niet @ AEXquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:31 schreef fedsingularity het volgende:
[..]
Ja nog even een daylow met de slottik
ik vang ze welquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:31 schreef RvLaak het volgende:
Zie nu de handelaren hun spul nog ff dumpen voor het einde van de dag
Wat zegt tostrams?quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
niet @ AEX
Maar rejoice mensen... Corné zegt: Bodem bereikt
Op maandag 8 augustus 2011 17:34 schreef RvLaak het volgende:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:36 schreef Burnie88 het volgende:
Ik ben nu zeer hard aan het twijfelen of ik Arcelor, ING, Ahold en Philips long calls ver OTM ga kopen..
yep, in de slotveiling.....quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:34 schreef RvLaak het volgende:
Zie ik het nou goed dat Brunel uiteindelijk >-3% is geëindigd?
Vergelijk het met 11 september... 3 van de 4 vliegtuigen hebben hun doel gehaald... Maw: het had erger kunnen zijnquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:37 schreef Falco het volgende:
Viel toch uiteindelijk allemaal wel mee vandaag?
Grafiekje?quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:36 schreef Sokz het volgende:
[ afbeelding ]
Jeeh zie die spikes laatste half uur.
Record?quote:
Het is slechts een voorbode op wat komen gaat. Geduld aub.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:37 schreef Falco het volgende:
Viel toch uiteindelijk allemaal wel mee vandaag?
linkje mag ook? http://www.telegraaf.nl/d(...)tab=7&streaming=truequote:
Zijn die opties niet vrij duur door de hoge vola?quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:36 schreef Burnie88 het volgende:
Ik ben nu zeer hard aan het twijfelen of ik Arcelor, ING, Ahold en Philips long calls ver OTM ga kopen..
Holy fuck...quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:39 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
linkje mag ook? http://www.telegraaf.nl/d(...)tab=7&streaming=true
Je bent financieel suïcidaal?quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:41 schreef Falco het volgende:
Hmm, aandelen als Arcelor en BAM gaan wel aantrekkelijk worden zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |