor en BAM gaan wel aantrekkelijk worden zo.
Parabolische stijgingen zijn nooit goed. Daarom dat ik geen goud zou opnemen in mijn pf. Hoogstws fout, maar soit.quote:
Exponentieel, bedoel je. Ik zou er ook wat nerveus van worden inderdaad. Ieder instapmoment lijkt dan te laat en de onvermijdelijke val kan haast alleen maar hard en onverwacht zijn.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:48 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Parabolische stijgingen zijn nooit goed. Daarom dat ik geen goud zou opnemen in mijn pf. Hoogstws fout, maar soit.
Das het probleem een beetje, er is nog geen echte paniek. Als dat wel komt de komende tijd worden aandelen misschien weer interessant voor een ritje.quote:
De Dow-goud ratio zal op termijn naar 1 op 1 a 2 gaan, dus sowieso minder gevaarlijk dan aandelen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:57 schreef Anno2012 het volgende:
Zul je net zien dat als je nu goud koopt,dat de stijging voorbij is...
Maarja,dat is ook het risico van beleggen natuurlijk.
Ik denk dat iedereen wel wist hoe slecht de economie er aan toe was. Maar who cares, de aandelen stijgen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Das het probleem een beetje, er is nog geen echte paniek. Als dat wel komt de komende tijd worden aandelen misschien weer interessant voor een ritje.
Jippie, een counterrallyquote:
Ik zei de S&P liever rond de 1100 gaan, maar who knows. Misschien komt Bennie binnenkort al met QE3.quote:
Morgenavond misschien al??quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:14 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik zei de S&P liever rond de 1100 gaan, maar who knows. Misschien komt Bennie binnenkort al met QE3.
So what? China heeft ook geen triple A rating en die staan er anders ook behoorlijk goed voor?quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:21 schreef KneeDeep het volgende:
Door Italie te helpen gaan duitsland en nederland hun AAA rating verliezen.
Ik ben benieuwd hoe die er over een paar maanden voorstaan, nu hun belangrijkste afzetgebieden stuk voor stuk inzakken.quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:26 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
So what? China heeft ook geen triple A rating en die staan er anders ook behoorlijk goed voor?
De spx flirt nog steeds met de bodem van vanmiddag, het kan ook -3% worden morgen.quote:
Het helpt niet dat de elections er weer aan komenquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:31 schreef piepeloi55 het volgende:
Speech Obama om 7 uur Nederlandse tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |